Ik heb altijd al een haat-liefde verhouding gehad met mijn Creative GF2. Ik kreeg 'm in de schoot geworpen dankzij een een online winkel die het verschil niet kent tussen GF2 en GF2 MX...........
Daarna heeft het ding uitsluitend ellende veroorzaakt.
De laatste tijd heeft ie stabiel gelopen met de Nvidia Detonator 6.31 drivers. Sinds deze week is het echter weer mis. Iedere keer als ik een spel opstart kan ik een paar minuten genieten van de snelheid van een GF2...........daarna vertikt ie het gewoon. Beeld slaat vast het geluid doet het ook niet meer en de enige oplossing is de reset knop.
Dus ik de nieuwe 6.35 drivers installeren. Hielp allemaal niks. Tweaken met NVmax............geen resultaat.
Hoe kan ik m'n GF2 nou eindelijk eens stabiel laten lopen ?
Systeem:
Duron 600@850
Asus A7V Rev 1.01
128 MB PC133
Fast writes uit, sidebanding disabled, AGP 2x
Daarna heeft het ding uitsluitend ellende veroorzaakt.
De laatste tijd heeft ie stabiel gelopen met de Nvidia Detonator 6.31 drivers. Sinds deze week is het echter weer mis. Iedere keer als ik een spel opstart kan ik een paar minuten genieten van de snelheid van een GF2...........daarna vertikt ie het gewoon. Beeld slaat vast het geluid doet het ook niet meer en de enige oplossing is de reset knop.
Dus ik de nieuwe 6.35 drivers installeren. Hielp allemaal niks. Tweaken met NVmax............geen resultaat.
Hoe kan ik m'n GF2 nou eindelijk eens stabiel laten lopen ?
Systeem:
Duron 600@850
Asus A7V Rev 1.01
128 MB PC133
Fast writes uit, sidebanding disabled, AGP 2x