Kodak cx4200, Fuji a202 of hp photosmart 320?

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil een digicam gaan kopen, waarmee vooral mooie foto's gemaakt mee kunnen worden, maar ook voor de 'lol' moet deze camera goed voldoen. (lees: klein, energiezuinig (of zo goedkoop dat NICD-batterijen geen probleem meer zijn), mooie foto's. Nou heb ik al een poosje rond gekeken, en in de winkel zijn ze mij veel te duur. Daar beginnen de cam's vaak rond de 300 euro :(, op het web ligt dit 100 euro lager.

Ik heb dus al even rondgekeken, en dan wel naar:
- welke digicam
- welke winkel

Nou is het niet al te makkelijk om te zien of een winkel goed is, maar ik heb nou ongeveer 3 selecties gemaakt, nl:
- digicamshop.nl (ziet er goed uit, en ook wel goedkoop. Heeft ook een keurmerk, dit bewijst alweer dat het een goede zaak betreft. Toch jammer dat er maar 2 reacties in de shopsurvey staan)
- Opus.nl (ziet er ook wel vertrouwbaar uit, en er staan zeer goede reacties in de shopsurvey)
- fotoshopper.nl ziet er ook wel mooi uit

Deze winkels zien er goed en betrouwbaar uit. Qua winkel gaat het mij vooral om service, mocht er iets kapot gaan, of iets missen bij levering ofzo. Een levertijd van 2 weken maakt mij opzich niet zoveel uit. En de prijs natuurlijk!:D

De camera zelf (mijn eislijst)
- busget is 200 (cam), 250 (+kaartje en batt)
- min 2 mp
- usb :/
- goede batterijen moeten nog in mijn budget passen, of met accu uitgerust (dan wel 1tje die lang mee gaat, ipv mijn Siemenss c35i accu.........:(
- Gewoon echt mooie kwaliteit van foto's
- 1600x1200 tot 640x480
- Macro foto's kunnen nemen
- geheugen voor toestel moet niet te duur zijn
- er moet ook nog wat in te stellen zijn
- apparaat moet onder alle omstandigheden goede foto's kunnen maken

Uit dit lijstje zijn gekomen:
Kodak cx-4200:>, Fuji a 202, en als reserve Hp photosmart 320.

Verschillen kodak en Fuji:

KODAK FUJI
Superkwaliteit voor goede kwaliteit
zover ik gehoord heb :?

Accu pack Batterijen

Geheugen is goedkoop te krijgen Wel goed, maar ook duurder geheugen

past niet in broekzak}:O wel in broekzak}:O (ach ja het is toch handig8)

De prijzen van de camera's zijn vrijwel gelijk, als je goed zoekt. Nu is het dus goed afwegen wat te doen. De Kodak heeft accu, wat wel met zich meebrengt hoge vervangkosten als de accu kapot gaat. 1900 mha batterijen voor de Fuji kan je ook weer voor andere apparaten gebruiken. Fuji geheugen is ietsje duurder dan het geheugen wat Kodak gebruikt. (op internet, winkel= weer goedkoper dan CF/SM, maar nog duur)

specs beide camera's:

KODAK CX-4200
Main Specifications
Product Description Kodak EasyShare CX 4200 - digital camera
Sensor Resolution 2.0 Megapixel
Red Eye Reduction Built-in
Camera Flash Built-in flash
Digital Zoom 2 x
Focal Length 5.6 mm
Min Focus Range 75 cm
Focus Adjustment Free focus
Lens Aperture F/4.5
Viewfinder Optical - real-image
Display LCD display - TFT active matrix 1.6" - colour
Dimensions (WxDxH) 10.9 cm x 4 cm x 6.4 cm
Battery 1 x battery - CR-V3 - lithium
Weight 200 g
Product Type Digital camera
Warranty 1 year warranty (24 months implied warranty in Germany)

General
Height 6.4 cm
Depth 4 cm
Width 10.9 cm
Enclosure Color Metallic grey
Weight 200 g

Software
Software Drivers & Utilities, Kodak EasyShare

Miscellaneous
Included Accessories Docking station insert, wrist strap
Max Operating Temperature 40 °C
Min Operating Temperature 0 °C
Cable(s) Included 1 x video cable
1 x USB cable

Warranty
(24 months implied warranty in Germany)
Service / Support 1 year x limited warranty - parts and labour

Battery
Included Qty 1
Type 1 x battery - CR-V3 - lithium

Display
Display Form Factor Built-in
Type LCD display - TFT active matrix 1.6" - colour

Viewfinder
Viewfinder Type Optical - real-image

Lens System
Macro Focus Range 20-30cm
Focal Length Equivalent to 35mm Camera 39mm
Focal Length 5.6 mm
Min Focus Range 75 cm
Lens Aperture F/4.5
Features Built-in lens shield
Type Lens

Connections
Expansion Slot(s) 1 x SD Memory Card
Connector Type 1 x composite video output
1 x USB
1 x docking station
1 x DC power input

Camera Flash
Effective Flash Range 0.5 m - 2.4 m
Flash Modes Fill-in mode, auto mode, flash OFF mode, red-eye reduction fill-in mode, auto mode, flash OFF mode, red-eye reduction

Memory / Storage
Flash Memory Flash - integrated (soldered memory - 16 MB)
Image Storage Standard JPEG 1632 x 1232 : 23 - with 16MB built-in memory
Standard JPEG 1184 x 888 : 48 - with 16MB built-in memory
Standard JPEG 816 x 616 : 95 - with 16MB built-in memory

Main Features
Resolution 2.0 Megapixel
Exposure Compensation ±2 EV range, in 1/2 EV steps
Exposure Modes Automatic
Exposure Metering Matrix
Min Shutter Speed 1/8 sec
White Balance Automatic
Max Shutter Speed 1/1000 sec
Shooting Modes Macro
Digital Zoom 2 x
Optical Sensor Format 2,141,928 pixels
Light Sensitivity ISO 100, ISO 200
Optical Sensor Type CCD
Colour Support Colour
Still Image Format JPEG

Additional Features
Self Timer Yes
Self Timer Delay 10 sec
Additional Features Direct print, auto power save, date/time stamp, camera orientation detection
:Z

Fuji a202: (of 201, als iemand aan kan geven wat de verschillen zijn (ook in prijs>:))
Main Specifications
Product Description Fujifilm FinePix A202 - digital camera
Webcam Capability Yes
Sensor Resolution 2.0 Megapixel
Flash Memory 16 MB
Shooting Modes Frame movie mode
Digital Zoom 2.5 x
Focal Length 5.5 mm
Min Focus Range 80 cm
Lens Aperture F/4.6
Viewfinder Optical - real-image
Display LCD display - TFT active matrix 1.5" - colour
Dimensions (WxDxH) 9.9 cm x 4.1 cm x 6.5 cm
Battery 2 x battery - AA type - Alkaline
Weight 132 g
Warranty 1 year warranty (24 months implied warranty in Germany)

General
Height 6.5 cm
Depth 4.1 cm
Width 9.9 cm
Enclosure Color Metallic silver
Weight 132 g

Miscellaneous
Included Accessories Hand strap
Cable(s) Included 1 x USB cable

Warranty
(24 months implied warranty in Germany)
Service / Support 1 year x limited warranty

Battery
Included Qty 2
Type 2 x battery - AA type - Alkaline

Display
Display Form Factor Built-in
Display Format 55,000 pixels
Type LCD display - TFT active matrix 1.5" - colour

Viewfinder
Field Coverage 80%
Viewfinder Type Optical - real-image

Lens System
Macro Focus Range 8-13cm
Focal Length Equivalent to 35mm Camera 36mm
Focal Length 5.5 mm
Min Focus Range 80 cm
Lens Aperture F/4.6
Features Built-in lens shield
Type Lens

Connections
Expansion Slot(s) 1 x xD-Picture Card
Connector Type 1 x USB
1 x DC power input

Camera Flash
Effective Flash Range 0.8 m - 3 m
Flash Modes Forced mode, slow synchro, auto mode, flash OFF mode forced mode, slow synchro, auto mode, flash OFF mode

Memory / Storage
Flash Memory 16 MB Flash - xD-Picture Card
Image Storage Fine JPEG 1600 x 1200 : 25 - with 16MB card
Normal JPEG 1600 x 1200 : 39 - with 16MB card
Normal JPEG 1280 x 960 : 49 - with 16MB card
Normal JPEG 640 x 480 : 122 - with 16MB card

Main Features
Webcam Capability Yes
Video Capture 10 fps - 94 sec - AVI - 320 x 240 - with 16MB card
10 fps - 300 sec - AVI - 160 x 120 - with 16MB card
10 fps - 20sec - AVI - 320 x 240 - max clip duration
10 fps - 80 sec - AVI - 160 x 120 - max clip duration
Resolution 2.0 Megapixel
White Balance Presets Fine, incandescent, fluorescent, shade
Exposure Modes Programme, automatic
Exposure Metering Matrix (64-zone)
Min Shutter Speed 1/2 sec
White Balance Automatic, manual
Max Shutter Speed 1/1000 sec
Shooting Modes Macro
Shooting Modes Frame movie mode
Digital Zoom 2.5 x
Optical Sensor Size 1/2.7"
Optical Sensor Format 2,110,000 pixels
Light Sensitivity ISO 100
Optical Sensor Type CCD
Colour Support Colour
Still Image Format JPEG
Digital Video Format AVI

Additional Features
Self Timer Yes
Self Timer Delay 10 sec
Additional Features Exposure compensation, tripod mountable, RGB primary colour filter, auto power save, date/time stamp, DPOF support, display brightness control
:O

(sorry voor de lange specs, maar er staat ook wel werkelijk alles in O-))
Had ik nog 1 vraagje:
die accu die in de Kodak zit (1 x battery - CR-V3 - lithium staat er bij specs), is dit nou een goede (zonder geheugeneffect enz, lang 'houdbaar')

Misschien kunnen gebruikers van 1 van deze cam's, of mensen die deze cams ook willen hebben, of iemand met meer camera's in deze prijsklasse even reageren??
(kweet dat er ook al een ander topic gaat over <250 euro cam's, maar hier gebeurt niet meer zoveel, en zo bereik je meer mensen)(8>

overigens kan ik ook voor 220 aan een revue dc-210 komen, via fotoquelle. Maar Revue ken ik verder niet en deze cams hebben (volgens mij) een betere naam/kwaliteit, maar in ieder geval meer features!8)7

_/-\o_ Alvast bedankt natuurlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:49

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik heb zelf een Fuji A202. Jammer genoeg heb ik geen ervaringen met andere cam's dus goede vergelijkingen kan ik niet maken.
De foto's zijn heel mooi alleen 's avonds is het moeilijk om mooie foto's te krijgen. De sluitertijd word dan langer waardoor de foto's heel snel bewogen zijn. Maar dit zal waarschijnlijk met alle goedkopere digicams zijn.
De batterijen gaan vrij lang mee voor een digicam heb ik me laten vertellen maar de aanschaf van een goede nimh batterij (2x) en een bijbehorende oplader is aan te raden. Dit is een vrij duur grapje, maar met gewone batterijen kom je echt duurder uit. Dit is geen specifiek probleem voor de a202 natuurlijk.
Je vroeg in je mailtje ook nog naar de helderheid van het display in zonlicht. Daar heb ik nog niets geen problemen mee gehad. Je kunt de helderheid wel instellen waardoor je in eventueel heel fel zonlicht nog goed het scherm af kunt lezen.

Ik was van plan op ongeveer 250 euro totaal uit te komen maar doordat hij nog niet goed leverbaar was heb ik hem bij alternate gekocht. Ik heb trouwens ook goede ervaringen met die zaak en dat woog ook mee in mijn keuze. Ik ben in totaal op 300 euro uitgekomen incl. batterijen. Dus helaas boven jou 250 euro.

Maar de foto's die ik ervoor teruggekregen heb is de prijs wel waard. Als je voorbeelden wilt hoor ik het wel :P

Owja, je vroeg ook nog naar de xdcards. De snelheid is gewoon goed maar ze zijn nog slecht leverbaar. Daar komt snel verandering in.
Ik heb er geen nodig gehad. De kaart die erbij zit voldoet prima: 50 foto's in prima kwaliteit met 2 megapixels. Maar zodra ze beter leverbaar zijn ga ik er toch één extra halen voor de vakantie.

Hier meer info over die kaartjes: http://www.fuji.nl/prod/xdcard/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:41

ThaHandy

Discovery Channel

EvDl: u got meel :)

alles wat tomcat zij klopt zowat wel allemaal
enne tim voor tomcat :) en de rest van de a201 users ;)
als je et marco scakelaartje op 1/3 op de marco stans zet (of 2/3 op normaal (duh)) dan kan je scherpe foto's maker van ca 30cm afstand *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit mailtje had ik ook nog gestuurd, voor belangstellenden:

Hoi,

Via tweakers.net heb ik je mailadres gevonden. Ik zocht in de lijst 'digitale camera's van gotters' naar de Fuji Finepix a202
Jij had hem, en aangezien ik ook graag een digicam wil hebben, maar nog twijfel tussen de Kodak CX-4200 en de Fuji a202, vraag ik jou naar de voor/nadelen van deze camera. Ik weet al heel wat over deze camera, maar nog niet genoeg om overtuigd ben om voor deze digicam te gaan. Mijn 'problemen' met deze cam zijn:
- Er wordt gezged dat het een slecht LCD scherm heeft, en niet goed zichtbaar is in zonlicht
ow? is dat niet bij alle zo? brightness kan je instellen en ja tis soms moeilijk te zien met velle zon
- hoe zit het met de batterijen, hoe hebben jullie dat geregeld, want er wordt gezegd dat goede NIMH batterijen wel een must zijn, of kan dit ook met de wat betere gewone oplader?
ik heb zelf 4x 1600mA+ lader los gekocht en dat werkt prima hoor (en sins kort 8x 1800mA GP batts van IA) 150 foto's met LCD aan en flitser op high reso er zit namelijk zo'n meerprijs aan als er ook nog een oplader bij moet, want mijn budget is beperkt (200-250 euro)
en ik heb nog zoon kleien geschakelde voeding (3,4.5,6,7.5,12) <- zoon één ) en koste 29 euro en werkt prima hoor :)
- is de XD-picture kaart goed? en zijn de prijzen een beetje laag van deze kaartjes (via internet is geen bezwaar)
?! XD picture card? bij mij moet er SmartMedia is kan er ook andere in dan? ik heb zelf toen direct 128MB bij gekocht

nadelen vind ik zelf de sluitertyd in de wat donkere ongeving (zoals tomcat al zij)
en ik zag dat je de reso kon instellen met fimpje? ik kan allen 20sec per keer......hmzz moet ik dat maar eens uitzoeken

als je meer moet weten zeg je het maar :)

greetzz ThaHandy

Verdere voor/nadelen zijn natuurlijk ook welkom!
Antwoorden kan je ook in dit topic plaatsen:
Kodak cx4200, Fuji a202 of hp photosmart 320?

Groeten,
EvDL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, het is alweer heel wat duidelijker. Het enige zijn nu nog de batterijen, XD-picture card, en kwaliteit foto's. Als de kwaliteit namelijk niet veel scheelt met de Kodak, dan koop ik deze.
Verdere vragen:

- xdpicture kaart, heeft die : een eigen controller, en zal die binnenkort beter leverbaar worden, en dan (bijna) net zo goedkoop als de smartmedia? (ik ben er inmiddels achter dat de 201 met smartmedia werkt en de 202 met XD-picture card.
- De batterijen dat gaat me allemaal wel lukken, de cam moet het ook doen met een aantal goede gewone batterijn (dan maar 2 xtra mee)

En misschien dat jullie wat foto's kunnen uppen? van verschillende omstandigheden, veel/weinig licht, donker enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

klikbaar voor 2megapixels. Gemaakt met de fuji finepix a202

Ik ben dus een absolute n00b op fotogebied en krijg dus graag commentaar op deze foto's :P

Heel veel licht, zon recht van voor en weerspiegeld op mijn auto:

Afbeeldingslocatie: http://62.238.224.118/pics/got/autol.jpg

Mijn broertje bezig met zijn dieronterende praktijken

Afbeeldingslocatie: http://62.238.224.118/pics/got/rensl.jpg

macroopname

Afbeeldingslocatie: http://62.238.224.118/pics/got/macrol.jpg

Natuurfoto, de zon in de rug:

Afbeeldingslocatie: http://62.238.224.118/pics/got/natuurl.jpg

Zonsondergang:

Afbeeldingslocatie: http://62.238.224.118/pics/got/zonl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thnx, hier heb ik wel wat aan!
Ik kan zelf ook geen commentaar geven op de foto's want ik heb toch geen idee hoe ze beter kunnen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:41

ThaHandy

Discovery Channel

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 20:12:
Dit mailtje had ik ook nog gestuurd, voor belangstellenden:

Hoi,
[...]

Groeten,
EvDL
:? ... is dan niet mijn bewerkte email? ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat klopt ja:D
ik weet eigenlijk nog helemaal niet wat ik ga doen.....!!!
eerst ga ik mensen met kodakcamera's mailen :D
dan zien we wel weer verder, ben namelijk nog niet helemaal verpletterd door de kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gemaild door Maurice Snip:

Ik vind de kwaliteit van kodak niet supergoed, qua kleuren bedoel ik dan. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de Sony digicam fotos hebben deze mooie heldere kleuren. Nadeel van mijn digicam is dat je er geen macro's mee kan maken. Ik heb er standaard een CRV3 batterij bij gekregen, maar deze is, als je de camera goed gebruikt, snel leeg. Zelf heb ik er een Dane Elec 64MB Compact Flash card bij besteld via www.tweakers.net en de prijzen hiervan vallen best mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gemaild door Kuuke:

Dag Erwin,

Ik heb geen cx4200 van Kodak maar een ouder model. Namelijk de DX3600 (eerst de 3500 maar die is ingeruild omdat ik de 2x optische zoom toch wel miste).

Over de kwaliteit van de foto's kan ik kort zijn: die is goed (voor mij althans en voor het doel waar ik de cam voor hem gekocht).
De bediening is kipsimpel. Dat heeft een nadeel als je iemand bent die veel zelf wil instellen. Dat kan niet met de Kodak die ik heb, van de andere kant zijn de keuzes die de cam zelf maakt voor mij goed genoeg. Kodak verkoopt de cam
Wat ik handig vindt van de DX3600 zijn de 8Mb ingebouwd (vast) geheugen. Is het kaartje onverwacht vol dan heb je toch nog een kleine buffer aan te pakken. De DX3600 werkt met compactflashkaarten. Ik gebruik geen speciale Kodakkaarten maar goedkoop spul SD-kaarten zijn momenteel nogeen stuk duurder dan CF maar waarschijnlijk wordt het wel de nieuwe standaard omdat ze een stuk kleiner en compacter zijn (heb er eentje in m'n pda zitten). Heb daar geen problemen mee terwijl de cam toch veel wordt gebruikt.
Het flits bereik van de Kodak is redelijk goed.

Nadeel is de helderheid van het tft-schermpje: overdag bij fel zonlicht is het zwak. Natuurlijk kan je ook de ingebouwde zoeker gebruiken maar dat schermpje is vaak toch handiger. Weet overigens niet hoe de andere cams op dit feit scoren.

De bijgeleverde software ziet er leuk uit maar voor een gevordere is die veel te speels. Ik gebruik de software dan ook niet (alhoewel de software wel goed werkt). Ik draai XP en als ik de 3600 aan de usb hang wordt hij meteen herkent en kan ik het geheugen als een harde schijf benaderen. D'r zijn cams die met een twaindriver werken en dat betekent dat je altijd met stuurbestanden zit te kijken.

De DX3600 werd geleverd met NiHM-accu's van Kodak maar werkt ook heel goed met alle andere merken oplaadbare NiMH-accu's. Ik heb meestal een set extra bij me. De levensduur is goed en het feit dat je er van alles in kan stoppen is uitermate handig. De lithium die jij beschrijft is volgens mij een eenmalige, niet oplaadbare lithuim (uitgaande van de info bij Kodak. Een oplaadbare lithium wordt meestal als lithiumion aangeduidt). Is die leeg dan kan je best met oplaadbare NiMH-verder (NiCd kan ook, zijn goedkoper maar ook veel sneller leeg), ik gebruik NiMH-cellen van 1900 mAmp. Die zijn in aanschaf wel ietsje duurder maar van de andere kant kan je er meer foto's mee maken. Zeker als je veel flitst en het tft-schermpje gebruikt lopen die NiCd cellen snel leeg, NiHM kan daar beter tegen en die cellen hebben ook geen geheigeneffect. (heb de accu's van Conrad-huismerk en die kwaliteit is goed). Da's ook nog een ander nadeel van de DX3600: het flitst te pas en te onpas. Vaak in situaties waar ik het eigenlijk overbodig vindt, de flits voegt op dat moment ook niets toe aan de kwaliteit van de foto. Die flits is uit te zetten overigens maar irritant is het wel. Vooral als je bij voldoende licht omand wil verrassen. De overbodige flits verknalt dan soms wat want natuurlijk ben je altijd vergeten die flist handmatig uit te zetten.

Wat ik heel veel doe is het maken van macro-foto's. Kodak biedt verschillende accessoires te koop aan (weet niet of die ook allemaal op de cx passen). Heb een setje lenzen voor echte macro (kostten maar een paar tientjes). Heb een hele partij macro's van vooral insekten. Daar wordt de cam dan ook veel voor gebruikt. De kwaliteit van die foto's vind ik erg goed.

Macrofoto's kan ik je op verzoek sturen (volledige resolutie ongeveer 400 Kb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

XDpicture cards zijn nu hier te koop:
http://www.d95.nl/Prijzen/geheugencam.htm

Meer informatie:
http://www.d95.nl/Diversen/xdcards.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntslash
  • Niet online
Sorry voor de late reply.. maar ik ben ook van plan om een a202 te gaan kopen, vind het aleen jammer dat die pics het niet meer doen :(
Hoe zijn de pics in het donker? Ik las wat dingen over sluitertijd die in het donker ervoor zorgt dat de foto's mislukken :?

[edit]
heb je soms geen 24/7 webserver ;) vanacht deden de plaatjes het nie, nu wel..
ik vind het een prima camera en denk dat ik 'm ga aanschaffen..

[ Voor 24% gewijzigd door Puntslash op 15-12-2002 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

al eens gekeken naar de Nikon 2000?

Afbeeldingslocatie: http://www.imaging-resource.com/PRODS/CP2000/ZFRONT.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.imaging-resource.com/PRODS/CP2000/ZBACK.JPG

onder je budget en zeer goede camera voor het geld...
erg goede macro's voor zo'n goedkope camera en beeldkwaliteit vergelijkbaar met de camera's die je noemt...

lees hier maar...

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 15-12-2002 10:40 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Een minpunt van de coolpix 2000 is dat ie geen optische zoeker heeft. Das erg lastig als de zon schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Ares408 schreef op 15 december 2002 @ 10:56:
Een minpunt van de coolpix 2000 is dat ie geen optische zoeker heeft. Das erg lastig als de zon schijnt.
ik gebruik al ruim 2 jaar digitale camera's en heb ik totaal denk ik 2x de zoeker gebruikt :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

die van de lild is 50 euro boven je buget maar daar zit alles bij en hij is 3,3 megapixels en heeft een lader en 1800mah baterijen oplaadbaar en een 64mb cf kaartje + 8mb intern.

euhmmmm

Pagina: 1