And now the most interresting part of deze grot
Verwijderd
UT draait het beste op een 3dfx kaart.
Dit komt omdat de motor van UT sterk geoptimaliseerd is voor de glide-technologie van 3dfx.
Ga dus voor de V5 5500 of de V5 6000.
Dit komt omdat de motor van UT sterk geoptimaliseerd is voor de glide-technologie van 3dfx.
Ga dus voor de V5 5500 of de V5 6000.
Omdat UT het best met glide overweg kan, kan je beter een 3dfx kaart nemen
maar als ook nog in de toekomst bij wil blijven.
andere spellen bv.
is dan een gkracht niet beter
en die boven genoemde kaarten zijn best wel duur
(loopt UT wel mooi strak op mijn systeem met de Gkracht mocht ik die kopen
andere spellen bv.
is dan een gkracht niet beter
en die boven genoemde kaarten zijn best wel duur
(loopt UT wel mooi strak op mijn systeem met de Gkracht mocht ik die kopen
speel UT nou al sinds het uit is ook U gespeeld, maar de laatste tijd trekt mijn zuigende videokaart het niet meer vandaar,
vereiste is dus dat UT goed loopt en ook toekomst perspectief (nu a50 speedstar ofzo)
vereiste is dus dat UT goed loopt en ook toekomst perspectief (nu a50 speedstar ofzo)
koop een gkracht, zet hem op opengl (met die s3tc patch uiteraard) en zorg dat je 128meg ram heb, en alles loopt als een trein.
als het alleen voor ut is draait een tnt2 op 800*600 ook nog wel.
als het alleen voor ut is draait een tnt2 op 800*600 ook nog wel.
welke gkr8 zou je adviseren
hoeft geen tv out te hebben
hercules ofzo
als UT maar zo goed mogelijk draaid als op mijn sys mogelijk =
+ goed voor later
65 mb extra komt er ook zkr
hoeft geen tv out te hebben
hercules ofzo
als UT maar zo goed mogelijk draaid als op mijn sys mogelijk =
+ goed voor later
65 mb extra komt er ook zkr
Verwijderd
ik adviseer je een 3dfx voodoo dus ik heb zelf een voodoo3 16mb en in het verleden een creative geforce 32mb ddr gehad maar de voodoo draait echt beter zeker als je UT graag speelt[ ps een voodoo2 pci is ook goed]
mvg jan
mvg jan
De unreal engine is oorspronkelijk voor geen enkele video kaart \ video API geschreven. De unreal engine gebruikt namelijk moduals, dit geeft de unreal engine de kracht om elke video kaart \ video aPI te ondersteunen zonder de engine intern aan te raken.
Bij Unreal I was de 3Dfx Glide ondersteuning zeer goed omdat de voodoo in die tijd zo'n beetje de enige gangbare video kaart was. Voor UT heeft epic veel werk verricht om een goede D3D driver in elkaar te zetten, die bij correcte instellingen een voodoo er met gemak uit trekt. Daniel Vogel (de hoofd programeur van de Linux port) heeft voor linux een zeer goede OpenGL driver in elkaar gezet die zeer goed presteerd in linux. Deze OpenGL driver is geport naar windows en presteerd zeer goed op de GeForce kaarten, voor de TNT kaarten een stuk minder dan de D3D drivers. Ik adviseer je om een GeForce 2mx, want die presteerd zeer goed en is voor een redelijke prijs af te halen. Met het toekomst perspectief in zicht van Unreal 2 raad ik je aan om minimaal een GeForce 2 te kopen omdat in de tijd dat Unreal 2 uitkomt, is een GeForce 2 ongeveer gelijk aan een TNT 2 rond de release van UT, en hier heeft Epic ook hun performace pijl neer gezet. De filosephie van Epic is: Unreal 2 zou goed moeten kunnen draaien op het huidige "standard koop" pc (deze uit spraak was gedaan toe het Unreal tech filmpje uit kwam). Dit houdt dus in dan Unreal 2 goed zou moeten draaien op een 500MHz met 64 mb ram en een GeForce 2 (dacht ik, quote me hier niet op)
Bij Unreal I was de 3Dfx Glide ondersteuning zeer goed omdat de voodoo in die tijd zo'n beetje de enige gangbare video kaart was. Voor UT heeft epic veel werk verricht om een goede D3D driver in elkaar te zetten, die bij correcte instellingen een voodoo er met gemak uit trekt. Daniel Vogel (de hoofd programeur van de Linux port) heeft voor linux een zeer goede OpenGL driver in elkaar gezet die zeer goed presteerd in linux. Deze OpenGL driver is geport naar windows en presteerd zeer goed op de GeForce kaarten, voor de TNT kaarten een stuk minder dan de D3D drivers. Ik adviseer je om een GeForce 2mx, want die presteerd zeer goed en is voor een redelijke prijs af te halen. Met het toekomst perspectief in zicht van Unreal 2 raad ik je aan om minimaal een GeForce 2 te kopen omdat in de tijd dat Unreal 2 uitkomt, is een GeForce 2 ongeveer gelijk aan een TNT 2 rond de release van UT, en hier heeft Epic ook hun performace pijl neer gezet. De filosephie van Epic is: Unreal 2 zou goed moeten kunnen draaien op het huidige "standard koop" pc (deze uit spraak was gedaan toe het Unreal tech filmpje uit kwam). Dit houdt dus in dan Unreal 2 goed zou moeten draaien op een 500MHz met 64 mb ram en een GeForce 2 (dacht ik, quote me hier niet op)
Kleine additie: over Unreal Tournament 2 is niks bekent en niet aan gekondigd, aan gezien UT eigenlijk een multiplayer patch zou worden voor Unreal lijkt het me logisch dat Unreal 2 een vergelijkbare multiplayer optie heeft aan Unreal Tournament.
bedankt dat wordt binnenkort genieten, en die 64mb zal er ook wel bij komen.
LTR
LTR
Pagina: 1