Verwijderd

Topicstarter
ik kan een 2dehands I-moded toestel kopen (die gast heeft zijn abbo al 6maanden ofzo en heeft iets anders.

nou heb ik geen zin in een abbo

nou vroeg ik me af of da ding ook mijn prepay kaartje pikt.

kan ik dan i-mode-n????? (waarschijnllijk niet)
kan ik bellen (denk van wel)
kan ik sms-en (denk ook wel)
kan ik emailen (dednk ik niet)
kan ik beltonen downloaden en andere sjit downloade??

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
1) Nee, hier moet je echt een speciaal abbo voor hebben.
2) Ja, dit is gewoon mogelijk
3) Dit weet ik niet, ik weet namelijk niet hoe sms met die nec telefoon is geregeld. Als je alleen kan sms'en via gprs + i-mode dan is het niet mogelijk.
4) Nee, hier moet je toch wel een gprs abbo voor hebben.
5) Er is volgens mij voor deze telefoon geen datakabel beschikbaar, dus kan je ze wel via de pc downloaden, maar ik denk niet erop zetten. Je kan dus niks via de telefoon zelf downloaden.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 21:36
wat dacht je van vragen bij de primafoon?

no comment

Verwijderd

Topicstarter
als er een pre-pay met gprs komt (ben wou het erbij gaan doen bij de pre-pay geloof ik) zou ik dan wel zooi kunnen downloaden zoals beltonen??

Verwijderd

Topicstarter
Martinus schreef op 06 oktober 2002 @ 16:41:
wat dacht je van vragen bij de primafoon?
al gedaan maar die zeur begon me gelijk een abbo aan te smeren en zei dat je die helemaal neit 2dehands kon krijgen. toen ik zei dat ik alleen maar info wou vroeg hij me met dringendee toon de winkel te verlaten. dus daar heb je ook niets aan

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 16:42:
als er een pre-pay met gprs komt (ben wou het erbij gaan doen bij de pre-pay geloof ik) zou ik dan wel zooi kunnen downloaden zoals beltonen??
Ehm, nee niet echt.
I-mode is namelijk een apart systeem wat over grps gaat. Dus voordat je daarop kan moet je een echt i-mode abbo hebben.

Aangezien er als het goed is geen wap functie op die mobiel zit kan je daar ook geen ringtones mee downe.

Verwijderd

Topicstarter
dus als ik beltonen wil kan dit dus helemaal niet (of er moet een datakabel komen)
is dat ding trouwens niet gelockt door kpn omdat hun toch de enige zijn??

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09-2025
Nee ze zijn niet gesimlock kan gewoon elke kaart in

je kan wel bellen/sms

laterzzzzzz

Verwijderd

toen ik zei dat ik alleen maar info wou vroeg hij me met dringendee toon de winkel te verlaten.
Wat een hoer!
Ik denk dat je gewoon een abbietje moet nemen, want GPRS is niet echt bepaald hetzelfde als je Pocketline Swingetje van een aantal jaartjes trug :(

Verwijderd

Topicstarter
ik wou er gewoon me ben prepay kaartje indouwe leek me wel funny lekker gamen op da ding op school en vette beltonen (die zijn echt supervet) mar da ligtt dus buiten bereik welke foon heft nog meer kleurenbeeldscherm en ook zulke supervette beltonen

Verwijderd

Koop dat 2e-handse kutding a.u.b. niet. Geef dan het geld aan het Rode Kruis of zo

Verwijderd

Dat de I-mode het niet doet, boeit niet neem ik aan.
Pagina: 1