Cogito Ergo Credo
Wat heeft dat voor nut op een hardware site 
/edit:
Even onderbouwen voor de liefhebbers:
Wat heeft een site als tweakers.net in godsnaam te maken met het koninklijk huis? Tuurlijk is het triest dat die man is overleden (ook al is het imo beter dan ziekenhuis in en ziekenhuis uit en half gezond verder leven). Maar ik vind het zo 'Nederlands' om in dit soort gevallen zo terug te vallen op massa hysterie.
Nooit heeft iemand het over Claus en nu hij overleden is is ineens idereen een groot fan van deze man zo lijkt het.
En dat gaat zo ver dat er een hardware site op internet, die totaal niet ingaat op wat voor punten dan ook die met het koninklijk huis te maken hebben, om te bouwen naar een wannabe condoleance register.
Tja erg vergezocht imo...
/edit:
Even onderbouwen voor de liefhebbers:
Wat heeft een site als tweakers.net in godsnaam te maken met het koninklijk huis? Tuurlijk is het triest dat die man is overleden (ook al is het imo beter dan ziekenhuis in en ziekenhuis uit en half gezond verder leven). Maar ik vind het zo 'Nederlands' om in dit soort gevallen zo terug te vallen op massa hysterie.
Nooit heeft iemand het over Claus en nu hij overleden is is ineens idereen een groot fan van deze man zo lijkt het.
En dat gaat zo ver dat er een hardware site op internet, die totaal niet ingaat op wat voor punten dan ook die met het koninklijk huis te maken hebben, om te bouwen naar een wannabe condoleance register.
Tja erg vergezocht imo...
We hebben besloten om dit niet te doen. Wij zijn een tech-site en iedereen weet het ondertussen dat Claus overleden is
100% eens met MAZZA. We zijn tot nu toe unaniem tegen speciale aandacht voor het overlijden van Claus
.
Professioneel Hyves-weigeraar
ok, duidelijk... MAZZA, iets genuanceerder mag ook wel, gaat wel om man van staatshoofd...
Cogito Ergo Credo
Je hoeft neit een redirect page te maken ofzow... Maar ik vind het wel matig dat jullie neit eens iets van een melding maken!!! 
Plaats dan tenminste iets van een klein fotootje links boven aan in de pagina!!
Plaats dan tenminste iets van een klein fotootje links boven aan in de pagina!!
Ik quote mezelf maar even uit [rml][ nst] NIeuw topic over wel aantal zenders Claus?[/rml]
Waarom zouden we, we zijn een site over computers.
Als Maxima zwanger is vermelden we dat toch ook niet. Ga gewoon naar een algemene nieuwssite als dit soort dingen je interesseren, keuze genoeg.
Ik zou het ronduit hypocriet vinden om het op de fp te posten. Nooit een woord over het koningshuis gerept en als er één dood is ineens een bericht "omdat het hoort". Please zeg, dat is geen respect tonen, dat is gewoon meelopen.
en het was zeker niet hypocrief dat over dhr. Fortuyn hier wel redelijk ophef gemaakt werd dan? Iig nogal wat mensen die hun icon aanpasten en zo (zou ik natuurlijk ook kunnen doenWouter Tinus schreef op 06 oktober 2002 @ 23:21:
Ik quote mezelf maar even uit [rml][ nst] NIeuw topic over wel aantal zenders Claus?[/rml]
maar euh was bedoeld als goede vraag en voor de rest niets mis mee als dat niet overgenomen wordt...
Cogito Ergo Credo
Een politieke moord is heel wat anders dan een "regulier" sterfgeval. Met alle respect...jopiek schreef op 07 oktober 2002 @ 23:22:
[...]
en het was zeker niet hypocrief dat over dhr. Fortuyn hier wel redelijk ophef gemaakt werd dan? Iig nogal wat mensen die hun icon aanpasten en zo (zou ik natuurlijk ook kunnen doen)
de betaler vervuilt
Kan me niet voorstellen dat mensen daar behoefte aan hebben, en wat heeft het voor nut?
Precies, totaal niet te vergelijken..GA!S schreef op 07 oktober 2002 @ 23:24:
[...]
Een politieke moord is heel wat anders dan een "regulier" sterfgeval. Met alle respect...
jopiek schreef op 07 oktober 2002 @ 23:22:
en het was zeker niet hypocrief dat over dhr. Fortuyn hier wel redelijk ophef gemaakt werd dan? Iig nogal wat mensen die hun icon aanpasten en zo (zou ik natuurlijk ook kunnen doen)
maar euh was bedoeld als goede vraag en voor de rest niets mis mee als dat niet overgenomen wordt...
Dat hebben we ook niet op de frontpage gepost, uiteraard
en bij 11 september en bij PF was het zo dat de sites die iets er over te melden hadden zo rood gloeiend stonden dat je er niet bij kon komen als je wilde... en da's nu niet het geval...
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Ik snap niet dat mensen dit willen.... Als AMD failliet gaat zal Tweakers.net daar uitgebreid aandacht aan besteden, maar Voetbal International zal er geen woord over reppen....
Respect betuigen is goed, maar overal een fototje van Claus neerrossen "uit respect" vind ik onzin....
Het feit dat gisteravond ALLE zenders de lucht uit gingen zit me nog steeds dwars.
De publieke omroepen prima, maar de commercielen... beetje meeliften en bang zijn dat je iemand voor het hoofd stoot als je het anders doet.
Chapeau voor t.net die 'on topic' blijft.
Als AMD of Intel of een van de big boys de pijp uit gaat dan zie ik graag een rouwrandje, zolang het maar wel consistent is met de inhoud en doelgroep van t.net.
De publieke omroepen prima, maar de commercielen... beetje meeliften en bang zijn dat je iemand voor het hoofd stoot als je het anders doet.
Chapeau voor t.net die 'on topic' blijft.
Als AMD of Intel of een van de big boys de pijp uit gaat dan zie ik graag een rouwrandje, zolang het maar wel consistent is met de inhoud en doelgroep van t.net.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
[nohtml]
En icons worden nu ook omgezet, dus die vergelijking slaat als een tang op een varken..
Ik neem aan dat je zelf het verschil wel ziet? Dat was niet hypocriet nee, want dat werd gewoon in een nieuwsforum dusdanig veel besproken dat er een apart forumpje voor is gemaakt even.jopiek schreef op 07 oktober 2002 @ 23:22:
[...]
En icons worden nu ook omgezet, dus die vergelijking slaat als een tang op een varken..
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1