Op dinsdag 27 november 2001 23:05 schreef Rodyman het volgende:
hmm.. waarom kan getright en leechftp dit wel dan? dat moet toch ook in te stellen zijn per proces ofzo? zou wel zo makkelijk zijn.. zit me nu gvd zwaar te ergeren als morpeus ofzo de bandbreedte weer helemaal opslurpt..
Dat wordt denk ik geregeld in die programma's. Als je zelf een progje schrijft om te downloaden, kun je er gewoon inbouwen dat ie niet sneller gaat dan bv 75% van de opgegeven linespeed in de settings. Maar ja, dan moeten ze dat wel doen.
Overigens heb ik met Download Accelerator dat probleem ook wel gehad hoor, dat heel m'n verbinding dichtslipte (alleen dan kun je aangeven dat ie het met minder connecties moet doen...).
Ik heb helaas ook nog niets kunnen vinden om bandbreedte te beperken. Ga wel een trial downen van een firewall/teaming progje (om adsl en cable te bundelen), daar wil ik in kijken of ik dan van 1 machine bv de verbindingen volledig via kabel kan laten lopen (om dan op die machine lekker edonkey z'n gang te laten gaan zonder dat de upstream van m'n adsl (50 kb/s) opgeslokt wordt. Maar ja als dat werkt is dat dus niet echt verdelen tussen programma's, maar tussen computers (en om nou voor ieder programma een aparte pc neer te zetten...

)