Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......
ik zou zelf voor een 845 gaan en er dan lekker snel (en goedkoper) DDR opknallen.
is denk ik slimmer omdat RIMM eruit gaat.
maar das mijn mening
maar das mijn mening
hoe kom jij erbij dan RIMM geheugen eruit gaat??? bronnenjohnny.xxx schreef op 06 oktober 2002 @ 19:10:
ik zou zelf voor een 845 gaan en er dan lekker snel (en goedkoper) DDR opknallen.
maar das mijn mening
ik zou voor rimm gaan, de p4 architectuur is geoptimaliseerd voor gebruik van RIMM geheugen dus wil je het beste: dan rimm
A wise man's life is based around fuck you
nieuws: Intel valideert PC1066 RDRAMzwelgje schreef op 06 oktober 2002 @ 19:11:
[...]
hoe kom jij erbij dan RIMM geheugen eruit gaat??? bronnen
ik zou voor rimm gaan, de p4 architectuur is geoptimaliseerd voor gebruik van RIMM geheugen dus wil je het beste: dan rimm
laatste paar regeltjes.
maar dat is al weer de 2de generatie, dus dat maakt eigenlijk ook weer niet uit
ik had al zon idee dat je dat artikel (wat mij bekend was) erbij zou halenjohnny.xxx schreef op 06 oktober 2002 @ 19:14:
[...]
nieuws: Intel valideert PC1066 RDRAM
laatste paar regeltjes.
maar dat is al weer de 2de generatie, dus dat maakt eigenlijk ook weer niet uit
denk dat het niet zon vaart zal lopen, als zal blijken dat rambus ram de p4 (of zijn opvolgers) een beslissende voorsprong kan geven op de concurrentie zal intel niet aarzelen om ook een chipset te maken voor haar processoren,
A wise man's life is based around fuck you
TIP: gewoon de Sis 648 chipset nemen en PC3200 geheugen... (Asus P4S8XSATA) de P4T533 kent nogal wat stabiliteitsproblemen, ik zou hem eerst ook nemen maar heb vanwege het kleine prestatie verschil ( en stabiliteit ) tussen de P4S8XSATA en de P4T533 toch voor de P4S8XSATA gekozen, scheelt geld dat je weer aan een beter videokaart kan besteden. bekijk maar eens reviews van de P4S8XSATA voordat je werkelijk tot koop overgaat.
ON-TOPIC: Welk type geheugen, denk dat je echt moet gaan voor de NR`s die ze opgeven anders loop je meer risico op (nog meer) instabiliteit.
ON-TOPIC: Welk type geheugen, denk dat je echt moet gaan voor de NR`s die ze opgeven anders loop je meer risico op (nog meer) instabiliteit.
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
Ik heb dit mobo samen met Samsung (zat bij mobo) en Kingston & dat gaat perfect, geen stabiliteist problemen, is echt onzin...
Pagina: 1