HELP Mijn koeler lijkt niet te passen..

Pagina: 1
Acties:

• ~Destructor()
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb vanmiddag een aantal onderdelen van mijn nieuwe computer opgehaald (Nog geen processor), en ben nu
de spullen aan het installeren.

Nu lijkt het erop dat de koeler niet op m'n processor gaat passen. Er is namelijk nogal
ERG veel kracht nodig om de koeler (zonder CPU) op m'n socket te zetten.

Volgens mij kan dit niet de bedoeling zijn..
Van de site www.coolermaster.com wordt ik ook niet veel wijzer... dus
nu probeer ik het hier.

Koeler: www.coolermaster.com/products/cpucooler/fcpga/dp5-6h11.html
Processor: 1Ghz T-bird
Moederbord: Asus A7V
Socket: Socket462

Nothing is impossible

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:54
HAD IK OOK*@^!&(^@
je krijgt hem er wel op..maar je kunt een paar mm te kort om hem er onder te klemmen ofniet ??
goed...ik heb het volgende gedaa
______
| \
zoiets is die standaard...maar ik weet het niet meer precies maar je moet die \ met een tang ff wat verder buigen
en je zult ZWAAR geweld moeten nemen om em er op te krijgen..

/offtopic me cpu blijft due 42graden stressed en idle 26graden

die koelers zijn echt wel goed...waarschijnlijk omdat die van mij (en ook jouw) zo hard op de core zit...dus goed de warmte afvoerd

PVoutput

Verwijderd

Ik heb deze gekocht:
coolermaster DP5-6H11

haalde er zowat m'n vingers aan open. en heb maar besloten een andere er op te zetten. "handvriendelijker"!!
Ik heb het ook met een schroevendraaier geprobeerd maar heb dit gestaakt. bang om uit te schieten.

• ~Destructor()
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm.. eerst maar even vragen bij de winkel dan maar.. Ik ga niet proberen of ik m'n nieuwe proc. door kan breken ;)

Kee.. thnx!

Nothing is impossible

Verwijderd

Laat het hun doen :)

Verwijderd

gisteren hetzelde gehad , nieuwe spullen en ik bang mijn proccesor te killen met die coller, de website van Coolmaster zegt met plaatjes dat ie moet passen ..MET behulp van een grote schoevendraaier, veel kracht en ik moest em, ook nog dat oogje over dat uiteinde wippen met een andere schoevendraaier ... maar ... hij is COOL !!:)

Gewoon doen !

MzZlSs
Pagina: 1