kheb msn op men pc staan en ik wil niet overstappen op trillian ofsowiets. maaruh als ik in wil loggen zegt tie dat er een fout is en dat het aan de internetverbinding kan liggen dus ik naar hotmail en kijk of ik men w8woord niet vergeten was en nee hoor w8woord werkt nog wel ga ik op iemands anders msn dan doet tie het wel rara hoe kan dit .......
kan niet want kheb net men msn-wachtwoord veranderdVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 19:47:
iemand anders zit op je account?
Misschien is je inet wel deraf
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
‹(◕‿◕)›
* FitNiX nOOOb Alert
Inet is de afkorting voor Internet
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
ja als het internet is dan is dat het niet want internet doet het wel gewoon kan ook met andere acounts inloggen maar niet met men eigen account
fftjes back on topic: meerdere mensen hebben problemen met de nieuwste msn (4.6) en inloggen, waronder ik
whahahahhaha
als iemand al is ingelogd, en jij probeert in te loggen, wordt die eventuele andere persoon automatisch uitgelogd
als iemand al is ingelogd, en jij probeert in te loggen, wordt die eventuele andere persoon automatisch uitgelogd
get rich or die try'in
Probeer het eens met een andere versie van MSN (oudere)
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Ik heb het ook, mijn verbinding mag dan wel brak zijn (casema) , maar msn zou toch nog wel moeten lukken, msn kan gewoon niet inloggen bij mij, echt vreselijk iritant.
Trillian werkte eerst wel, maar inmiddels kan ik daar ook niet meer mee inloggen...
ik kan messenger.hotmail.com ook niet pingen (kan daar natuurlijk uit staan)
bovendien: dataverlies met trcert, op hop 10:
na
P10-0.PALBB1.Palo-alto.opentransit.net
Trillian werkte eerst wel, maar inmiddels kan ik daar ook niet meer mee inloggen...
ik kan messenger.hotmail.com ook niet pingen (kan daar natuurlijk uit staan)
bovendien: dataverlies met trcert, op hop 10:
na
P10-0.PALBB1.Palo-alto.opentransit.net
Had ik net ook, gewoon 10 keer proberen, dan zul je zien dat het de 11e keer lukt!
waarom kan ik dan wel met andere acounts inloggen en waar is dan een oudere versie van msn te downen?GGS_VR6 schreef op 06 oktober 2002 @ 20:01:
Probeer het eens met een andere versie van MSN (oudere)
Verwijderd
Wat denk je zelf, waar je oudere versies kan downen.
. En waarschijnlijk zijn ze bezig ofzo met msn / jouw account. Dus gewoon blijven proberen en anders heb je pech, ik zou dan als ik jouw was formatten.
bwuahahahahahaVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 20:10:
Wat denk je zelf, waar je oudere versies kan downen.. En waarschijnlijk zijn ze bezig ofzo met msn / jouw account. Dus gewoon blijven proberen en anders heb je pech, ik zou dan als ik jouw was formatten.
![]()
L
Dicht.
Dit niveau is .... is gewoon geen niveau.
Topicstarter, als je wel met een ander account kan inloggen, is er dus wat mis met je account. Mischien typo in password oid.
Dit niveau is .... is gewoon geen niveau.
Topicstarter, als je wel met een ander account kan inloggen, is er dus wat mis met je account. Mischien typo in password oid.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()