Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
Denk erom dat je de volgende keer een goede topictitel kiest.
Mod-break:
AUB niet je topic omhoog schoppen binnen 24uur. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done waarom niet.
Tevens stellen we het niet op prijs als je schreeuwt en meer leestekens dan nodig gebruikt.
[ Voor 0% gewijzigd door SH007 op 06-10-2002 23:09 ]
Kloppen je links niet meer, of werken ze gewoon niet meer?? Start anders eens opnieuw op, maybe helpt dat al.
En opnieuw opstarten was het eerste wat ik geprobeerd heb, maar werkt dus ook niet
Wil het dan wel kopieer je die startmenu folder toch over je eiegen heen....
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Over die tweede account: maak er anders een, en gebruik die voortaan. Misschien een paar appz opnieuw installeren en je bent klaar (op instellingen na natuurlijk).
Die repairfunctie is echt handig, da is gewoon puik werk van MS. Ik heb 'm ook gebruikt toen ik mijn nieuwe moederbord heb geinstalleerd. En bij nog wel wat andere vage errors. Het bespaart echt een hoop tijd, want mijn pc opnieuw installeren kost me minimaal een hele dag en repair maar een half uurtje.
Sinds ik mijn nieuwe moederbord heb, wil hij niet meer volledig die repair doen, hij crasht op het laatste. Maar als ik dan in windows zit, dan lijkt alles goed te zijn.
Maar nu na de laatste repair (van dit topic dus) kan ik ni meer het "add or remove programs" lijstje in, hij geeft dan de volgende error:
invalid property: 'keepmstext' at line 185
En nog een error: Als ik op een site wil zoeken met ctrl+f dan geeft ie eerst een foutmelding en dan als ik het een 2e keer doe, doet ie het wel gewoon.
Iemand hier nog oplossingen voor?
Die lin 185 error zal wel komen doordat repair niet helemaal is afgemaakt. Windows install maakt als laatste je configscherm aan, dus een crash van de install aan het eind is een onvolledige of niet werkende configuratie.
En over die 185 error: ik heb eerst die repair gedaan (dus wel gecrasht) en toen kwam ik nog wel bij add/remove programs, maar toen heb ik er de service pack overheen gegooid en toen kwam pas die error.
En die repair crash, da is ni alleen bij repair. Toen ik mijn systeem met mijn nieuwe moederbord voor het eerst installeerde met een fresh install, toen heb ik de windows setup ook meerdere keren moeten draaien voordat ie erdoor kwam zonder crash. Heel raar, maar mijn vorige moederbord had daar echt geen last van.
Moet je toch maar eens proberen, want het werkte best goed. Ik ben zelf van een K7S5A naar een KX7-333 gegaan (dus SiS--> VIA). Hij wilde niet meer opstarten, dus de repair eroverheen gegooid en toen de 4in1 drivers en de latency patch geinstalleerd en toen liep het allemaal best lekkerFlamerX schreef op 08 oktober 2002 @ 19:01:
Nieuw mobo in je pc maar niet opnieuw geïnstalleerd?