Yo
Ik heb nogal een groot probleem ;
Me pc valt steeds uit.
Ik heb net allemaal nieuwe hardware erin gedaan en zo'n beetje heel de pc vervangen.
Ik had eest me pc gruwlijk naar de vilesteinen geholpen , hij starten niet meer op en zonder beeld en deet niets meer , schade : Kapote hd videokaart moederbord
Ik heb er nu een nieuwe 10 gig hd ingedaan en een nieuw moederbord (k7vza)
En een andere video kaart.
Ik weet dat alles apart werkt.
Maar nu is het zo ;
Als ik me pc aanzet krijg ik beeld en hij start op maar hij gaat op een wilekeurig tijdstip weer uit!
Dit kan in 1 sec zijn maar ook als hij windows all heeft geladen !
Ik heb all gedacht dat de voeding ook kapot zou kunen zijn , zou dit het zijn ?
Of zou het het moederbord zijn die ik besteld heb bij een een of andere B zaak in duitseland die me samen met dit moederbord ook een defect moederbord hebben opgestuurt.
Iemand een id ?
ps weet iemand wat een RMA nr is , die gasten uit duitseland vraagen daarom maar ik vat t niet...
Ik heb nogal een groot probleem ;
Me pc valt steeds uit.
Ik heb net allemaal nieuwe hardware erin gedaan en zo'n beetje heel de pc vervangen.
Ik had eest me pc gruwlijk naar de vilesteinen geholpen , hij starten niet meer op en zonder beeld en deet niets meer , schade : Kapote hd videokaart moederbord
Ik heb er nu een nieuwe 10 gig hd ingedaan en een nieuw moederbord (k7vza)
En een andere video kaart.
Ik weet dat alles apart werkt.
Maar nu is het zo ;
Als ik me pc aanzet krijg ik beeld en hij start op maar hij gaat op een wilekeurig tijdstip weer uit!
Dit kan in 1 sec zijn maar ook als hij windows all heeft geladen !
Ik heb all gedacht dat de voeding ook kapot zou kunen zijn , zou dit het zijn ?
Of zou het het moederbord zijn die ik besteld heb bij een een of andere B zaak in duitseland die me samen met dit moederbord ook een defect moederbord hebben opgestuurt.
Iemand een id ?
ps weet iemand wat een RMA nr is , die gasten uit duitseland vraagen daarom maar ik vat t niet...