ben nu in die 1e missie, moet ik die bloemen gast met touwtje ombrengen, kleren aan, bloemetje oppakken, maar bij die poort zien ze m'n gun natuurlijk in m'n jas zitten. Kan ik niet iets doen dat ze dat niet zien, of hoort dat bij het spel, dat ze je gun vinden
Ik heb het al geprobeerd, ben heel het level doorgelopen, maar er word al gealarmeerd, dus ik vraag me af, wat ik nou met dat pistool moet doen, omdat ik niet ontdekt wil worden.
Verwijderd
Je moet wel de kleren van die postbode aantrekken en dan gewoon rustig erheen lopen je moet je gun wel in je holster doen. En de bloemen in je handen. Naar een zo'n gast lopen en ervoor zorgen dat ze achterelkaar staan, dan pak je je gun met sd of een andere. knal ze allebei dood ......eazy
Verwijderd
Ik heb gewoon al mn guns weggegooid en ben de poort ingelopen. Ben in het huis gelopen...eerst naar die kelder..vervolgens die vent op het balkon vermoorden (jaja die vent die staat te golfen) En pleiteee
Hmmm... Best simpel, ben nu in missie 2, net al in dat gebouwtje staan, met dat wijf praten, komt er zo'n officier voor't raam staan, ikke "BOEM" 
Maar moest die andere hebben (die lijkt dus NIET op die apenpakjes-mannetjes), krijg alleen geen goed zicht, hij zit steeds bij dat raam en dan weer achter die muur, je ziet hem steeds 1 seconden. Hoop dat ik hem morgen wel ff clear krijg, kan ik hem ook mollen
Maar moest die andere hebben (die lijkt dus NIET op die apenpakjes-mannetjes), krijg alleen geen goed zicht, hij zit steeds bij dat raam en dan weer achter die muur, je ziet hem steeds 1 seconden. Hoop dat ik hem morgen wel ff clear krijg, kan ik hem ook mollen
Zoek ff een FAQ, daar staat het allemaal uitgelegd, btje nutteloos dit.
Mag jij hem zoeken ok?buzz schreef op 06 oktober 2002 @ 21:30:
Zoek ff een FAQ, daar staat het allemaal uitgelegd, btje nutteloos dit.
Spel ligt nu 2 dagen in de winkels ofzo, en is nu pas speelbaar in de illegale wereld.
Verwijderd
Was een prob meer deed het nietRedHat schreef op 06 oktober 2002 @ 21:35:
[...]
Mag jij hem zoeken ok?
Spel ligt nu 2 dagen in de winkels ofzo, en is nu pas speelbaar in de illegale wereld.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Die priester is al weggehaald door Russen voordat je missie begonVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 23:03:
Heb gewoon ieder gekilled incl. die priester gewoon easy gehaald
Verwijderd
O, was schijnbaar dan iemand anders die ik moest sparen, maar ja heb die perongeluk doodgeschoten, dacht dat dat die priester was, thx mateHyPeRSTiLe schreef op 07 oktober 2002 @ 02:06:
[...]
Die priester is al weggehaald door Russen voordat je missie begonHoe kun je die nou hebben doodgeschoten?
ik zal ff de juiste handleiding geven, je zorgt dat je die kleren van die postbode aan hebt en zorgt dat hij niet meer wakker wordtVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 21:13:
Ik heb gewoon al mn guns weggegooid en ben de poort ingelopen. Ben in het huis gelopen...eerst naar die kelder..vervolgens die vent op het balkon vermoorden (jaja die vent die staat te golfen) En pleiteee
Waarom allemaal zo geweldadig? Dat is niet cool. Ik had alleenmaar die Don gekilled. En zelfs hij had me niet eens gezien. Stealth is echt zooooo vet
Skill 
Nee ik heb de beta van hitman gespeeld.
En nu is er nog iets leuks aan de hand. 1e missie is er een poort bijgekomen waar de postbode aan komt lopen. Sla hem neer en trek hem ACHTER de poort.
Daar komen de guards nooit.
Schiet hem daar een gat in zijn hoofd en trek dan pas zijn kleren aan
Nee ik heb de beta van hitman gespeeld.
En nu is er nog iets leuks aan de hand. 1e missie is er een poort bijgekomen waar de postbode aan komt lopen. Sla hem neer en trek hem ACHTER de poort.
Daar komen de guards nooit.
Schiet hem daar een gat in zijn hoofd en trek dan pas zijn kleren aan
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Ik heb het gisteren ook ff voor het eerst zitten spelen, het is zeker een koel spel (draait ook gewoon heerlijk op 16x12x32 met alles op high
) Ik moet alleen wel wennen aan het stealth gedoe, ben gewend om alles en iedereen neer te maaien
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
ik heb die missie gedaan door de Don, en zo'n geel/blauwe gozer te vermoordenApocrypha schreef op 07 oktober 2002 @ 07:40:
Waarom allemaal zo geweldadig? Dat is niet cool. Ik had alleenmaar die Don gekilled. En zelfs hij had me niet eens gezien. Stealth is echt zooooo vet
2 kills, stealthy
Verwijderd
Ik heb ook alleen de Don afgemaakt. Helaas zag hij me wel, maar kon gelukkig niemand alarmeren.
Manier: In het begin zie je een deur in de muur rondom de villa. ga daar rechts achter zo'n soort pilaar staan. Er komt een gast naar buiten om te pissen. Sneak langs hem naar binnen. Hier zie je de garage. ren naar de kelder links en ga naar beneden.
Kom lopend de trap naar de keuken. ga links door de deur. ga twee deuren rechtdoor. In de volgende kamer moet je lopen, niet rennen. ga de trap op en sneak achter de guard langs en ga de slaapkamer. dit is de slaapkamer. Blijf nog steeds sneaken en ga naar het balkon en fiber wire de Don. Kijk op de kaart waar de Don staat. Pak de sleutel.
Ga terug ( weer sneaken ) langs de guard en weer de trap af. Ren nu naar de keuken en loop hier de trap af en ga naar de cel. kijk nu op de kaart waar de guard ( die ging pissen ) nu loopt. Als hij naar de guard op de trap loopt ga jij achter zijn rug naar de poort waardoor je binnen bent gekomen. Ga door de poort en door de hoofdpoort.
Er is een groot verschil tussen rennen, lopen en sneaken!!
Manier: In het begin zie je een deur in de muur rondom de villa. ga daar rechts achter zo'n soort pilaar staan. Er komt een gast naar buiten om te pissen. Sneak langs hem naar binnen. Hier zie je de garage. ren naar de kelder links en ga naar beneden.
Kom lopend de trap naar de keuken. ga links door de deur. ga twee deuren rechtdoor. In de volgende kamer moet je lopen, niet rennen. ga de trap op en sneak achter de guard langs en ga de slaapkamer. dit is de slaapkamer. Blijf nog steeds sneaken en ga naar het balkon en fiber wire de Don. Kijk op de kaart waar de Don staat. Pak de sleutel.
Ga terug ( weer sneaken ) langs de guard en weer de trap af. Ren nu naar de keuken en loop hier de trap af en ga naar de cel. kijk nu op de kaart waar de guard ( die ging pissen ) nu loopt. Als hij naar de guard op de trap loopt ga jij achter zijn rug naar de poort waardoor je binnen bent gekomen. Ga door de poort en door de hoofdpoort.
zeer netjes als je het zo fliktVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 17:30:
Ik heb ook alleen de Don afgemaakt. Helaas zag hij me wel, maar kon gelukkig niemand alarmeren.
Zo had ik het ook gedaan
Ik ben nu in die level met die Japanners, plaats bug op persoon vervolgens doden om naar senior te brengen, wel een moeilijke level, speel op Level Prof.
Iemand een suggestie? (meerdere wegen leiden naar Rome, maar jouw aanpak?)
Iemand een suggestie? (meerdere wegen leiden naar Rome, maar jouw aanpak?)
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Ik heb eerst die mailman doodgemaakt met de fibre wire zijn kleding aangedaan. Naar de groenteman in de groentekisten mijn wapens gedaan. de bloem afgegeven aan de maid en dan de groenteman in het complex doogekmaakt hij had mijn wapens in zijn kist ik mijn wapens iedereen neer knallen en de missie gehaald.
wel?
netjes dan
ik doe het steeds 'professioneel' volgens het schermpje na de missies
is goed genoeg voor mij
Pff, je kunt level 1 zo easy halen, zelfs zonder stealth...
gewoon iedereen neer maaien.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
das ook de bedoeling van het spel heFragNeck schreef op 07 oktober 2002 @ 22:14:
Pff, je kunt level 1 zo easy halen, zelfs zonder stealth...
maar het is idd ook een optie
Pagina: 1