Ik vroeg me af of er nu ook nog steeds een beperking is van de kabellengte van een digitaal TFT scherm. Met analoog is dat al jaren zo, maar nu de data digitaal naar je scherm gaat zou je denken dat het minder storingsgevoelig wordt. Is dit in de praktijk ook zo?
Digitaal kan wel minder storingsgevoelig zijn, maar als jij eentjes en nulletjes door een hele lange kabel stuurt, komt er geen bloksignaal aan de andere kant uit, maar een driehoeksignaal, wat moeilijker te lezen is door de ontvanger. De maximale lengte van de kabel is helemaal afhankelijk van de datasnelheid, inductieve- en capacitieve eigenschappen van de kabel en modulatiemethode. Een duidelijk antwoord op je vraag heb ik dus niet..
Dat verhaal van digitale fouten klopt..
Maar de vraag is, hoe ver zou je kunnen gaan totdat de fouten te erg worden en zichtbaar worden?
Maar de vraag is, hoe ver zou je kunnen gaan totdat de fouten te erg worden en zichtbaar worden?
Je kunt het uitproberen, maar het staat ongetwijfeld in de handleiding. Bij een digitale overdracht is het trouwens zo dat het beeld niet geleidelijk aan slechter wordt bij toenemende lengte, maar op slag verdwijnt.
Ja is ook waar..
Wie kan er even in zijn manual kijken
Wie kan er even in zijn manual kijken
mail een willekeurige fabrikant, die helpen je zo verder. je mag best zelf wat werk doen hoor.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Maar als ik het hier post heeft een ander er ook nog wat aan 
En was ook met
dus niet te serieus nemen..
En was ook met
Pagina: 1