Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de drivers van mijn minolta digitale camera kwijt (dimage 5), mooi stom van me maar als ik kan op het internet geen nieuwe drivers vinden. Ik heb minolta gebeld en die zeggen dat ik eerst 40 euro moet overschrijven en dan gaan ze die cd branden en opsturen...

Ik betaal geen 40 euro voor een usb driver! 8)7 Ik heb die van een andere minolta camera geprobeert maar die werkt niet. Ik kan ook een geheugenkaart lezer kopen maar die zijn ook 40 euro. Mijn vraag is er iemand die deze camera heeft die zo aardig is om deze drivers te mailen of ergens te uploaden en hier url plaatst?

Verwijderd

Ik begrijp het niet goed .. ik heb ook een dImage 5, maar heb
nog nooit drivers hoeven te installeren.

Welke OS heb je ?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:46
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 18:34:
Ik ben de drivers van mijn minolta digitale camera kwijt (dimage 5), mooi stom van me maar als ik kan op het internet geen nieuwe drivers vinden. Ik heb minolta gebeld en die zeggen dat ik eerst 40 euro moet overschrijven en dan gaan ze die cd branden en opsturen...

Ik betaal geen 40 euro voor een usb driver! 8)7 Ik heb die van een andere minolta camera geprobeert maar die werkt niet. Ik kan ook een geheugenkaart lezer kopen maar die zijn ook 40 euro. Mijn vraag is er iemand die deze camera heeft die zo aardig is om deze drivers te mailen of ergens te uploaden en hier url plaatst?
Win2k en XP zien veel usb dingen vaak als "storage device" en kennen er zelf dus al een driveletter aan.

En anders gewoon een extern kassie kopen.. Wat voor geheugen gaat er in die cam?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Okeeeeee... vuile streek:

http://www.nomatica.com/photo/dimage5.htm
Warranty and Support :
(Europe)12months

Technical Problem ? On Line Technical Support from : :Minolta

Driver software problem ? Driver Download site
Die werkt dus niet...

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:23

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

De drivers zitten standaard in Windows ME/2000/XP ingebakken, als je een ander OS hebt kun je gewoon iedere driver voor een USB removable storage device downloaden.

Deze bijvoorbeeld: http://80.247.198.48/md_download.php?md_id=63

Of gewoon een USB CF reader kopen. gaat veel sneller en zitten precies dezelfde drivers bij als voor je camera.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• maca
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04-2022
als je een laptop hebt.. is het eigenlijk veel handiger om een PCMCIA (als ik de letters goed heb) CF-kaart lezertje te kopen.. kost 10 euro en je haalt je foto's veel sneller van het kaartje als met USB.

maar over die drivers.. ik heb idd ook niet echt een idee welke drivers je bedoeld.. ik heb niets speciaals geinstalleerd (dat ik me kan herrinneren) en hij doet het gewoon meteen.

Nikon D300 + Nikon D70 + Pentax Optio S5z

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:38

BaRF

bijna kerst

ik heb ook een dimage 5, maar een cardreader kopen is 1 van de beste dingen die ik ooit heb gedaan :) ze kosten echt niet veel meer, en ik zie constant van die reclames van koopeen 128mb kaart en krijg de reader er gratis bij. Dit is wel zo veilig voor je fragile connector op de camera! :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel allemaal :*), johnny 64 die link is wat ik zocht... Ik heb win98 en die andere camera waarvan ik wel een driver vond had een ander soort geheugen kaart.
Pagina: 1