[ADSL] Snelheid omhoog?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Ik had gehoord dat de down snelheid van adsl comfort verhoogt word tot 75 kb/s. Ik kan er alleen verder niks over vinden.

Als het al vermeld is: slotje

Als het een hoax is: don't hate me because i'm stupid

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
klopt, dit was een tijdje geleden al bekend, (per 1 januari geloof ik), ik heb er nog een emailtje van gehad van xs4all

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Als het al vermeld is: slotje je zegt het zelf al maar die hogere snelheden worden best wel fijn. maar de hogere prijs zal wel weer volgen.{vermoed ik}

Verwijderd

Dit staat gewoon op de site van KPN :)

Voor meer info kijk hier
Begin 2003 gaat KPN Telecom de downstream snelheid voor de bestaande snelle ADSL-versies Basic en Extra met 50% verhogen:

- Basic: van 512 kbit/s naar 768 kbit/s
- Extra: van 1024 kbit/s naar 1536 kbit/s.

De abonnementsprijzen blijven ongewijzigd.

Klanten hoeven zelf niets te doen, de aanpassingen worden door KPN Telecom op afstand automatisch geregeld.

Om ADSL nog verder binnen het bereik te brengen van de gebruiker zal ook internet provider Het Net van KPN Telecom ADSL-Lite aanbieden vanaf september 2002. Het Net werkt nauw samen met Planet Internet van KPN Telecom

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Begin 2003!!! WTF. ik hoorde dat het al vanaf september in zou gaan. Vond al vreemd dat het nog niet over was gegaan. Klote is dit weer :(

Verwijderd

ik hoop dat ze de upload nog een keertje verdubbelen, want de meeste mensen downloaden meer dan uploaden. Als we eindelijk een keertje wat uploaden, mag het ook wel wat sneller ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2002 20:42 . Reden: zinsopbouw klopte ni helemaal :( ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57
Is dus al een tijdje bekend :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.