Toon posts:

Dos in ME

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ej mensen!

Ik heb een probleem... Mijn OS is WinME (hoe raar dat ook klinkt, draait het beste bij mij). Maar het probleem is dat ik nu DOS niet meer kan bereiken, en ik heb DOS echt nodig voor bepaalde progies. Nu kan ik natuurlijk een DOS bootflop maken... maar mijn floppydrive is kaduk!!! 8)7

Kan iemand mij een manier vertellen hoe ik makkelijk een dualboot maak dat ik dus easy of in ME of in DOS kan opstarten?

Alvast bedankt!
Pierro.

Verwijderd

Topicstarter
please?
Mod-break:

AUB niet je topic omhoog schoppen binnen 24uur. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done waarom niet.

[ Voor 0% gewijzigd door SH007 op 06-10-2002 16:55 ]

Verwijderd

start --> uitvoeren --> cmd

Verwijderd

Topicstarter
Wat is dat? vindtie niet...

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
start --> uitvoeren --> command.com

A wise man's life is based around fuck you

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 11:28

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Pierro, als ik jou was, zou ik even wat FAQ's gaan lezen. Daarin staat o.a. dat je topic kicken binnen 24 uur niet echt de bedoeling is. Voor de rest is er ook nog de geweldige zoekmachine met de naam google. www.google.com en dan eens intikken
true dos in windows me Oftewel, eerst zelf wat proberen en dan pas topic openen, okee :) ?

Daar moet je toch wel ff mee vooruit kunnen.

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Sparhawk schreef op 06 oktober 2002 @ 16:46:
Pierro, als ik jou was, zou ik even wat FAQ's gaan lezen. Daarin staat o.a. dat je topic kicken binnen 24 uur niet echt de bedoeling is. Voor de rest is er ook nog de geweldige zoekmachine met de naam google. www.google.com en dan eens intikken
true dos in windows me Oftewel, eerst zelf wat proberen en dan pas topic openen, okee :) ?

Daar moet je toch wel ff mee vooruit kunnen.

+ http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag en Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

=> slotje
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.