[suggestie] Laatst mededeling als Sticky Universalis

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Zoals je ook nu weer ziet nadat ******Prins Claus overleden******, en je het wel vaker ziet wanneer er iets belangrijks gebeurd, willen veel users tegelijkertijd een topic openen over hetzelfde onderwerp.

Daardoor kreeg ik opeens het idee: misschien is het met een kleine aanpassing van de code mogelijk om automatisch het laatste mededelingsbericht in de active topics + bovenin alle fora te zetten. Het mededelingenforum kan dan ook gebruikt worden wanneer er dus iemand overlijd e.d. (sporadisch uiteraard).

edit:
ik bedoel dus de laatste post in Mededelingenforum

Nut hiervan boven een forum gerelateerde sticky is dus dat iedereen ongeacht in welke fora diegene zich bevindt kan zien dat er iets belangrijks gebeurd en waar ie moet wezen.

Je kan natuurlijk zeggen dat dit bijna nooit voorkomt: dat is niet waar, bij incidenten wel, maar mededelingen betreffende het forum zelf zijn zo al veel beter onder de aandacht te brengen! Ook zie je nu dat vooral bij modjes het irritatie oplevert ("waaaaaaaah"). Ook kunnen de users niet om zo'n sticky heen, helemaal als er een lege regel oid onder zit.

Dit is maar een suggestie voor verbetering, ga het dus alsjeblieft niet afkeuren op implementatie (zo van: met een lege regel past er veel minder tekst op de active topics) maar bekijk het idee zelf :)

Reacties?

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:33

JvS

Ik heb hem zelf ook

we kunnen ook gewoon een normaal sticky neerzetten.. Mensen die snel een topic willen openen, lezen het toch niet.

Een feature ervoor maken lijkt me overbodig, dit is nu een uurtje een rommeltje en daarna is het weer goed

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
JvS schreef op 06 oktober 2002 @ 21:14:
we kunnen ook gewoon een normaal sticky neerzetten.. Mensen die snel een topic willen openen, lezen het toch niet.

Een feature ervoor maken lijkt me overbodig, dit is nu een uurtje een rommeltje en daarna is het weer goed
Maar mededelingen in het mededelingenforum worden ook vaak over het hoofd gezien omdat je er niet altijd komt. Nu is dit layouttechnisch opgelost (eigen catagorie) maar in met deze verbetering ben je meteen daar ook vanaf en weet je zeker dat alle users de mededeling hebben kunnen lezen.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat is wat in YapBB zit ingebakken :)

*klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001