Apple airport laten werken met huidige router kan dat?

Pagina: 1
Acties:

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
He gasten ik kan een apple airport + airport kaart voor goedkoop van iemand overkopen. Dit komt soort van goed uit want ik was al van plan om een Ibook of Imac "17 TFT aan te schaffen.

Ik heb hier een netwerkje van 4 computer dat aan m'n SMC barricade router hangt voor het internet maarja kan ik de airport op de router aansluiten en de toekomstige mac laten werken zo?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

tuurlijk, ethernet is ethernet en dat is niet alleen voor windows

• Alpha-sphere
ja dat begrijp ik wel maar kan ik de Airport dan ook gewoon met een UTPtje aansluiten op m'n Router zoals ik dit zou kunnen doen met een extra hub/switch. Is de airport niet zelf een router?

EDIT: even een plaatje gemaakt over hoe ik denk dat het zal gaan.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/Netwerk.jpg

Iemand enig idee hoe dat zal moeten? Of is er iemand die dit zo thuis heeft?

• Alpha-sphere
Zijn hier echt geen apple gebruikers?
Kan iemand me misschien richting een druk bezochte aplle forum kunnen wijzen dan?

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:39
De airport is zelf ook al een router, maar volgens mij niet echt geschikt voor breedband internet verbindingen. Tis alweer een tijdje geleden sinds ik er een gezien heb, dus ik kan het fout hebben ;).

Maar een airport is zowiezo ook een accespoint, dus airport aansluiten op router/switch na de router is zonder problemen mogelijk en je Mac zit dan dus draadloos in je gewone netwerk.