k was al een tijdje op zoek naar een bay waar ik mijn randapparatuur op kon aansluiten, werd het een beetje zat om steeds achter m'n pc te moeten kruipen (en het staat ook wel stoer
). Nu kwam ik deze tegen. Deze heeft diverse poorten, een gaaf LCD met de huidige temperatuur in je kast en nog een IrDa ook! Heb helaas geen digicam om foto's mee te maken, maar het is echt een gaaf dingetje en wellicht zijn meer mensen op zoek naar zo'n oplossing
.
Verwijderd
Je zou me er wel gelukkig mee kunnen maken maar ik heb er geen behoefte aan. Toch bedankt.
Hmmm.. Die is mooi, maar in de multimedia folder van de makro stonden pc met zoiets alleen dan in de flopp bay.Dus eens tukje kleiner...weet iemand waar je die kunt halen of dat die uberhaupt te koop zijn, vond ze erug mooi.... En hadig voor in mijn pceetje
Welke poorten zaten daar precies op? Want al deze dingen kunnen natuurlijk niet in een 3,5 inch baykoentjuh schreef op 06 oktober 2002 @ 18:45:
Hmmm.. Die is mooi, maar in de multimedia folder van de makro stonden pc met zoiets alleen dan in de flopp bay.Dus eens tukje kleiner...weet iemand waar je die kunt halen of dat die uberhaupt te koop zijn, vond ze erug mooi.... En hadig voor in mijn pceetje
zal ff kijken....:)
Gekeken:
1x Fire Wire, 2x USB, 1x Microfooningang, 1x adio uitgang, 1x tv-out/in
Plus plaatje

Dingetje in het groot......
Ow, enne ja, de scanner is beetje fucked up
Maarre weet iemand waar je deze kunt kopen....? De pc dus nie, maar alleen dat apparaatje en de 3,5inch bay
Gekeken:
1x Fire Wire, 2x USB, 1x Microfooningang, 1x adio uitgang, 1x tv-out/in
Plus plaatje

Dingetje in het groot......
Ow, enne ja, de scanner is beetje fucked up
Maarre weet iemand waar je deze kunt kopen....? De pc dus nie, maar alleen dat apparaatje en de 3,5inch bay
eey, die pc ken ik, die heeft een gassie bij ons in de klas.
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
Wij danken U voor de melding, maar beschouwen deze enigzins als forumvervuiling. Dit mede omdat U hem niet zelf gemaakt heeft.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()