Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Geloof dat het al niet meer nodig is.Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 22:05:
probeer het zou ik zeggen, het ergste wat je kunt krijgen is een slotje....
offtopic
Heb je mijn e-mail nog gekregen?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat het overlijden van Z.K.H. prins Claus niet op de frontpage van Tweakers is vermeldt.
Tja, het is geen technieuws natuurlijk.....Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 22:56:
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat het overlijden van Z.K.H. prins Claus niet op de frontpage van Tweakers is vermeldt.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Waarom zouden we, we zijn een site over computers.
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Ik ben het ook wel eens met Alfredt,
ik bedoel maar, hij is wel een gerespecteerd lid van de koningklijke familie.
ik bedoel maar, hij is wel een gerespecteerd lid van de koningklijke familie.
Als Maxima zwanger is vermelden we dat toch ook niet. Ga gewoon naar een algemene nieuwssite als dit soort dingen je interesseren, keuze genoeg.ik bedoel maar, hij is wel een gerespecteerd lid van de koningklijke familie.
Dat was natuurlijk wel een hele grote uitzondering, dat snap je zelf hopelijk toch ook wel.
They made me do it.
Verwijderd
Need I go on ?Omdat zo'n beetje alle nieuwskanalen plat liggen door extreme belangstelling

lees dat bericht dan zie je waarom het geplaatst is, nu liggen de nieuwssites nog niet plat... that's why.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Op dat moment lag het halve internet plat, en niet iedereen kon TV kijken. Bovendien was dat wel even een paar duizend keer zo dramatisch als Claus.
Alle zenders (radio/tv) zijn volgens de media wet VERPLICHT om een aangepaste programmering te hebben bij het overlijden van iemand van de koningklijke famillie.alexandervisser schreef op 06 oktober 2002 @ 21:52:
Is het niet verstandig om een topic te maken voor discussie over of het nu wel fo niet goed is dat alle zenders er tijd aan besteden. Nu wordt dit besproken in ******Prins Claus overleden****** dit lijkt me geen goed idee.
Doen ze dit niet kunnen ze een flinke boete verwachten, wij hebben net ook de lokale radiozender doorverbonden met nederland1 en op de kabelkrant staat nu een mooie foto van de prins.
edit:
stond ook al in hoofdtopic was alleen nog niet zo ver met lezen
stond ook al in hoofdtopic was alleen nog niet zo ver met lezen
Verwijderd
En toch ben ik het met met de mensen eens die voor zijn om het op de frontpage te zetten.
een geboorte of bruiloft dat is in die mate niet zo belangrijk en respectvol,
maar door het overlijden van Claus vind ik in zeer zeker respectvol om het op de frontpage te zetten.
dit is een puur persoonlijke mening natuurlijk
een geboorte of bruiloft dat is in die mate niet zo belangrijk en respectvol,
maar door het overlijden van Claus vind ik in zeer zeker respectvol om het op de frontpage te zetten.
dit is een puur persoonlijke mening natuurlijk
Ik zou het ronduit hypocriet vinden om het op de fp te posten. Nooit een woord over het koningshuis gerept en als er één dood is ineens een bericht "omdat het hoort". Please zeg, dat is geen respect tonen, dat is gewoon meelopen.
Verwijderd
daar ben ik het helaas niet met je eens,
maarja in iedergeval loopt er een goede draad over op GoT
maarja in iedergeval loopt er een goede draad over op GoT

Bij 911 was er nog een kansje dat er nog een vliegtuig neer zou komen, en waren er elke half uur updates ofzo. Bij Claus is dat niet het geval (of hij moet spontaan weer ff opstaan ofzo
Pagina: 1