Binnenkort hebben een vriend en ik een counter-strike server voor 20 personen. Wij hebben dit aangeschafd omdat het cheaters gehalte gewoon te groot is en omdat je altijd twijfelt of diegen nou goed is of cheat. We mogen op deze zogenoemde clan server alleen met members ( mensen met onze clan tag toelaten ). Willekeurige spelers mag dus niet. Daarom zoeken wij members die zin hebben in een potje counter-strike zonder gezeik van hij cheat hij heeft wh etc. Je wordt dus alleen lid en draagt de tag en voor de rest rachen op elkaar have fun. De bedoeling hiervan is om een gezamelijke groep cser's te worden die elkaar beetje kent en dat het woord cheaten tot de verleden tijd hoort. Het leek mij verstandig om het op een forum als deze te plaatsen aangezien het pubergehalte op andere forum erg groot is en wij willen gewoon serieuse mensen die niet hele tijd "Fucking Rook" "Cheater" etc roepen. We zullen als we members hebben polls plaatsen voor welke map je het liefst ziet draaien etc op de server en meer van dat soort gein. Ook zullen we stats plaatsen. Als je lid wordt van onze clan ben je dus niet aan regels verbonden zoals bv: je op een vasttijdstip er moet zijn etc je kan zelf bepalen wanneer je komt spelen. Voor clanbase spelen is misschien een optie als mensen daar zin in hebben:) Als hier enige tweakers zijn die van een potje cs houden en hier aan deel willen nemen voeg me dan toe op msn.
Reageer niet op deze topic als je:
- geen intresse hier in hebt
- met flames als cs zuigt is oud etc
- ga bf1942 ut2k3 etc spelen
Je kunt me op msn bereiken door de volgende mail toe te voegen: jnm.alders@quicknet.nl
Als je op of aanmerking hebt of vragen kun je die gerust hier stellen
Reageer niet op deze topic als je:
- geen intresse hier in hebt
- met flames als cs zuigt is oud etc
- ga bf1942 ut2k3 etc spelen
Je kunt me op msn bereiken door de volgende mail toe te voegen: jnm.alders@quicknet.nl
Als je op of aanmerking hebt of vragen kun je die gerust hier stellen