Ik heb mijn AMD Athlon 1200 nu zonder pasta op de socket zitten....
- is dit erg slecht?
- hoeveel hitte scheelt dit?
Tnx
Geert.
- is dit erg slecht?
- hoeveel hitte scheelt dit?
Tnx
Geert.
Verwijderd
dat hangt dus van de temperatuur af...Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 18:34:
is wel slecht dan gaat je processor niet echt lang mee denk ik
Verwijderd
Laptop: ATI mobility 9800 P4 3.4Ghz Server: AMD 2400+ Epox 8k3A+
Verwijderd
Dat beetje pasta wat je eronder hoort te smeren beschermd je echt niet tegen een beetje scheve koeler hoor.anaconda schreef op 06 oktober 2002 @ 18:41:
hrm zeker geluk gahd... de koeler zit dan zeker precies recht op de proc.. een klein beetje scheef kan bij amd's als zorgen voor n verbrande processor, zeker als dr geen koelpasta opzit.
Verwijderd
Al zou je procesor maar 50 % van zijn levensduur reden, dan heb je echt allang weer een paar nieuwe gehad.Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 18:34:
is wel slecht dan gaat je processor niet echt lang mee denk ik
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Same hereNeman schreef op 06 oktober 2002 @ 19:21:
Ik doe er nooit pasta op, het is echt onzin dat dit vereist is.
Als je pasta gebruikt doe je dat wel tussen de core en de koeler hoop ik?! Niet tussen de CPU en de socket!Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 18:25:
Ik heb mijn AMD Athlon 1200 nu zonder pasta op de socket zitten....
Geert.
Verwijderd
HahahahaVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 20:39:
Gewoon pasta erop kankeren.... lijkt me logisch toch?
Voordelen: langere levensduur & stabieler
Nadelen: ff 2 minuten moeite
[ Voor 0% gewijzigd door FitNiX op 06-10-2002 20:43 . Reden: typo's ]
En, uit welke onderontwikkelde achterbuurt kom jij?Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 20:39:
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
Bij mij ook, op me brood...
Verwijderd
idd, hier stoor ik mij ook aan.tweakerbee schreef op 06 oktober 2002 @ 20:48:
[...]
En, uit welke onderontwikkelde achterbuurt kom jij?Ietsje minder kan ook wel...
poeh poeh, gedraag je een beetje qua taalgebruik wil je ? Je lijkt wel iemand uit een achterbuurtVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 20:39:
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Dus wel, koelpasta zorgt ervoor dat de core gelijkmatig gekoeld wordt, je cpu kan dan wel 45 graden zonder pasta zijn, er kunnen plekken op je core zijn die boven de 80 graden uitkomen omdat ze geen contact maken.Kermit schreef op 06 oktober 2002 @ 20:42:
[...]
Hahahaha
Sabiliteit heeft echt geen zak te maken met het feit of er koelpasta opzit of niet
Dat heeft te maken met de temperaturen. Als zijn CPU 45 graden wordt zonder pasta, en 40 graden met pasta, dan weet ik zeker dat zijn pctje niet ineens stabieler gaat lopen als ie er pasta op gooit.
Topicstarter: hoe warm wordt je systeempje nu??
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Verwijderd
Deze advertentieplaats is te huur!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq