Sonab speakers, welk merk units?

Pagina: 1
Acties:
  • 800 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-03 10:03

DaRoot

Some say...

Topicstarter
Ik heb hier een 2 tal Sonab speakers staan, type C26.

Weet iemand welk merk speakers hier in zitten? Kan ik van hetzelfde merk units kopen voor de zelf te bouwen surroundspeakers.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb je foto's, want de site van Sonab doet het niet.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Topicstarter
Foto van 1 van de speakers, met de webcam genomen. Beter heb ik helaas niet.
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/thijsniehof/sonab.jpg

• Mystic_Jack
  • Niet online
Het rooster is zeker niet eraf te halen?

Ik ken het merk Sonab namelijk niet, maar units spotten kan ik wel een beetje. :P

Sorry dat ik het vraag, maar zou je nog een foto proberen willen te maken van de Sonab zonder rooster. :)
Als het kan. ;)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Topicstarter
Helaas, het front zit er vast op. Dus dat word lastig. Als ik er zo niet achter kom, schroef ik ze wel open, maar dat doe ik liever toch niet.

Er staat ook achterop de typeaanduiding: Made by JWS. Nu was ik in mijn zoektocht met Google ook al tegengekomen dat er een verband is tussen Sonab en JWS (en nog 1 of 2 andere merken). Misschien zegt iemand dit wat meer?

Verwijderd

Die lijken verdacht veel op een stel JAMO's die wij in de winkel verkopen....Het front zit bij die dingen ook vast

• Mystic_Jack
  • Niet online
DaRoot schreef op 07 oktober 2002 @ 18:25:
Helaas, het front zit er vast op. Dus dat word lastig. Als ik er zo niet achter kom, schroef ik ze wel open, maar dat doe ik liever toch niet.

Er staat ook achterop de typeaanduiding: Made by JWS. Nu was ik in mijn zoektocht met Google ook al tegengekomen dat er een verband is tussen Sonab en JWS (en nog 1 of 2 andere merken). Misschien zegt iemand dit wat meer?
Ik ben ook eens met JWS gaan rond kijken en elke keer stuit ik weer op de niet werkende Sonab site. Dus ik denk dat Sonab zelf haar eigen units maakt en dan kan je beter speakers gaan maken die kwa klank bij je Sonab past.

Ik zag ook dat Sonab uit Sweden kwam ofzo, als dat zo is, zou Vifa of Scanspeak units misschien wel kwa klank bij Sonab passen, want Vifa en Scanspeak komen uit Denemarken.

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Topicstarter
Klopt ja, die site werkt niet echt... er is ook nog www.sonabcanada.com, maar die werkt ook niet. Maar Vifa of Scanspeak units zouden inderdaad qua klank er wel eens bij kunnen passen. Maar deze units zijn denk ik duurder (en waarschijnlijk beter) dan de units in die Sonab's. Die waren namelijk maar fl. 199,- (guldens dus) per stuk.

Pagina: 1