Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL] SmartMedia-card direct op USB-kabel?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:05

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Topicstarter
Ik heb/had een digicam die gebruik maakt van een SmartMedia-kaartje. Het linken van zo'n kaartje naar een computer kost heel veel stroom, dus de batterijen stromen leeg. Daarom zoek ik een andere oplossing, bij voorkeur eentje die is in te bouwen in een 3,25" bay (of hoeveel dan ook :P )

Afbeeldingslocatie: http://www.usb-port.com/graphics/smartmedia.jpg

Zoals je ziet zijn alle vlakjes groot en van elkaar gescheiden. Zou het niet mogelijk zijn om zelf een cardreader te maken, door bijv. de usbkabel direct op die contactjes te zetten?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:20

w00Dy

Make soap, not war

direct ?
volgens mij heb je toch een controller nodig
of ga je er 5v opzetten 8)7

Verwijderd

je zal wel een controller nodig hebben in elk geval, en je zal software nodig zijn ik denk dat je behoorlijk hoog moet zijn om dat alles te maken maar he tis wle mogelijk, ga eerst maar eens leren over de interface van het kaartje en de usb poort veel succes verder

Verwijderd

Daar hebben ze smart mediacart readers voor uitgevonden :) Check de pricewatch ofzo maar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 18:55:
Daar hebben ze smart mediacart readers voor uitgevonden :) Check de pricewatch ofzo maar.
ja, maar hij wil hem zelf maken

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 19:09:
[...]

ja, maar hij wil hem zelf maken
Hij zegt nergens dat ie die zelf wil maken hoor :*

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Koop gewoon een smartcardreader (die je eventueel inbouwt). Zelf doen is veels te moeilijk voor een 'leek'.

Op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.