misschien dat mensen werkzaam in de automatisering ook eens een balLEDje (hehe...dus) kunnen opgooien bij collegae. werkte bij mij wel goed. verwacht er wel een aantal morgen denk ik.
volgens mij zijn we echt een IA record aan het halen hoor ... als nu effe iedereen zn kennissen kring rond gaatVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 22:47:
misschien dat mensen werkzaam in de automatisering ook eens een balLEDje (hehe...dus) kunnen opgooien bij collegae. werkte bij mij wel goed. verwacht er wel een aantal morgen denk ik.
Verwijderd
hehe trouwens, nogmaals mucho respectos voor jullie.. *applausje* dat jullie je zo inspannen. niet alleen de bestellingen verwerken, maar ook constant contact houden op GoT. Ik zie jullie al een aantal dagen achter elkaar hier constant posten.Piksa schreef op 08 oktober 2002 @ 22:48:
[...]
volgens mij zijn we echt een IA record aan het halen hoor ... als nu effe iedereen zn kennissen kring rond gaat...heb ik meer werk
weten jullie ook vanuit welke forums mensen bij onze actie terecht komen?
dit lijkt ons eens leuk om te verzamelen, we hebben deze al gevonden:
http://www.circuitsonline.net/forum/view.php?id=2126
Verwijderd
BTW ik heb die mail niet ontvangen!!!
Mijn nick is Remboooo en mun emailadres is mr_theezakje et hotmail.com (et = @ dus he)
Mijn nick is Remboooo en mun emailadres is mr_theezakje et hotmail.com (et = @ dus he)
mailed (sjek & fix je e-mail @ laupro effe)Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 22:53:
Ik ben al bij deze IA sinds het vorige topic hierover.
hehehe, lekkr vroeg.
hehehe, lekkr vroeg.
You are free to do as we tell you to
tja maandag en dinsdag hoef ik niet te werken ik heb maar een 20 urige baan in de automatisering, waar ik overigens zeer tevreden en blij mee ben,Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 22:50:
[...]
hehe trouwens, nogmaals mucho respectos voor jullie.. *applausje* dat jullie je zo inspannen. niet alleen de bestellingen verwerken, maar ook constant contact houden op GoT. Ik zie jullie al een aantal dagen achter elkaar hier constant posten.
![]()
![]()
het is op fietsafstand 3km, en het is een heel stabiel bedrijf, waar een grote diversiteit in werk is.
morgen ben ik aan het werk en kan ik dus pas 's avonds weer mailen en flink posten, ik zal overdag voor zover m'n werk dit toelaat natuurlijk wel het topic proberen te volgen en eventueel te reageren.
het is trouwens de eerste inkoopactie door mij en Pixxa georganiseerd,
en ook de eerst waar GlobalGimmicks aan mee werkt.
laten we deze eerst maar eens succesvol afronden
en we hopen natuurlijk dat er meer kunnen volgen.
vraag ik me ook af ... zijn er nog mensne die meer urls weten waar dit de ronde doet??? .... zou leuk zijn!spacy_ schreef op 08 oktober 2002 @ 22:53:
weten jullie ook vanuit welke forums mensen bij onze actie terecht komen?
kijk eens in je ongewenste post, misschien heb je standaard @home.nl geblokt staan ??Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 22:53:
Sprak net met een vriend die op het Pugforum komt, hij zegt, daar kan ik die inkoop URL plaatsen, zodat zij ook mee kunnen bestellen.
Ideetje?
Wel meer zielen dan, meer kans op quota's halen
Ideetje?
is ok hoor, doe maarSolosmots schreef op 08 oktober 2002 @ 23:05:
Sprak net met een vriend die op het Pugforum komt, hij zegt, daar kan ik die inkoop URL plaatsen, zodat zij ook mee kunnen bestellen.
Ideetje?
Ik heb hem ook (nog?!?!) niet ontvangen, terwijl mijn adres wel klopt op Laupro.Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 22:53:
hum je kan de mail nalezen een paar post trug ... mail mij es trug (pixxa@xtreme-gaming.net)Lamborghini schreef op 08 oktober 2002 @ 23:12:
[...]
Ik heb hem ook (nog?!?!) niet ontvangen, terwijl mijn adres wel klopt op Laupro.
----

hoezo hits schieten omhoog?? :P!
kijk je meellist maar ff na. ik hebbe ook niks
Is die mail al verstuurd, nog niets ontvangen, mail op laupro klopt.
hehe lolVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 23:37:
http://www.laupro.nl/ia/u...ctie=watbesteld&ia_id=124
hij is wel 1337 zeg :d
nog meer besteld.. heheh.. word nog leuk..!
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
de mail is verstuurd om 10 uur 's avonds, misschien dat tussen sommige providers vertraging zit, ook is het handig dat de hotmailers, hun geblokkeerde post er eens op na slaan, of daar toevallig geen mailtje van rolandj@home.nl tussen zit.
het komt wel vaker voor dat een email een vertraging op loopt van een uur of meer hoor.
het komt wel vaker voor dat een email een vertraging op loopt van een uur of meer hoor.
mocht je morgen nog niks ontvangen hebben dan zal ik de statusmail waar jij tussen staat nog een keer verzendenVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 23:43:
ik heb toch nog echt geen mail...niet in postvak in en ook nie in ongewenste post![]()
![]()
kwam er net achter tijdens het modden van me flop drive dat ik door me blauwe leds heen ben
dusse, ik doe mee!
veel blauw, en nog een paar andere kleurtjes
Verwijderd
kspacy_ schreef op 08 oktober 2002 @ 23:46:
[...]
mocht je morgen nog niks ontvangen hebben dan zal ik de statusmail waar jij tussen staat nog een keer verzenden
Topic @ Peugeot GTi Club forum: http://pub112.ezboard.com...essage?topicID=1919.topic
Maybe veel tirefly afzet daar ?
opsporing verzocht 
er zitten groep tussen die de mail waarschijlijk 2x heeft ontvangen
de 2e zonder titel en het 2e mailtje had wel een titel en begon met deze regel:
(helaas ontvangt u deze mail 2 maal door een fout van ons, maar deze keer dus met titel)
kan iemand die deze mail dus gehad heeft hier even reageren, dit is de mail die sommigen waarschijnlijk nog niet gekregen hebben, bij geen reactie zal ik hem morgen vroeg op nieuw sturen.
(helaas ontvangt u deze mail 2 maal door een fout van ons, maar deze keer dus met titel)
kan iemand die deze mail dus gehad heeft hier even reageren, dit is de mail die sommigen waarschijnlijk nog niet gekregen hebben, bij geen reactie zal ik hem morgen vroeg op nieuw sturen.
ik hoop hetSolosmots schreef op 08 oktober 2002 @ 23:52:
Topic @ Peugeot GTi Club forum: http://pub112.ezboard.com...essage?topicID=1919.topic
zodat we van zowel blauw als oranje de minimum gaan halen
Verwijderd
Jah, ik heb ze beiden gehad. Op mijn quicknet adres.spacy_ schreef op 08 oktober 2002 @ 23:53:
opsporing verzocht
zoals je ziet razorblade, in deze mailgroep was ook jouw eagle adres opgenomen,
als er dus iets misgegaan is ligt de fout waarschijnlijk aan de kant van hotmail
als er dus iets misgegaan is ligt de fout waarschijnlijk aan de kant van hotmail
* Eskimootje heeft wel veel ledjes besteld merkt ie nu ff wat meer doen
(voor 110 piek al) damn die Euro's zijn zo makkelijk uit te geven 
ohwjaah deze InkoopActie ownage.
ohwjaah deze InkoopActie ownage.
zoveel als jij en oeloe doen bestellen ik en pixxa niet eens, hoewel wij ook voor behoorlijk veel de tirefly of leds bestellen via onszelf.Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 23:59:
ha
k zit alweer tweede met t kwota
nog ne keer gaan horen wat de rest wil hebben
Verwijderd
Misschien dat ik mijn baas zover krijg dattie die dingen wil bestellen 
En ik vote ook voor mogelijkheid tot TPG, ik ga niet helemaal naar Den Bosch voor een pakketje van 30 euro
En ik vote ook voor mogelijkheid tot TPG, ik ga niet helemaal naar Den Bosch voor een pakketje van 30 euro

Verwijderd
Nou 0,25 is niet duur voor een 3mm blauwe led, zeker als je weet dat ze bij display elektronica 4 euro per stuk kosten 
Dus ik heb er gelijk maar 20 besteld.
Zou je deze IA ook op je site kunen zetten (linkje) plzVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 00:06:
Nou 0,25 is niet duur voor een 3mm blauwe led, zeker als je weet dat ze bij display elektronica 4 euro per stuk kosten
Jaaa, das een goed idee. zoveel mogelijk links
You are free to do as we tell you to
Ik ga ook via de tgp alles laten verzenden. Nu moet ik als ik niet thuis ben in Sliedrecht het pakketje ophalen. Het enige voordeel is dat daar wel mooie vrouwen aanwezig zijn
maar in de buurt is het niet.
wie weet nog een groot auto-tuning forum waar we de tirefly's kunnen promoten ?, dan schiet het tenminste op =].......
/me Een echte patomaan
Verwijderd
Zo een tyrefly kan je gewoon op je fiets draaien he?? 
Anders schrap ik die ff
Die ga ik in het kader van breezerdude's met ccfl's op hun scootertje op mijn fiets zetten
(iemand enig idee hoelang een 30 cm CCFL blijft branden op 8 AA batterijtjes??)
Anders schrap ik die ff
Die ga ik in het kader van breezerdude's met ccfl's op hun scootertje op mijn fiets zetten
(iemand enig idee hoelang een 30 cm CCFL blijft branden op 8 AA batterijtjes??)
Verwijderd
Keej /me schrap!Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 00:19:
Misschien wel als je een ATB bike hebt maar met een 'gewone' stadsfiets zal ut nie gaan
Wel jammer
een of ander opel gsi of golf gti forum denk ik
Verwijderd
zo, heb even een topic op het forum gemaaktEskimootje schreef op 09 oktober 2002 @ 00:09:
[...]
Zou je deze IA ook op je site kunen zetten (linkje) plz
Morgen eens met lau overleggen voor een pagina zodat ik de laatste(of beste) inkoopacties op CCMod.com kan zetten.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2002 00:27 . Reden: of beste ]
Verwijderd
hmmzspacy_ schreef op 09 oktober 2002 @ 00:00:
zoals je ziet razorblade, in deze mailgroep was ook jouw eagle adres opgenomen,
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 00:27:
[...]
zo, heb even een topic op het forum gemaakt
Morgen eens met lau overleggen voor een pagina zodat ik de laatste(of beste) inkoopacties op CCMod.com kan zetten.
Als ik jouw was zou ik kiezen voor diegene met de hoogste omzet per klant/meeste klanten ofzo die loopt namelijk erg lekker.
misschien dat ik de hotmail adressen van die groep over nieuw zal doen, omdat daar waarschijnlijk wat fout gegaan is
de 5mm leds ROOD staan op 1000
nu de andere kleuren nog
nu de andere kleuren nog
Unknown
Zo te zien gaat de 3mm variant het ook wel halen. Nu de groene 3mm (maybe bij 500 deze al) nog en ik ben tevree
[ Voor 0% gewijzigd door Eskimootje op 09-10-2002 00:57 . Reden: typo's ]
Echt slecht idee is deze IA nietTotaal aantal deelnemers: 212
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 6.768,00 dat zijn 20395 producten.
Ik wens GlobalGimmicks, Spacey en Pixxa heeeel veeeel sterkte met het uittellen.. 20.000... weet je hoeveel dat is lol
Volgens mij wordt GlobalGimmicks beetje gek, ipv "een leuke actie voor een paar tweakertjes" mogen ze nu gewoon in dozen tellen ipv in ledjes
Verwijderd
tjahspacy_ schreef op 09 oktober 2002 @ 00:02:
[...]
zoveel als jij en oeloe doen bestellen ik en pixxa niet eens, hoewel wij ook voor behoorlijk veel de tirefly of leds bestellen via onszelf.
mn case gaat veel ledjes vreten
dat wat tot nu toe is besteld is enkel voor mij
nu nog eens gaat kijken wat de andere wilt hebben voor zn case
We gaan dus 2 custom kasten maken
die van mij wordt een lichtbak, net als deze wat ik nu heb
BEDANKT HE...
BTW als ik dat vakje aankruis (prive houden) dan doet ie't nie (login al in gebruik, blabla)
edit:
Nou ist iemand anders
Nou ist iemand anders
hehe sorry
Zow, weer wat besteld, zit nu aan de 160 euro met... euhm 487 producten
Tweakerfreaks, meer battarijtjes kopen! Die dingen kosten niks! Ennuh voor Eskimootje en ik: Meer groen, zowel 5 als 3mm plz.
Piksa en Spacy_ als dit allemaal goed gaat lukken
(1337)!
p.s. Hoe lang schatten jullie zelf de levertijd? 4 Weken ofzo?
Piksa en Spacy_ als dit allemaal goed gaat lukken
p.s. Hoe lang schatten jullie zelf de levertijd? 4 Weken ofzo?
* OverSoft vind dit ook (batterijtjes en groenStinger666 schreef op 09 oktober 2002 @ 02:51:
Tweakerfreaks, meer battarijtjes kopen! Die dingen kosten niks! Ennuh voor Eskimootje en ik: Meer groen, zowel 5 als 3mm plz.
Overzicht:
1. Oeloe met 861 items (de sicko...
), wat hem kost: € 245,50
2. [JtF]CeeKay met 847 items, wat hem kost: € 240,70
3. TMDevil met 368 items, wat hem kost: € 172,50
4. OverSoft (IT'S ME!) met 497 items, wat mij kost: € 162,00
5. KroontjesPen met 571 items, wat hem kost: € 160,50
Top 5 kopers: (gerangschikt op aantallen)
), wat hem kost: € 245,50
WOOOT, wij rulen
Top 5 kopers: (gerangschikt op bedrag)Totaal aantal deelnemers: 212
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 6.805,00 dat zijn 20650 producten.
Dat is gemiddeld € 32,10 en 97,41 producten per deelnemer.
Top 5 kopers: (gerangschikt op aantallen)
WOOOT, wij rulen
ik ook nietVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 23:43:
ik heb toch nog echt geen mail...niet in postvak in en ook nie in ongewenste post![]()
![]()
Verwijderd
ik ben dr zo eenspacy_ schreef op 08 oktober 2002 @ 23:53:
opsporing verzocht
2x gehad hiero @home
Verwijderd
ik heb ook geen mail gehad.., ik zal me mail laupro wel even veranderen in een adres dat cker te weten aankomt..
edit: done..
edit: done..
het is dus fout gegaan naar een serie hotmail adressen,
vanavond zie ik pas weer kans om de hotmail adressen opnieuw te doen,
of misschien dat pixxa dit zal doen.
<-- moet nu eerst werken vandaag (ja dat moet ook nog gebeuren
)
vanavond zie ik pas weer kans om de hotmail adressen opnieuw te doen,
of misschien dat pixxa dit zal doen.
<-- moet nu eerst werken vandaag (ja dat moet ook nog gebeuren
ik blijf bestellen dit is niet goed voor me krediet
Kan je mooi nog meer CCMod SPAM plaatsen op GoT en andere sitesVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 00:27:
[...]
zo, heb even een topic op het forum gemaakt

BTW. volgens mij zijn de blauwe LED's goedkoper geworden aangezien het aantal hoog ligt. Gebeurt dit ook nog bij de UV LED's
Blauwe leds zijn niet goedkoper geworden door het hoge aantal, ze zijn leverbaar geworden door het hoge aantal! Zelfde verhaal voor de UV-leds!Rave17 schreef op 09 oktober 2002 @ 09:04:
[...]
Kan je mooi nog meer CCMod SPAM plaatsen op GoT en andere sites
BTW. volgens mij zijn de blauwe LED's goedkoper geworden aangezien het aantal hoog ligt. Gebeurt dit ook nog bij de UV LED's
* Syzzer heeft BTW ook meer wat groene ledjes besteld...
Verwijderd
Ik heb hem wel 2 keer ontvangenspacy_ schreef op 08 oktober 2002 @ 23:53:
opsporing verzocht
Het gaat lekker!
Die groene LEDs moeten wel doorgaan, anders heeft iedereen straks allemaal rood-wit-blauwe casemods...
Oja, en bestel dus ook wat oranje en geel!!! Zijn erg fel en ook mooi denk ik.
Vooral als die gele echt frisgeel zijn en niet amberkleurig (amber is al een beetje oranje eigenlijk) zijn ze wel leuk!!!
Trouwens, de link naar mijn LED tool werkt niet meer, link 'm naar LED.zip en niet naar LED.exe (was een oude versie)...
Dus groen, oranje, geel 5mm ---------> DOEN!
Die groene LEDs moeten wel doorgaan, anders heeft iedereen straks allemaal rood-wit-blauwe casemods...
Oja, en bestel dus ook wat oranje en geel!!! Zijn erg fel en ook mooi denk ik.
Vooral als die gele echt frisgeel zijn en niet amberkleurig (amber is al een beetje oranje eigenlijk) zijn ze wel leuk!!!
Trouwens, de link naar mijn LED tool werkt niet meer, link 'm naar LED.zip en niet naar LED.exe (was een oude versie)...
Dus groen, oranje, geel 5mm ---------> DOEN!
Wil Sleeping_hollow zijn tireflys aantal in een even aantal veranderen?
(verdubbel maar gewoon, dan komen we tenminste aan de 1000
)
(verdubbel maar gewoon, dan komen we tenminste aan de 1000
En verplicht hetzelfde aantal oranje bestellen vanwege deSyzzer schreef op 09 oktober 2002 @ 09:31:
Wil Sleeping_hollow zijn tireflys aantal in een even aantal veranderen?
(verdubbel maar gewoon, dan komen we tenminste aan de 1000)

(dan schiet dat ook wat op
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
updateje:
Totaal aantal deelnemers: 223
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 7.076,00 dat zijn 21529 producten.
Dat is gemiddeld € 31,73 en 96,54 producten per deelnemer
aantal views:
9631
hoogste aantal
Totaal aantal deelnemers: 223
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 7.076,00 dat zijn 21529 producten.
Dat is gemiddeld € 31,73 en 96,54 producten per deelnemer
aantal views:
9631
Net ook wat besteld. Mooie IA.
[ Voor 0% gewijzigd door Croccifixio op 09-10-2002 09:54 . Reden: typo ]
de leverancier vertelde aan het begin van de actie, dat bij bijvoorbeeld 10.000 rode leds er over de prijs gepraat kon worden,Rave17 schreef op 09 oktober 2002 @ 09:04:
[...]
Kan je mooi nog meer CCMod SPAM plaatsen op GoT en andere sites
of die 10.000 grens ook voordeel heeft voor blauw durf ik niet te zeggen,
wees iig maar blij met een prijs van nog geen 20% voor wat je er elders voor betaald
de prijzen van leds die jullie hier hebben zijn idd pas mogelijk bij 1000
Ok vandaag moet spacy werken en ik ben naar school dus verw8 een wat tragere antwoord op je vraag !!! .... voor de rest we hebben nog 7 dagen en in in die paar dagen kan nog veel gebeuren ik denk dat we et meeste wel halen qua minimun aantal
.. als ik et zo ziet stijgen! ...
voor de rest, vragen? plz mail me op pixxa@xtreme-gaming.net
ps. groen en rood redt et denk ik wel...als ik et zo bekijk en anders zijn er altijd wel tweakers die effe het aantal aanvullen, niet?
voor de rest, vragen? plz mail me op pixxa@xtreme-gaming.net
ps. groen en rood redt et denk ik wel...als ik et zo bekijk en anders zijn er altijd wel tweakers die effe het aantal aanvullen, niet?
Holy Shit man, als jij 10.000 leds moet gaan uittellen en verdelen... STERKTE!!!! Van mij mag je best een 'Spacy en Pixxa' toeslag erbij doen voor je moeite.
Verwijderd
ieder normaal persoon die hierop reageert ze effe wat neer bij "vrijwillige bijdrage".. wel zo op zn plaats denk ik.sebastius schreef op 09 oktober 2002 @ 10:03:
Holy Shit man, als jij 10.000 leds moet gaan uittellen en verdelen... STERKTE!!!! Van mij mag je best een 'Spacy en Pixxa' toeslag erbij doen voor je moeite.
449 - vrijwille bijdrage laupro
vanwege het gebruiks gemak van laupro mag de maker hiervan best een kleine bijdrage ontvangen.dit is je eigen keus! <- dat is NIETTTTT voor ons he !!!! .... dat is voor meneer LAUPRO die zo vriendelijk is geweest om de site te maken .... hihi
nogmaals 449 - vrijwille bijdrage laupro
vanwege het gebruiks gemak van laupro mag de maker hiervan best een kleine bijdrage ontvangen.dit is je eigen keus!
<- dat is niet voor ons.
vanwege het gebruiks gemak van laupro mag de maker hiervan best een kleine bijdrage ontvangen.dit is je eigen keus! <- dat is NIETTTTT voor ons he !!!! .... dat is voor meneer LAUPRO die zo vriendelijk is geweest om de site te maken .... hihi
edit:
ALS..je ons wat wilt geven kan je dat het et beste doen via het geld storten, gwn wat meer of afronden OK?
ALS..je ons wat wilt geven kan je dat het et beste doen via het geld storten, gwn wat meer of afronden OK?
nogmaals 449 - vrijwille bijdrage laupro
vanwege het gebruiks gemak van laupro mag de maker hiervan best een kleine bijdrage ontvangen.dit is je eigen keus!
<- dat is niet voor ons.
Verwijderd
owwwwwwww...........das een ander verhaal ja...
hmmm goed dat je het zegt
snel effe veranderen
hmmm goed dat je het zegt
snel effe veranderen
kep ook maar wat besteld 
dit is echt veel goedkoper dan wat ik er eerst voor heb betaald
wanneer gok je dat we ze kunnen ontvangen? (geen zin om 18 pagina's (50pp) door te lezen)
wanneer gok je dat we ze kunnen ontvangen? (geen zin om 18 pagina's (50pp) door te lezen)
Bier, Whiskey en Metal!!
na de 16e gaan we bestellen ....dus daarna (preciese datum kan ik je niet geven nog, sorry)Lord_Mithril schreef op 09 oktober 2002 @ 10:24:
kep ook maar wat besteld
heel GoT is zo ongeveer voorzien van ledjes, ik bestel ze wel maar ik heb ze niet eens nodig, het is gewoon om een bakje te maken, op kleur gesorteerd dat zodra ik ze nodig heb ik ze kan gebruiken
Verwijderd
Hmmm na het zien van deze pics:

(waarschijnlijk al bekend plaatje in dit topic..maar toch... IK WIL MEER GROEN
hehe

(waarschijnlijk al bekend plaatje in dit topic..maar toch... IK WIL MEER GROEN
Record : Oeloe met 861 producten ter waarde van € 245,50
iemand hier nog overheen?? ... (vraag klasgenoten etc.)
iemand hier nog overheen?? ... (vraag klasgenoten etc.)
offtopic:
<- naar school
<- naar school
Verwijderd
Ongelofelijk, mooie prijs en meteen besteld. Maar je zal verdorie maar Spacy of Pixxa heten en 22000 (!!!) producten moeten gaan uitzoeken, een kleine 10000 euro over je bankrekening laten lopen en het bestelde verdelen over 250 enveloppen.
Volgens mij wordt het tijd dat we onze hulp gaan aanbieden voor het uitzoeken van de producten. 22000 LEDs zijn er echt teveel om met z'n 2en te gaan uittellen volgens mij...
Volgens mij wordt het tijd dat we onze hulp gaan aanbieden voor het uitzoeken van de producten. 22000 LEDs zijn er echt teveel om met z'n 2en te gaan uittellen volgens mij...
Led 3 MM ROOD over de 1000
Unknown
ik ga me bestelling halen in rotterdam dus ik kan wel een helpende hand biedenVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 10:44:
Ongelofelijk, mooie prijs en meteen besteld. Maar je zal verdorie maar Spacy of Pixxa heten en 22000 (!!!) producten moeten gaan uitzoeken, een kleine 10000 euro over je bankrekening laten lopen en het bestelde verdelen over 250 enveloppen.
Verwijderd
Als we nou met zn allen afspreken, kunnen we meteen h.e.e.a. aan kennis en ervaring wisselen over modding, lijkt met wel leuk.
laten we er een meet en greet van makenVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 10:48:
Als we nou met zn allen afspreken, kunnen we meteen h.e.e.a. aan kennis en ervaring wisselen over modding, lijkt met wel leuk.
alleen er is 1 maar dat worden dan 2 meet en greets want je kunt je spullen ook ophalen in assen
Verwijderd
klopt.. nah kunnen mensen zelf kiezen waar.. zijn toch meer dan genoeg mensenPhant0m schreef op 09 oktober 2002 @ 10:50:
[...]
laten we er een meet en greet van maken
alleen er is 1 maar dat worden dan 2 meet en greets want je kunt je spullen ook ophalen in assen
dat wel, ik haal toch in rotterdam afVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 10:51:
[...]
klopt.. nah kunnen mensen zelf kiezen waar.. zijn toch meer dan genoeg mensen
vrijwillige bijdrage laupro, is bestemd voor de eigenaar van de laupro.nl pagina, zonder die pagina zijn deze inkoopacties echt niet mogelijk,Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 10:07:
[...]
ieder normaal persoon die hierop reageert ze effe wat neer bij "vrijwillige bijdrage".. wel zo op zn plaats denk ik.
indien jullie ons een vrijwillige bijdrage voor de moeite willen doen,
dan zal dat bij de betaling moeten gebeuren, dit is dus je eigen keus!
Dit topic is gesloten.