“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Verwijderd
Ik zou geen Beta drivers installeren maar de laatste Alfa driver 
Beta wil zeggen dat er nog fouten in (kunnen) zitten en dat kan jou nu wel eens dwarszitten.
Beta wil zeggen dat er nog fouten in (kunnen) zitten en dat kan jou nu wel eens dwarszitten.
Alfa driver komt toch voor de beta? Lijkt me dat in die alpha driver dus meer fouten zou moeten bevatten.
offtopic:
tis dus alpha
tis dus alpha
3Dfx was al op de fles voordat Windows XP uitkwam. Er zullen ook wel nooit meer "alpha"-drivers op de markt verschijnen voor dit soort kaarten.
De met Windows XP meegeleverde driver (soort alpha driver?) geeft precies dezelfde problemen.
Ik las gisteren in een andere posting dat iemand problemen had met zijn 3dfx kaart onder XP aan de gang te krijgen. Maar als iemand dit met een bepaald type driver wel aan de gang krijgt hoor ik dat graag.
De met Windows XP meegeleverde driver (soort alpha driver?) geeft precies dezelfde problemen.
Ik las gisteren in een andere posting dat iemand problemen had met zijn 3dfx kaart onder XP aan de gang te krijgen. Maar als iemand dit met een bepaald type driver wel aan de gang krijgt hoor ik dat graag.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Alpha is de laatste fase voordat ze officieel uitkomen hoor. Je hebt eerste Beta, dan Alpha en dan de officiëlebuzz schreef op 06 oktober 2002 @ 17:55:
Alfa driver komt toch voor de beta? Lijkt me dat in die alpha driver dus meer fouten zou moeten bevatten.
offtopic:
tis dus alpha
Maar meestal zijn er geen alpha's of dan worden ze niet zo genoemd. Meestal worden ze gelijk Gold (genoemd).
The devil is in the details.
Tja, als die drivers niet helpen zou ik er toch over nadenken om een ander video kaartje te kopen.
Zo duur is een GF2 32MB allang niet meer en je kan wel weer goed gamen...
Zo duur is een GF2 32MB allang niet meer en je kan wel weer goed gamen...
Godfather Bodybuilding topic reeks
tssk, het is gelukt.
XP herstelde automatisch naar de gecertificeerde XP-drivers, en accpeteerde niet de ongecertificeerde Beta-drivers.
Met een beetje hussen en klussen draait WarCraft 3 hier nu ook.
Het enige nadeel is dat de textures een beetje verschoven lijken te zitten, de elfjes onzichtbaar zijn op hun auratjes na en de map blijft gewoon zwart.
Maar het is speelbaar.
XP herstelde automatisch naar de gecertificeerde XP-drivers, en accpeteerde niet de ongecertificeerde Beta-drivers.
Met een beetje hussen en klussen draait WarCraft 3 hier nu ook.
Het enige nadeel is dat de textures een beetje verschoven lijken te zitten, de elfjes onzichtbaar zijn op hun auratjes na en de map blijft gewoon zwart.
Maar het is speelbaar.
Pagina: 1