King for a day,... fool for a lifetime.
Verwijderd
gebruik je de ingeroosterde half-life server zoeker of een ander programma 
als je die van half life gebruikt zal ik wat meer filters aanzetten, zoals "servers that are not responding"
als het goed is worden het nu een stuk minder
als je die van half life gebruikt zal ik wat meer filters aanzetten, zoals "servers that are not responding"
als het goed is worden het nu een stuk minder
gebruik gewoon die van half life.. heb vrijwel alles aangevinkt
Ja je moet dus ff een server browser zoals all seeying downloaden.
Of je moet ff wat servers in je favo lijst zetten en dan refreshen. Als je namelijk update doet dan gaat ie alle servers af, bij refresh hernieuwd hij alleen de info van de servers die er al staan en dat is meestal gewoon goed.
Of je moet ff wat servers in je favo lijst zetten en dan refreshen. Als je namelijk update doet dan gaat ie alle servers af, bij refresh hernieuwd hij alleen de info van de servers die er al staan en dat is meestal gewoon goed.
gebruik gamespy of all-seeying-eye. ff googlen, heb je hem zo gevonden
reinstall duurt me te lang... ik wil fraggen...
doe het nu steeds zo.. ik laat m ongeveer 1000 servers afgaan... dan cancel ik m en dan heb ik er een paar instaan.. zijn helaas niet de beste servers
gamespy maar eens proberen
doe het nu steeds zo.. ik laat m ongeveer 1000 servers afgaan... dan cancel ik m en dan heb ik er een paar instaan.. zijn helaas niet de beste servers
gamespy maar eens proberen
Verwijderd
Ik gebruik All seeing Eye en dat werkt perfect.
Je kan superveel instellen:
- Alleen servers uit 1 land
- Ff
- een maximale ping
- Password
- map
- timeleft
Je kan superveel instellen:
- Alleen servers uit 1 land
- Ff
- een maximale ping
- Password
- map
- timeleft
Naja ik gebruik gamespy, als je ff reageert kan ik zo mijn gamespy voor je zippen en dan heb je een complete perfecte serverlist met ongeveer alle NL servers en nog wat clan servers.. etc etc.. Dan hoef je alleen maar ff elke keer te refreshen..
superB
dat was en is nog steeds het probleem
bijna alles gefilterd.. zoekt het gewoon alles af
Verwijderd
Tja, heb ik soms ook, een paar keer refresh en update klikken lost het meestal op.dwaas schreef op 11 december 2002 @ 21:07:
[afbeelding]
dat was en is nog steeds het probleem
bijna alles gefilterd.. zoekt het gewoon alles af
Verwijderd
En als je alle servers heb moet je de beste in HLSW kopieeren. HLWS is ook een mooi proggie alleen jammer dat je er geen servers mee kan zoeken.
www.hlsw.net
www.hlsw.net
Verwijderd
Ik heb PRECIES hetzelfde probleem, het lijkt alsof hij dan ook bij het begin geen goed contact kan krijgen bij de auth. servers. Dit probleem kan je makkelijk nabootsen door de hele tijd "play online" te klikken, weer terug te gaan en weer "play online" te klikken. Door dit de hele tijd te herhalen krijg je op een gegeven moment bovenstaand probleem, bij mij althans. Je hebt helemaal pech als je het gelijk de eerste keer krijgt.
Pagina: 1