Ik vraag me af of je in GT3 (Gran Turismo 3) een prize car kunt kiezen (ie, je hebt tournament gewonnen, je krijgt keuze uit 4 wagens, je wil de die) aangezien ik nu enkel nog SuperSpeedway Endurance moet uitrijden voor die Forumule1-wagen
Verwijderd
Zodra de cirkel onder de auto komt die je hebben wilt, op X drukken.
Vereist wel enige timing, dus het kan best zijn dat het je de eerste paar keer niet lukt.
Vereist wel enige timing, dus het kan best zijn dat het je de eerste paar keer niet lukt.
Je kan ook proberen om bv een tournament van 10 races allemaal te winnen als je dan 10 punten voorsprong of meer hebt, save je hem voor de laatste race. Dan race starten meteen weggaan, dan kan je oefenen met je prijs kiezen
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Superspeedway is makkelijk, gasknop vastzetten, stuur vaszetten en een hele snelle wagen nemen. Klaar ben je, ben rustig naar de stad gefietst en m'n boodschappen gedaan en later m'n pricekar genomen
tss cheater, daar verneuk je zo'n briljant spel alleen maar meeTAG_Speedy schreef op 06 oktober 2002 @ 20:03:
Superspeedway is makkelijk, gasknop vastzetten, stuur vaszetten en een hele snelle wagen nemen. Klaar ben je, ben rustig naar de stad gefietst en m'n boodschappen gedaan en later m'n pricekar genomen
Deze plek is te koop.
Stuur vastzetten? Hoe doe je dat dan, dat circuit is toch een ovaal?Superspeedway is makkelijk, gasknop vastzetten, stuur vaszetten en een hele snelle wagen nemen. Klaar ben je, ben rustig naar de stad gefietst en m'n boodschappen gedaan en later m'n pricekar genomen
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Roubos, met een rubberen elastiekje. Je botst veel maar meestal moet je auto zo snel zijn dat je toch nog eerstes rijd. Tenminste, dat zeggen ze in FAQs...
Neway, kzal saven
Neway, kzal saven
Da's pas lomp rijden. Welke auto doe je dat mee, die lelijke Suzuki? Ben zelf nooit aan die Endurance races begonnen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Aargh, je kon dus niet saven en ik heb dus de F1 bak NIET

Mag dicht
Mag dicht
Op het test circuit kan het ook gewoon zonder sturens_roubos schreef op 06 oktober 2002 @ 20:25:
Da's pas lomp rijden. Welke auto doe je dat mee, die lelijke Suzuki? Ben zelf nooit aan die Endurance races begonnen.
Gewoon die escudo pakken met turbo's joystick op de grond zetten. En een omgekeerde volle cola fles op de X laten drukken en je kan weg
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Eh... Kwil nix zeggen hoor, maar als je gewoon gas geeft vertraag je ongeloofelijk veel in de eerste bochten en ben je zo zesdes, net ff geprobeerd (gewoon X en niet sturen)... Haal je dat in ofzo in de rechte stukken 
EDIT: Speedbunnies verhaal klopt niet, als je gewoon gas geeft rij je na de eerste bocht gewoon los de pits in
EDIT: Speedbunnies verhaal klopt niet, als je gewoon gas geeft rij je na de eerste bocht gewoon los de pits in
Uhm, niks verneukt hoor? Heb heel wat fijne uren met die game door gebracht en dat ik na 2x geen zin maar had in die saaie oval (ik wou graag alle pricecars), sja ... dat je daar dan een spel mee verneukt?KeeZ schreef op 06 oktober 2002 @ 20:10:
[...]
tss cheater, daar verneuk je zo'n briljant spel alleen maar mee
Je zet em gewoon vast met tape, of een elastiekje kan inderdaad ook.
Je moet ook wel de stuurstand naar rechts tapen (en niet volle bocht naar rechts), niet naar links natuurlijk, dan ga je idd de pits in, dus alleen via de muur rijden met de Escudo.R4C00N_SL4Y3R schreef op 07 oktober 2002 @ 16:32:
Pagina: 1