Toon posts:

[the sims]Aanvulsets de moeite waard?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zie hier op gamesdomein wel erg veel aanvulsets voor the sims:
REVIEW/ The Sims Livin' It Up (Livin' Large US)
REVIEW/ The Sims On Holiday
REVIEW/ The Sims: Face Factory
REVIEW/ The Sims: Hot Date
REVIEW/ The Sims: House Party
REVIEW/ The Sims: Unleashed
zes aanvulsets :? welke zijn de moeite waard en moet je ze allemaal apart spelen of kun je met alle aanvulsets een groot super sims spel bouwen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 19:16
Je kunt een groter sims spel bouwen. En als je de sims 1 nog steeds leuk vind dan zijn ze wel de moeite waard denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hangt ervanaf wat bij jou past, kijk naar de titel en je kan zien waar jij zin in hebt :)

feest: House party
dates: Hot date

etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb gelezen, over het algemeen levert het flink wat nieuwe objecten en mogelijkheden op en vooral over Hot Date is de reviewer erg positief.

Maar kan iemand mij vertellen hoe er in het spel nog onderscheid gemaakt wordt tussen al die uitbreidingen :?

Start je elke uitbreiding apart op of krijg je als je ze allemaal installeert echt een megaspel met een enorm aantal objecten en uitbreidingen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 23:31

dbzfan

Nee.

Je hebt voor elke uitbreiding iig de standaard sims nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsesje
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Als je ze allemaal installeert krijg je idd een megaspel met veel objecten. Het voordeel van Hot Date en Vacation is wel dat het spel in je neighbourhood stil staat terwijl je Downtown of op Vacation Island speelt > het is niet echt veel tegelijk in de gaten houden ofzo.
Volgens mij krijg je er bij iedere expansions een aantal neighbourhoods bij, wel handig als je huizen wil downloaden, maar geen bestaand lot wil overschrijven.

De expansions imho:
- Livin' Large/Livin' it up is echt een must-have.
- House Party vind ik zelf niet echt ontzettend veel toevoegen, je kan nu feestjes geven, yay.
- Hot Date maakt al je relaties gecompliceerder, maar je kan wel Downtown dingen kopen, en op een date gaan, erg leuk. Toch wel een must-have, zeker als je het originele spel saai vindt worden.
- Vacation is wel leuk; je kan op vakantie naar een 1 of ander eiland, en daar blijven tot je blut bent :)
- Unleashed heb ik niet, maar het schijnt de beste expansion sinds Livin' Large te zijn. Je kan iig huisdieren adopteren, en je neighbourhood wordt groter.

Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Hm het is alleen leuk als je het originele spel nog maar net hebt...
Als je het originele spel al had en er al op uitgekeken bent is het niet aan te raden

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Hot Date en Vacation zijn echt te moeite waard, Unleashed heb ik hier liggen maar nog niet gespeelt.
Maar als ik weer moest kiezen tussen Hot Date en Vacation dan Hot Date.

En of ze het waard zijn ? Zeker!
Hot Date geeft een hele nieuwe wending voor een compleet winkel centrum te geven en veel meer "actions".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond de The Sims erg leuk, maar raakte er snel op uitgekeken door toch de beperkingen denk ik. Ik ga ze zeker proberen, al helemaal omdat het 1 groot spel maakt en je ze niet apart hoeft te spelen (dan blijf je nog binnen de beperkingen van 1 uitbreiding) :D
Pagina: 1