tot nu toe laat ik het nog bezorgen, maar mochten er wat mensen bij elkaar willen komen vind ik het wel leuk en interessant om ook te komen. ik ga beginnen met case modden, en dan kan ik er veel van opsteken op die manier.
Verwijderd
Die bijdrage is ook wel op zn plaats dan, vind ik.spacy_ schreef op 09 oktober 2002 @ 11:08:
[...]
vrijwillige bijdrage laupro, is bestemd voor de eigenaar van de laupro.nl pagina, zonder die pagina zijn deze inkoopacties echt niet mogelijk,
indien jullie ons een vrijwillige bijdrage voor de moeite willen doen,
dan zal dat bij de betaling moeten gebeuren, dit is dus je eigen keus!
ik ga gewoon een bakje maken met leds/weerstandjes enz voor als ik ga casemodden, wat voorlopig nog niet is want het systeem moet eerst draaienVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 11:10:
[...]
tot nu toe laat ik het nog bezorgen, maar mochten er wat mensen bij elkaar willen komen vind ik het wel leuk en interessant om ook te komen. ik ga beginnen met case modden, en dan kan ik er veel van opsteken op die manier.
Verwijderd
Ik heb deze IA doorgestuurd naar alle 150 man van mijn detacheringsbedrijf
zal wel animo zijn daar.
oe thats niceVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 11:23:
Ik heb deze IA doorgestuurd naar alle 150 man van mijn detacheringsbedrijfzal wel animo zijn daar.
Verwijderd
zeker
-edit- kom je op een personeelsvergadering....hehehe -edit-
Ik ga zaterdag aanstaande op m'n werk vragen of ze die TireFly's willen hebben, dan komen er nog wel een flink aantal bij denk ik.
idd, ik heb net me bestelling aangepas (het blijkt dat ik anders geld te kort kom) dus ff paar spullen eraf gehaaldVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 11:29:
[...]
zekerook veel mensen die ik wel in aanmerking zie voor de tirefly's
ook wel lache om met het hele bedrijf die tirefly's te hebben
ben benieuwd hoeveel van dit soort versierde autos, motoren of fietsjes we straks dan gaan zien op de weg 's avonds
Ik ga iig een paar eurootjes 'teveel' overmaken, hulde voor deze actie! 
Celebrate spacy_ en Piksa celebrate

(Rare gewoonte van mij om dat bij goede IA's te doen
)
(Rare gewoonte van mij om dat bij goede IA's te doen
[ Voor 0% gewijzigd door Demo op 09-10-2002 11:33 . Reden: typo ]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
net ff naar de PC afdeling hier op het werk gebeld of ze nog leds willen dus er wordt ff in de rondte gevraagdVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 11:33:
okdan, mail is aangekomen bij mij..dus ook bij de overige 150
ik wacht op hun reacties
Verwijderd
Phant0m schreef op 09 oktober 2002 @ 11:34:
[...]
net ff naar de PC afdeling hier op het werk gebeld of ze nog leds willen dus er wordt ff in de rondte gevraagd
zoietsVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 11:35:
[...]
kom je op een ochtend binnen, zijn alle pc's veranderd in stroboscopen en kermisattracties
hahaha
ik had leuk 8 uur zitter dremelen op een case toen de dag erna sloeg de bliksem in dus pctje gaar, ik dat ding weg geflikkert en nu ben ik met nieuwe ideeen bezigVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 11:37:
heb jij zelf al aan case modding gedaan? of ook eerste keer?
Verwijderd
damn, jammer.. maargoed. ik ga ook maar eens beginnen. ben zelf wel altijd bezig geweest vroeger met electrische dingetjes. had hele dozen vol snoeren, schakelaars en motortjes enzo..(allemaal weggegooid toenPhant0m schreef op 09 oktober 2002 @ 11:39:
[...]
ik had leuk 8 uur zitter dremelen op een case toen de dag erna sloeg de bliksem in dus pctje gaar, ik dat ding weg geflikkert en nu ben ik met nieuwe ideeen bezig
jammer genoeg moet ik eerst een alu case kopen oid, want ik heb nu een plastic case (standaard complete DELL 8200 Dimension) ..dus wordt lekker knutselen
Verwijderd
Record gebroken, ik heb er meer dan oeloe
917 stuks
Krijg ik ook korting als ik de 1000 stuks haal???
917 stuks
Krijg ik ook korting als ik de 1000 stuks haal???
Verwijderd
Roland,
mail even je adresgegevens gaarne, dan stuur ik even een paar smples toe van de leds.
grtn,
bram
mail even je adresgegevens gaarne, dan stuur ik even een paar smples toe van de leds.
grtn,
bram
you've got mailVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 12:13:
Roland,
grtn,
bram
Zowee, Lucky Bastard!
ow bram voor het geval je het nog niet wist, een regel op het GoT forum is dat we als vrienden met elkaar omgaan, en net doen of iedereen elkaar zo goed kent dat er niet meer gegroet hoeft te worden
Jullie willen toch foto's ofniet ?sebastius schreef op 09 oktober 2002 @ 12:24:
Zowee, Lucky Bastard!
als de fabrikant er niet mee kan komen, gaan we ze dus zelf maken
ik zal ze doen tegen een witte achtergrond, om de beste witbalans te creëren.
als er nog suggesties zijn dan hoor ik dat ook graag
Net besteld @ Laupro ...
Koele actie
Laupro Bijdrage = 1 HELE EURO
Koele actie
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
He Piksa od Spacy! Hoe lang verw8ten jullie zelf dat het gaat duren voordat we onze ledjes en zooi hebben, nadat het is besteld? Ik zat zelf aan een week of 4 te denken. (Bestellen, betalingen, ontvangen, uitsorteren, opsturen etc)
Wat denken jullie zelf?
Wat denken jullie zelf?
ik kom de actie ook al hier tegen op een honda forum:
http://nikita.hro.nl/cgi-...02bdffff;act=ST;f=21;t=77
het gaat lekker dus, net wat ik al langer dacht andere forums worden ook veel bezocht door tweakertjes, en dit laat maar weer eens de lol van internet zien
http://nikita.hro.nl/cgi-...02bdffff;act=ST;f=21;t=77
het gaat lekker dus, net wat ik al langer dacht andere forums worden ook veel bezocht door tweakertjes, en dit laat maar weer eens de lol van internet zien
Ik heb laupro ook een hele euro geschonken. Ga maar even kijken wat een mooi rond bedrag in de buurt is van mijn huidige bestelling want we moeten natuurlijk wel een redelijk mimimum uurloon bij mekaar schenken voor de 2 mensen die dit allemaal moeten gaan tellen.TheDarkLord666 schreef op 09 oktober 2002 @ 12:36:
Net besteld @ Laupro ...
Koele actie
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
spacy_ add mij eens op msn (sboers@hotmail.com)
zal ik vanavond doen phantom, hier op m'n werk heb ik geen msn.
Verwijderd
lijkt mij wel grappig om een aantal mensen van hier ook op mn msn te adden.. onder een groepje Tweakers
ik begin me hier al behoorlijk thuis te voelen na die horror de ik elke dag zag op FOK...
mijn MSN: Thadeez@msn.com
misschien wel een leuk idee om op die manier wat makkelijker elkaar te kunnen spreken.. heb helaas geen MSN hier op mn werk. dus zal vanavond pas kunnen MSNnen...
mijn MSN: Thadeez@msn.com
misschien wel een leuk idee om op die manier wat makkelijker elkaar te kunnen spreken.. heb helaas geen MSN hier op mn werk. dus zal vanavond pas kunnen MSNnen...
ik hier op me werk wel maar het gaat erover dat ik wel bereid ben om in rotterdam (bij wie was dat ook alweer???) wel wat hulp wilt bieden kwa inpakken en testenspacy_ schreef op 09 oktober 2002 @ 12:49:
zal ik vanavond doen phantom, hier op m'n werk heb ik geen msn.
Weet iemand ook hoe een pakketje verzekerd in België te krijgen ?
met sommige bedragen die ik zie wil ik er zeker van zijn dat het pakket ook aankomt
Ik heb het vermoeden dat NPD niet tot in België gaat?
Ik zal hierover nog even weer contact met hun opnemen.
TPG zal ik of Pixxa vanavond toevoegen, om een pakket via de TPG verzekerd te laten verzenden zul je wel op het dubbele van de NPD kosten moeten rekenen.
met sommige bedragen die ik zie wil ik er zeker van zijn dat het pakket ook aankomt
TPG zal ik of Pixxa vanavond toevoegen, om een pakket via de TPG verzekerd te laten verzenden zul je wel op het dubbele van de NPD kosten moeten rekenen.
Verwijderd
niet veel verstand van hoor..maar DHL of TNT of UPS?spacy_ schreef op 09 oktober 2002 @ 12:53:
Weet iemand ook hoe een pakketje verzekerd in België te krijgen ?
zal wel duurder uitkomen...
Pixxa woont in Rotterdam, ik in Assen.Phant0m schreef op 09 oktober 2002 @ 12:51:
[...]
ik hier op me werk wel maar het gaat erover dat ik wel bereid ben om in rotterdam (bij wie was dat ook alweer???) wel wat hulp wilt bieden kwa inpakken en testen
de samples komen naar Assen,
dat is het enige dat er getest hoeft te worden, voor de foto's.
we gaan geen 10k+ leds elk testen hoor

niet?spacy_ schreef op 09 oktober 2002 @ 12:55:
[...]
Pixxa woont in Rotterdam, ik in Assen.
de samples komen naar Assen,
dat is het enige dat er getest hoeft te worden, voor de foto's.
we gaan geen 10k+ leds elk testen hoor![]()
Verwijderd
In hoeverre gaat die verzekering? stel, ik krijg mn pakketje, en dan blijken er bijv. 10 leds niet te werken..
in pincipe heb ik ze al in mn handen gehad, en er al mee gewerkt..dus is het vette pech?
in pincipe heb ik ze al in mn handen gehad, en er al mee gewerkt..dus is het vette pech?
Nee, als we dat zouden doen zijn we weken kwijt met inpakken,
de leds zijn als het goed is door de fabriek zelf al getest,
tijdens transport kan hoogstens door statische electriciteit of een ander ondenkbaar iets een led defect raken, deze kans hierop is zeer klein!
hoevaak heb jij al eens leds gekocht bij een electroboer of conrad?Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 12:58:
In hoeverre gaat die verzekering? stel, ik krijg mn pakketje, en dan blijken er bijv. 10 leds niet te werken..
ik kan je vertellen dat van de ongeveer 200 leds die ik in totaal al eens gekocht heb er nog nooit 1 kapot is geweest.
in geval van verkreukte leds, door verkreukte dozen, mag je hier NPD of TPG op aan spreken.Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 12:58:
edit:
zijn allemaal weer veel vragen voor de FAQ, voor een volgende mail, die we natuurlijk ook even samen met de leverancier gaan bespreken.
(oeps dit had ook in minder berichten gekund)
maar goed ik kom wel ff inpakken
misschien kan ik nog wel een zooi bubbeltjes papier regelen voor in de doosjes
misschien kan ik nog wel een zooi bubbeltjes papier regelen voor in de doosjes
stuur die meel een opnieuw pls sboers@hotmail.comspacy_ schreef op 09 oktober 2002 @ 13:03:
[...]
in geval van verkreukte leds, door verkreukte dozen, mag je hier NPD of TPG op aan spreken.
edit:
zijn allemaal weer veel vragen voor de FAQ, voor een volgende mail, die we natuurlijk ook even samen met de leverancier gaan bespreken.
zal ik of Pixxa vanavond doen,
het is nu pauze op m'n werk, maar ik wil de mailings niet vanaf me werk email doen.
waarom vele hotmailers hem niet gekregen hebben is ons nog een vraag.
Verwijderd
[quote]spacy_ schreef op 09 oktober 2002 @ 13:02:
[...]
hoevaak heb jij al eens leds gekocht bij een electroboer of conrad?
[quote]
nog nooit
daarom wilde ik het effe weten 
maar ok, dan weet ik het nu.
[...]
hoevaak heb jij al eens leds gekocht bij een electroboer of conrad?
[quote]
nog nooit
maar ok, dan weet ik het nu.
Hotmail zuigt gewoon, bij X-Life (LAN party) waren ook een hoop mails naar Hotmail niet aangekomenspacy_ schreef op 09 oktober 2002 @ 13:11:
[...]
het is nu pauze op m'n werk, maar ik wil de mailings niet vanaf me werk email doen.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
[update1 (sorry als dit al langsgeweest is, ik heb de laatste 5 pagina's nog niet gelezen...)]
Totaal aantal deelnemers: 230
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 7.309,00 dat zijn 22430 producten.
Dat is gemiddeld € 31,78 en 97,52 producten per deelnemer.
[/update1]
[update2]
Blijkbaar heeft [JtF]CeeKay weer de leiding genomen: zie hier
[/update2]
Totaal aantal deelnemers: 230
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 7.309,00 dat zijn 22430 producten.
Dat is gemiddeld € 31,78 en 97,52 producten per deelnemer.
[/update1]
[update2]
Blijkbaar heeft [JtF]CeeKay weer de leiding genomen: zie hier
[/update2]
ff vraagje tussendoor, ik heb me geregistreerd op die site, account is geactiveerd, maar waar op die site plaats ik nou de bestelling..
kan er echt helemaal nix over terug vinden....
Ik wil nl. ook wel een aantal blauwe ledjes
25x3mm blauw
25x5mm blauw
25x3mm blauw
25x5mm blauw
omdat het kan!
ik dacht eerst ook dat ik hem niet gekregen had, maar hij stond in m'n ongewenste postspacy_ schreef op 09 oktober 2002 @ 13:11:
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=124dodo79 schreef op 09 oktober 2002 @ 13:26:
ff vraagje tussendoor, ik heb me geregistreerd op die site, account is geactiveerd, maar waar op die site plaats ik nou de bestelling..
25x3mm blauw
25x5mm blauw
eerst ff inloggen
misschien kun je ....@home.nl uit je geblokte lijst halendj_tsunami schreef op 09 oktober 2002 @ 13:27:
[...]
ik dacht eerst ook dat ik hem niet gekregen had, maar hij stond in m'n ongewenste post(deze post is juist zeer gewenst
)
wie gaat er als eerste 1000 leds bestellen?spacy_ schreef op 09 oktober 2002 @ 13:31:
[...]
misschien kun je ....@home.nl uit je geblokte lijst halen
die staat niet in m'n geblokte lijst...spacy_ schreef op 09 oktober 2002 @ 13:31:
[...]
misschien kun je ....@home.nl uit je geblokte lijst halen
wat heeft dat met ongewenste post te maken
lijkt me voor persoonlijk gebruik wat veel, maar als je het met flink wat casemodders combineert zols ceekay en oeloe doen, kom je heel ver zoals je ziet.
verkeerde kw00tdj_tsunami schreef op 09 oktober 2002 @ 13:40:
[...]
die staat niet in m'n geblokte lijst...
[...]
wat heeft dat met ongewenste post te maken
Ik heb ook hotmail en heb hem wel gekregen.spacy_ schreef op 09 oktober 2002 @ 13:11:
[...]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
-offtopic- hummm wat een stilte opeens.. ik verveel me
dan maar effe wat casemods bekijken. beetje inspiratie
-offtopic-

dan maar effe wat casemods bekijken. beetje inspiratie
de 5k grens blauwe leds 5mm is gepasseerd
nice
ik heb misschien nog een lekker klantje voor je (een electro winkel hier in de buurt) hij moest er ff over denken of hij van elk soort leds 500 stuks wilde
Verwijderd
Dit houdt dus in dat een bijna alle LEDs gewoon lekker doorgaan. Dan is er vast iemand heel erg blij dat de groene 3mm LEDs doorgaan.Phant0m schreef op 09 oktober 2002 @ 14:15:
[...]
nice
ik heb misschien nog een lekker klantje voor je (een electro winkel hier in de buurt) hij moest er ff over denken of hij van elk soort leds 500 stuks wilde
Vanavond zal ik eindelijk alle aantallen bestellen dat nu bekend is.
* Eskimootje is dan wel heel erg blij ja
Eskimootje heeft ze nodig voor zn toetsenbordMOD
hmm ik weet nog even niet wat ik op dit soort reacties moet antwoorden,Phant0m schreef op 09 oktober 2002 @ 14:15:
[...]
nice
de prijs die we hanteren is dus iig wel erg laag als zelfs de electrowinkeltjes deze actie intressant vinden.
Welke mensen hebben dr om die schroefledjes lopen zeiken? Die mogen dr nu wel wat gaan kopen. Slaat helemaal nergens op zo. eerst lopen blaten dat je die zo graag wil etc. en nu heeft niemand ze besteld.
zonde van het werk.
inderdaadEskimootje schreef op 09 oktober 2002 @ 14:35:
Welke mensen hebben dr om die schroefledjes lopen zeiken? Die mogen dr nu wel wat gaan kopen. Slaat helemaal nergens op zo. eerst lopen blaten dat je die zo graag wil etc. en nu heeft niemand ze besteld.zonde van het werk.
Verwijderd
ja inderdaad... beetje jammer..Eskimootje schreef op 09 oktober 2002 @ 14:35:
Welke mensen hebben dr om die schroefledjes lopen zeiken? Die mogen dr nu wel wat gaan kopen. Slaat helemaal nergens op zo. eerst lopen blaten dat je die zo graag wil etc. en nu heeft niemand ze besteld.zonde van het werk.
Verwijderd
Ik werk in een electronica winkelPhant0m schreef op 09 oktober 2002 @ 14:15:
[...]
nice
Ik ga dus ook maar es lobbyen bij mijn baas
(al verschillende modders van GoT gezien overigens in de winkel
kan ik me op zich wel voorstellen.. niemand had vast gedacht dat ze €3,50 per stuk zouden gaan kosten.. dat is ook wel erg veel heh
Verwijderd
bij het kijken naar die pagina op laupro krijg je gewoon goesting om nog meer te bestellen
Verwijderd
Is er overigens een mogelijkheid dat de leverancier door zijn vingers kijkt bij de items die net het limiet niet hebben gehaald mbt. de overweldigende interesse in de rest?
Ik wil toch wel ECHT HEEEEEEEEEEEEEL erg graag van die witte ijsblokjes

Verwijderd
ik zag ergens een marge van 100Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 14:46:
Is er overigens een mogelijkheid dat de leverancier door zijn vingers kijkt bij de items die net het limiet niet hebben gehaald mbt. de overweldigende interesse in de rest?
-edit- maar bij de ijsblokkies weet ik het niet... -edit-
Verwijderd
Oh, verkeerd gelezen, sorry......
Naja als ze die marge bij de ijsblokjes ook in stand houden
Naja als ze die marge bij de ijsblokjes ook in stand houden
Verwijderd
dacht ik vraag het hier effe, of moet ik effe in een ander topic kijken?
vraag is:
Er wordt gezegd dat je met die knoopbatterijtjes 3V niet met draadjes hoeft te werken als je ze aan een ledje wilt aansluiten.. hoe wil je er dan een LEDje aan maken, en dan zo dat je het uit en aan kan zetten? of wordt er gewoon simpelweg mee bedoeld dat je dan geen stroom van je mobo hoeft te pakken?
vraag is:
Er wordt gezegd dat je met die knoopbatterijtjes 3V niet met draadjes hoeft te werken als je ze aan een ledje wilt aansluiten.. hoe wil je er dan een LEDje aan maken, en dan zo dat je het uit en aan kan zetten? of wordt er gewoon simpelweg mee bedoeld dat je dan geen stroom van je mobo hoeft te pakken?
ZO, ik heb ook maar effe 20 TireFly's besteld, en nu hopen dat de rest mijn voorbeeld volgt
You are free to do as we tell you to
ik ben der ook bij nu 
50x led blauw 5mm en
50x led blauw 3 mm.
nu nog ff een lcd en ccfl's bestelle, en ik kan aan de slag.
de ideeen heb ik al dankzij GoT...
als et af is volgen er natuurlijk pics.....
50x led blauw 5mm en
50x led blauw 3 mm.
nu nog ff een lcd en ccfl's bestelle, en ik kan aan de slag.
de ideeen heb ik al dankzij GoT...
als et af is volgen er natuurlijk pics.....
omdat het kan!
Verwijderd
Hmm is wel erg veel tirefly's, maar ik heb nog een paar mensen gebeld die zich ook wel aan gaan melden binnenkort
Hier wordt mee bedoeld om de ledjes een plaats te voeden waar je niet de beschiking hebt over een andere voedingsbron.Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 15:18:
dacht ik vraag het hier effe, of moet ik effe in een ander topic kijken?
vraag is:
bijv je wilt er voor de grap een ledje in je kleren verwerken, dan kun je dat met zo'n batterijtje voeden, om het compact te houden.
20 jaar ofzo
En nog iets...
WIE GAAT DIE 10 000 ledjes tellen ?
En nog iets...
WIE GAAT DIE 10 000 ledjes tellen ?
Verwijderd
dan heb ik het goed begrepen. thanks!spacy_ schreef op 09 oktober 2002 @ 15:29:
[...]
Hier wordt mee bedoeld om de ledjes een plaats te voeden waar je niet de beschiking hebt over een andere voedingsbron.
bijv je wilt er voor de grap een ledje in je kleren verwerken, dan kun je dat met zo'n batterijtje voeden, om het compact te houden.
hehe. Kijk je 3 dagen niet, is de thread ineens 40 (!) pagina's lang!
Mgoe. Ik doe dus denk ik ook wel mee. Ff mezelf aanmelden op Laupro, en dan 's een bescheiden inkoop plaatsen.
Wel ff een vraagje: Doen die TyreFly's 't ook aan je fiets? Zou nl wel leuk zijn.
Mgoe. Ik doe dus denk ik ook wel mee. Ff mezelf aanmelden op Laupro, en dan 's een bescheiden inkoop plaatsen.
Wel ff een vraagje: Doen die TyreFly's 't ook aan je fiets? Zou nl wel leuk zijn.
Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...
Verwijderd
het past alleen op autobandventielen. de meeste mountainbikes hebben deze ook. het is mazzel hebben..Hiigara schreef op 09 oktober 2002 @ 15:40:
hehe. Kijk je 3 dagen niet, is de thread ineens 40 (!) pagina's lang!
de batterij wordt ook gebruikt inde litecubes, dus zal ook wel 12 to 15 uur zijn voor 1 ledje
Verwijderd
oww dus niet echt geschikt voor mods enzo?spacy_ schreef op 09 oktober 2002 @ 15:43:
de batterij wordt ook gebruikt inde litecubes, dus zal ook wel 12 to 15 uur zijn voor 1 ledje
voor casemods heb je altijd wel 5 of 12v bij de hand,
zou een beetje zonde zijn om daar batterijtjes voor te gaan gebruiken,
maar er zijn genoeg leuke toepassingen wara ze wel goed voor geschikt zijn
Voor je casemod denk ik niet dat je deze batterijtjes gaat gebruiken, eerder voor iet in je kleren, zoals Spacy al zei. En dan is 12-15 uur toch wel heel aardig lijkt me.
Ik heb een paar van zulke batterijtjes in mijn elektro-doos liggen om LEDs mee te testen... gewoon pinnetjes er tegenaan en hij brandt (of niet, daarom test ik ze juist
)
Ik kreeg al zo'n vermoeden....Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 15:53:
OK ik leer steeds meerben een enorme n00b op het modding platform
Verwijderd
wanneer is de HCC?Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 16:10:
[...]
moet ergens beginnen
straks op de HCC effe een cheap kastje kopen waar ik mn creatieve uitingen op los kan laten
2e week van november ofzo geloof ik...
Verwijderd
22 23 en 24 nov. ook te zien op http://www.hcc.nl :
HCC Dagen & GAMEXPO 2002
Om alvast in de agenda te zetten, de HCC Dagen van 2002 zullen plaatsvinden op;
vrijdag 22 november,
zaterdag 23 november en
zondag 24 november
in de Jaarbeurs te Utrecht. Binnenkort meer informatie.
Voor meer informatie kunt u e-mailen naar: evenementen@hcc.nl
HCC Dagen & GAMEXPO 2002
Om alvast in de agenda te zetten, de HCC Dagen van 2002 zullen plaatsvinden op;
vrijdag 22 november,
zaterdag 23 november en
zondag 24 november
in de Jaarbeurs te Utrecht. Binnenkort meer informatie.
Voor meer informatie kunt u e-mailen naar: evenementen@hcc.nl
Ik heb geen mail gehad (is waarschijnlijk in de Junk-mail binnen gekomen, maar die word direct geleegd)
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Verwijderd
waar? oww volgens mij ook in hilversumVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 16:17:
Waarom niet op de dumpdag? da's veel eerder... 19 oktober
Dit topic is gesloten.