Toon posts:

[XP] files blauw weergegeven*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke.. Hier dan nu mijn lameste thread tot nu toe!

Bijna al mijn files zijn met een blauwe text weergeven. :? :? :? Ik heb het idee dat het gekomen is op het moment dat ik mijn nieuwe Matrox G440 heb geinstalleerd. Verder worden overige kleuren wel gewoon goed afgebeeld

Mappen en de files op het bureaublad zijn gewoon wit.

Op het moment dat ik het voor het eerst merkte was bv 99% van mijn mp3tjes "blauw" maar heel soms ook weer eens eentje niet. Alle nieuw gedownloade mp3tjes zijn altijd gewoon zwart.

Nog even voor de duidelijkheid: Ik heb het dus over de letters van de filenaam.

WinXP home

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Kan je even een screenshot maken en die hier neerplakken?

Human Bobby

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
zijn denk ik gecomprimeerde bestanden, kan je via je mapopties uitschakelen. (dan zijn ze nog wel gecomprimeerd, maar niet meer blauw :) )
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 21:36:
Oke.. Hier dan nu mijn lameste thread tot nu toe!
Hmmm... je bent wel wat men hier noemt een "helpdeskuser". Probeer ook eens anderen te helpen, en niet alleen dingen voor jezelf vragen. Zoek eerst eens dingen uit voordat je een topic start. :)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb je topictitel aangepast zodat deze voldoet aan Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 .
Zorg ervoor dat je in het vervolg direct een goede topictitel kiest.

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Heb je toevallig BPM studio geinstalled ?

Zo ja dan komt het door BPM heb ik ook en is normaal....

Verwijderd

Topicstarter
Het was inderdaad een fout vinkje in mijn mapopties. Opgelost en bedankt

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:25

BramT

Rule #1

(side-note: lijkt me geen "fout vinkje" in je map opties. Je bent gewoon bestanden aan het comprimeren! En dit lijkt me in het geval van MP3's niet erg nuttig. Je hebt dan alleen (enig) snelheidsverlies en vrijwel geen ruimte-winst. Selecteer de bestanden en/of folders die je wilt uncompressen en rechts-klik -> properties. Daar op "Advanced" klikken en dan het vinkje "Compress contents to save disk-space" uitzetten)

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Pagina: 1