Toon posts:

Diamond Viper II Z200 ????

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me is opzoek naar een goedkope videokaart en hij vraagt zich nu af of dit een beetje goede videokaart is (ook voor o.a. games)?? Wie heeft deze kaart of wie weet er wat vanaf? Welke kaart zou hij anders kunnen nemen? Systeem Duron 700, 128Mb......

THNX!!

Verwijderd

Savage chippie is dat...
Ik weet niet of dat wat is volgens mij ben je met zijn voorganger beter uit.
Viper 770 Ultra

Laats hielden ze nog een inruilaktie voor gedupeerde
slechte driver support voor win2k geloof k

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Viper II is grote bagger als je een VIA chipset hebt. de helft van de tijd krijg je geen beeld. Alleen met BIOS updates voor zowel mobo als viper II is de zooi een beetje aan de gang te krijgen. Hij kan beter voor een TNT2 gaan, of de Geforce II MX

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Ik ben viper2 eigenaar, en hijs nie GROTE BAGGER! da da duidelijk is,, maar ik zouw oowk voor un GeForce2MX gaan, scheelt heeeeel wat 3dmarkjes. En as je gaat kieze tussen TNT2(Ultra) en viper2, neem dan wel viper2.
Met nieuwe bios en drv's issie snellur as TNT2(Ultra)...

I see dead pixels...

Verwijderd

Werkt de Viper II niet i.c.m. een KT7????

Ik hoop van wel.....

Verwijderd

Ik had hiervoor een Savage 4 kaartje (Diamond Stealth Xtreme) maar die trok ingame niet hoger als 800x600.
Ik weet niet in hoeverre de Savage 2k beter gaat als de Savage 4, maar ik zou zeker voor een MX kaartje gaan!

Verder was die Stealth trouwens een zwaar ok kaartje maar voor de game ambities was ie niet optimaal.

Verwijderd

Maar werkt de Viper II nou wel of niet?
Zijn de prestaties minder?

Is hier geen driver update voor?

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 12:06
Die ViperII schopt kont!..Zeker in UT en Q3 etc..je hebt ook meteen S3TC en hij is zeker beter dan de TNT2Ultra..Heb hem zelf op me KT7 draait als een tiet!
Je kan natuurlijk beter een MX kopen, maar als je de viperII al hebt zou ik zeker niks anders kopen.

• Athlon_2o0o
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Op zondag 29 oktober 2000 20:13 schreef remsie het volgende:
Die ViperII schopt kont!..Zeker in UT en Q3 etc..je hebt ook meteen S3TC en hij is zeker beter dan de TNT2Ultra..Heb hem zelf op me KT7 draait als een tiet!
Je kan natuurlijk beter een MX kopen, maar als je de viperII al hebt zou ik zeker niks anders kopen.
tenzij je XP runt... :'(

Verwijderd

oude koe
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.