"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Als je comp uit heb gezet moet je eigenlijk 10 sec. wachten voordat je 'm weer aanzet, resetten is errug slecht voor je comp. en dat soort andere loze dingen........die monitor gaat daar echt niet kapot van hoor
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Ik heb ook zo'n monitortje staan.
Maar mij valt vooral op dat in de hoeken ie minder scherp is.. vooral dan op eenresolutie van 1280*1024.
Op een lage rereshrate van 70 ofzo is het minder maar @ 85 is ie in het midden toch echt scherper..
Ik heb gelijk maar de Me Philips Brilliance teruggekaait van me PA die is gelukkig een stukscherper wel geen flattron.. maar okee
Maar mij valt vooral op dat in de hoeken ie minder scherp is.. vooral dan op eenresolutie van 1280*1024.
Op een lage rereshrate van 70 ofzo is het minder maar @ 85 is ie in het midden toch echt scherper..
Ik heb gelijk maar de Me Philips Brilliance teruggekaait van me PA die is gelukkig een stukscherper wel geen flattron.. maar okee
Ik heb ook zo'n leuke flattron, maar de 1e ging na 12 minuten en 22 seconden op zwart!
Het was een leuke fabrieksfout 
Verder heb ik met de 2e nooit problemen gehad, ik zet monitor uit als ik zin heb, dus dat met die "eerst monitor uit en dan pc" zal wel meevallen...
P.S. De rook is wit van een LG
Verder heb ik met de 2e nooit problemen gehad, ik zet monitor uit als ik zin heb, dus dat met die "eerst monitor uit en dan pc" zal wel meevallen...
P.S. De rook is wit van een LG
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL