Toon posts:

Sig contest in W&G

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers het is al een keer voor bij geweest een hele tijd terug een sig contest maak een plaatje met jouw naam erin zoals deze bijv:

deze jongen heet benik

Afbeeldingslocatie: http://sigfest.web1000.com/avril.jpg

Zou ik misschien een nieuw topic hierover mogen openen met in de beginpost mijn eigen sig ik denk dat het een leuke toevoeging heeft een vrije opdracht en leuk onderbouwd en dat er dan wat leuke sigjes uit komen rollen :d met wat effecten etc.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 20:24
sigje ? Lijkt me niet echt geplaatst op GoT op got is er namelijk geen image in je sig mogelijk :) Maarja het id is leuk, en volgens mij hoef je er ook geen toestemming voor aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

mail naar wgmods@{tweakers.net}

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Denk dat het, no offence, niet echt kwaliteit zal opleveren. Je krijgt dan tig honderd man die een foto van een semi celeb neerkwakken met een fade oid en dan hun nickname erop gooien en dat dan mooi vinden.

Je moet, wat D2k zegt eerst eventjes aan de man vragen en dan aan de regels voldoen van een thematopic.
Thema & Contest topics
Thema's zijn soms erg leuk om aan te werken, omdat je met zijn allen aan hetzelfde bezig bent. Maar dat betekent ook dat een thema wel origineel moet blijven. Vanaf nu is een topicstarter dan ook verplicht om een goede aftrap te geven voor het onderwerp. Vijf minuten Photoshoppen zijn niet genoeg om een heel thematopic over te beginnen. Deze maatregel is genomen om wildgroei te voorkomen. Het is dus nog wel toegestaan om een thematopic te openen, maar als je twijfelt over je topic, vraag dan eerst even advies aan Cheatah of McVirusS.

Dit beleid geldt niet alleen voor thema topics maar ook voor contest topics.
Maarja, vind 't persoonlijk meer /31 fotosoep werk dan /13 photoshop werk :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:30

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle overlegt even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10 00:57
* Willem overlegt even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 09:41
Uhm, het idee achter een mail naar wgmods@tweakers.net is dat je er niet ook nog een topic over opent.

Maar uhm, we willen deze wedstrijd niet in W&G, misschien iets voor de HK?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.