[dvd-rw] pioneer 104 welke dvd-r/w schijfjes werken ?

Pagina: 1
Acties:

• chevy78
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2004
he.

ik heb 3 dvd-r van lead-data en die werken niet op deze dvd-rw brander.
de dvd-r van imation en that's write doen het wel.
de dvd-rw van arita werkt ook.

heeft iemand al de cheep buy dvd-r gekocht ?
en werken deze kan je deze beschijven ?
enzo wat kosten ze ?

ik heb jij www.cd-r.nl (als die goed is ) dvd-r schijfjes gezien voor 1,75 euro met normale dvd hoesjes.
ik wil die dus gaan bestellen maar weet dus niet of ze werken.

dus mensen post je bevinding.

Verwijderd

Ik had by Opus no name 25 voor 44 euro
werken uitstekend op 1x speed op m'n A04

• chevy78
dank je :)

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Jij bent ook snel tevreden ! Ik wil graag meer ervaringen horen en links zien naar goedkope webstores ! Krijg binnenkort als het goed is ook een DVD-brander en dan wil ik ook graag weten welke media het beste en goedkoopste is.

Mother, will they like this song?

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Getest in de PC Gameplay als beste:

DataTrack DVD-R
Verbatim DVD-R

Verbatim = vrij duur, DataTrack = goedkoop (http://shop.cdfreaks.com)

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

• chevy78
ok ik heb dus nu . bij www.cdrwinkel.nl :

dvd box ( 4 dvd in 1 black box ) voor 8 euro. ( werkt perfect op de pioneer dvd brander ) en werkt in 4 dvd spellers ( niet meer getest )
idem met de dvd's van 1,70 euro in een transparante box.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:26
Ik heb bij opus Nashua DVD-R's besteld, doen het perfect op 2speed (2,65 ofzow in een DVD box). Ook de oude no-name DVD-R's van opus (75 euro per 45 op spindel) doen het op 2speed alhoewel ik er daarvan wel twee heb kunnen weggooien. Maar ik zie dat ze die niet meer verkopen.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Heeft iemand al de 2x4all firmware in zijn brander gezet ?

Voor de mensen die het niet weten : op forum.firmware-flash.com zijn firmware revisions te krijgen, en als je die installeert kun je 1-speed-media branden op 2x. Ik heb nu zelf versie 1.20 geinstalleerd, maar bij gebrek aan lege dvd-r's nog niet kunnen testen :) Heeft iemand dat al wel getest ?

Mother, will they like this song?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:26
Ik heb er 1.33 in geflashed, geen problemen tot zover.
Gradius heeft vanmorgen wel een waarschuwing gepost ivm problemen met deze 1.33 firmware. Even afwachten wat daar nog allemaal uit komt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 20:04:
Ik had by Opus no name 25 voor 44 euro
werken uitstekend op 1x speed op m'n A04
Ik kan dat inderdaad ook beamen, ik heb nu de derde spindel onder handen en tot nu toe toch geen coasters gemaakt. Ik heb ze nu op zo'n 45 spindel gekocht.
Het zijn overigens dezelfde schijfjes die opus onder de name That's write verkoopt alleen dan hebben ze een branding van That's write er op.

Wat wel lastig was, is dat Nero een bugje heeft waardoor gebrande dvd-video discs niet werken in een pioneer 454 stand-alone player. Gelukkig doet prassi dvd-prep 2.x het wel goed. Het heeft iets te maken met het feit dat Nero de disc niet goed afsluit, terwijl toch het vinkje voor close disc toch aan staat!
Pagina: 1