lijkt me niet zon probleem.. alleen ff ergens 12 volt weghalen en je kan aan het modden
Ik zag er laatst nog twee rijden met hele grote ccfl'en onder de bodemplaat, blauwe en rode! Dat zag er supervet uit
edit
het kan dus wel
edit
het kan dus wel
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Verwijderd
Waarom niet? Je hebt ook van die fannetjes voor in de auto die op 12V draaien. Gewoon zon dingetje slopen en m dan aansluiten op de omvormer van je ccfl.
Verwijderd
Jupz, alle elektronica in je auto werkt ook op 12v iig veel.
Je kan bijv. zo een plugje voor in je sigarettenaansteker kopen, daar komen ook 2 12 volt draadjes uit, en achter bij je auto radio zitten er ook genoeg
Je kan bijv. zo een plugje voor in je sigarettenaansteker kopen, daar komen ook 2 12 volt draadjes uit, en achter bij je auto radio zitten er ook genoeg
Dat is geen CCFL, maar streetglow. Wel bijna hetzelfde effectWhizzCat schreef op 06 oktober 2002 @ 20:00:
Ik zag er laatst nog twee rijden met hele grote ccfl'en onder de bodemplaat, blauwe en rode! Dat zag er supervet uit
edit
het kan dus wel
Hier meer info
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Dit werd 2 tot 3 jaar geleden heel veel gedaan.
geheel rondom onder de wagen leek het net of je auto vloog.
alleen verkeersdrempels waren toch een probleem met die dingen en de politie was er ook niet echt blij mee.
geheel rondom onder de wagen leek het net of je auto vloog.
alleen verkeersdrempels waren toch een probleem met die dingen en de politie was er ook niet echt blij mee.
ZOEKEN!
Is trouwens niet legaal.
Is trouwens niet legaal.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()