Toon posts:

[WINNT] Is 't zo veilig?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mn eigen netwerk met verschillende users..

Ik heb nu gezorgt dat ze geen bestanden kunnen openen. Wanneer ze dit proberen komt er te staan dat het niet mogelijk is.

Het startmenu is bewerkt, uitvoeren is niet meer mogelijk.

about: <a href="C:.. bla bla is nog wel mogelijk, dus ze kunnen in de HD komen, maar nix openen.. ook 'mapopties' is uitgeschakeld.

zo zijn er nog een paar dingen, maar nu is mn vraag of er nog omwegen zijn zodat ze toch belangrijke dingen kunnen openen? Vast wel, maar hoe dan?

Ik heb t over dingen als DrWatson en programmatjes als NetSend, plus natuurlijk heel veel andere progs waarmee ze kunnen ouwehoeren

Verwijderd

heb je ook de taskmanager uitgezet? anders kun je nog steeds dingen starten of afsluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Jep, die staat uit..

Verwijderd

In Internet Explorer: file -> open -> cmd.exe (of c:\ of command.com of zo) werkt ook niet meer?

Verwijderd

Als je net send wilt blocken, dan doe je er beter aan om de 'messenger' service uit te zetten in Windows (2000).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 21:18:
Als je net send wilt blocken, dan doe je er beter aan om de 'messenger' service uit te zetten in Windows (2000).
Hoe wil een gebruiker de poort van MSN dan weer open zetten? Of is daar nix op te verzinnen alsie eenmaal dicht is? 't zijn slimme gastjes..

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 18:08:
[...]

Hoe wil een gebruiker de poort van MSN dan weer open zetten? Of is daar nix op te verzinnen alsie eenmaal dicht is? 't zijn slimme gastjes..
Wat heeft de Messenger-service te maken met MSN? Helemaal niks toch...

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1