Toon posts:

[seti] productie / performance

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb staan:

pentium 4 1870mhz met daarbij

1 gig aan rimm

en ik gebruik seti hide als programma

en ik draai gemiddeld 5 wuh's per dag.. is dit nou gemiddeld of slechter dan gemiddeld of beter dan gemiddeld.

Ik zelf denk dat hij voor geen meter draait ,

vergeleken bij mijn alfa pc die er gewoon zonder problemen 10 per dag kan uit draaien

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

Ik doe geen seti, en weet dus niet wat wel & niet snel is ...
Maar de 1e vraag die dan opkomt is .. "wat voor alpha ?????"

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

Is het mogelijk dat wanneer je een topic opent, om te vermelden waar het over gaat?
Dit om het overzicht te bewaren voor andere topicgebruikers, seti is het niet het enige waar het om draait bij DPC ! Vriendelijk dank !

Verwijderd

Een athlon op 1800 MHz (2200+) doet er tussen de 7 en 8

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Draait ie 24 uur per dag? Doe je er ook games op? Zijn er veel programma's op de achtergrond actief? Wat is je gemiddelde tijd per WU? Dat soort dingen zijn handig om te kunnen zeggen of ie snel is of niet.

Juist

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53
'k heb de titel iets verduidelijkt

We spend our years as a tale that is told

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

gemiddelde wu-tijd zou bij jou ongeveer 3 uur 50 min moeten zijn, als je pc 24/7 aan staat zou je dus 6-7 wu per dag moeten kunnen doen.

dit geldt echter voor de commandline versie en dingen als virusscanners (en andere achtergrondsoftware), screensavers en hevig gamen hebben uiteraard een negatieve invloed op je output.

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Hhmm, het is maar waar je je peecee verder nog meer voor gebruikt. Zo kijkende naar de proc die je hebt zou er meer in moeten zitten maar als je veel achtergrondprogramma's hebt lopen en/of de pc intensief gebruikt voor processor-intensieve taken dan is vijf WU's per dag een aardige score. Kuuke's Athlon XP 1900+ haalt zes a zeven WU's per dag maar als ik eens intensief de processor gebruik voor andere zaken dan haal ik dit niet.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:47

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 21:54:
ik heb staan:

pentium 4 1870mhz met daarbij

1 gig aan rimm

en ik gebruik seti hide als programma

en ik draai gemiddeld 5 wuh's per dag.. is dit nou gemiddeld of slechter dan gemiddeld of beter dan gemiddeld.

Ik zelf denk dat hij voor geen meter draait ,

vergeleken bij mijn alfa pc die er gewoon zonder problemen 10 per dag kan uit draaien
Als ik dity zo lees, draai je waarschijnlijk nog met de oude P4, een socket 423 die dus maar 256kB aan Cache heeft. Deze is aardig wat langzamer dan de Socket 478 (Northwood).
Je gemiddelde zou rond de 4uur 15minuten per WU moeten liggen met je huidige processor, waardoor je op 5 a 6 WU's per dag uit zou moeten komen, dus het klopt wel.

Je kan evt ook je processor snelheid hier testen: http://www.file-hunter.com/~tfh en dan om seti-time klikken.

/edit/ volgens die test zou je er gemiddeld 4 uur en 3 minuten over moeten doen. Mocht dit echt hoger zijn, kijk dan eens of je wat services uit kan zetten....

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Verwijderd

Topicstarter
ja ik draai er nog verschillende andere programma's bij.. waaronder 1 irc server. soms een game server.. maar ik zie dat ik dus wel het gemiddelde draai.. zondag 6 stuks gedraaid met een gemiddelde van 5 uur.. Ga denk ik dan maar toch een andere processor er in gooien.. 2 gig of zo.. zo schiet het ook niet op :)

Bedankt allemaal

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

offtopic:
En als je nu 2 letters van je ondertitel weghaalt, verneuk je het forum niet zo :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Pagina: 1