Toon posts:

DVD Rip -> SVCD

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Even een korte vraag, iemand toevallig een adresje waar goede handleidingen staan in het Nederlands (ben too lazy to read the English ones :D) met daarop goede uitleg over het rippen van DVD's?

Ik ben beetje aan het testen, heb sinds kort een DVD speler en 2 DVD's en ben is beetje aan het uitzoeken hoe dat werkt omdat ik het wel intressant vind..

Verwijderd

www.doom9.net

www.vcdhelp.com

En ja, het is in het Engels. Deal with it.

En als het per se in het Nederlands moet, waarom UTFS'de je in de eerste instantie dan eerst niet?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 19:16:
www.doom9.net

www.vcdhelp.com

En ja, het is in het Engels. Deal with it.

En als het per se in het Nederlands moet, waarom UTFS'de je in de eerste instantie dan eerst niet?
Heb al ge UTFS'd :(

Verwijderd

Even then: is je Engels dan zo belabberd dat je niet uit de voeten kunt met die sites die ik had opgenoemd? Wat doe je dan uberhaupt nog met computers, vraag ik me af. :?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb wat leuke regels voor je, waar je je niet echt aan lijkt te willen houden:

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat dat duidelijk merken. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.

Forumgedrag / Huisregels

• Probeer het eerst zelf op te lossen. (Google, PC-Problemen.com, handleidingen en een gezond verstand zijn goede hulpmiddelen.)
• Gebruik de search en lees de forum-FAQ's voordat je een topic opent.
• Plaats je topic in het juiste forum.
• Gebruik een duidelijke topictitel en geef goed aan wat er aan de hand is en wat je zelf al geprobeerd hebt of nog wil gaan proberen.
Vind je die regels niets, dan is het forum www.beginnersweb.nl misschien beter. Daar kan je dit soort topics wel zonder problemen starten, hier verwachten we inzet enzo...

Beschouw dit als een corrigerende waarschuwing

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.