Steam: CatBearCow
Check vriendjes en vriendinnetjes @ ICQ of MSN ?
hmm nu al 6 lui die niet kunne authenticaten
aah, ik kan er ook niet op
ligt niet aan mij dus, gelukkig
ligt niet aan mij dus, gelukkig
Nou dan is de kans wel heel groot he ?Bartjeuhz schreef op 06 oktober 2002 @ 20:37:
hmm nu al 6 lui die niet kunne authenticaten
ow nee, de wereld vergaat, we kunnen niet CSen
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Had ik ook, ik wou ff DoD-den (net geinstlad), en toen dacht ik van, klopt hier iets niet. Maar nee dus
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
ja zometeen war.....!!
lol
Verwijderd
[-amsg-] won will be down a couple of weeks, because we have some disagreements with sierra, WON is on the verge of bankrupcy, we desperately need some donations to keep running.)
hmmm?
hmmm?
hmm dan vergaat de wereld wel jaVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 20:40:
[-amsg-] won will be down a couple of weeks, because we have some disagreements with sierra, WON is on the verge of bankrupcy, we desperately need some donations to keep running.)
hmmm?
won will be down a couple of weeks zie ik dat goedVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 20:40:
hmmm?
zal niet waar zijn he
www.xtreme-power.nl/woncomm.lst --> download en replace c:\sierra\halflife\valve\wonncomm.list | dan werkt cs weer
leez ik.....is dit echt zo???
Kan je niet een server opzetten, die geen WON Authetication nodig heeft?
nee dan zou niemand een cd-key nodig hebbeTomaat schreef op 06 oktober 2002 @ 20:43:
Kan je niet een server opzetten, die geen WON Authetication nodig heeft?
ja het is gelukt ikk kan weer speleBartjeuhz schreef op 06 oktober 2002 @ 20:43:
www.xtreme-power.nl/woncomm.lst --> download en replace c:\sierra\halflife\valve\wonncomm.list | dan werkt cs weer
Ja want als je de aankondiging leest zie je dat er wat servers weg vallen ofsow. Dus je moet andere ip's aangeven en het is gefixed.
Misschien een domme schop, maar WON is WEER down..
Bron: CSNationWON Down Again
Ritchey007 @ 2:30 pm - cstrike pc - read comments
For about the past hour (since about 3:30 CST) WON and Steam have both been down. Please just wait it out as usual. Note, some people have reported problems of CS freezing while trying to use the in-game browser; this is normal when WON is down. We will post any updates when we hear them.
Dit bestand bood mij ook wel een oplossingVerwijderd schreef op 28 February 2003 @ 08:58:
Dit bestand bood voor mij een tijdelijke oplossing.![]()
Misschien iets voor jullie?
Verwijderd
Ik kan wel gewoon CS'en geen problemen ofzo! Heb je wel de originele Half-Life daar kan het aan liggen dat je niet een echte s/n heb!
Ik denk dat jullie beter hier verder kunnen gaan: Geen counterstrike meer?
(Wel even verder kijken dan alleen de topictitel
)
Dit topic is namelijk al meer dan een half jaar oud
(Wel even verder kijken dan alleen de topictitel
Dit topic is namelijk al meer dan een half jaar oud
The devil is in the details.
ik kon gisteravond wel spelen
This space is occupied
Voor eens en voor altijd: kanalen als #valve op quakenet zijn NEP. Valve, Sierra of WON hebben geen kanalen op quakenet, maar dit soort kanalen worden de laatste tijd regelmatig opgestart bij wijze van grap, om te kijken hoeveel CS-ers ze in een kanaal krijgen. Trap hier aub niet in.Verwijderd schreef op 06 October 2002 @ 20:40:
hmmm?
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
Pagina: 1