Toon posts:

PS2 kapot maar gehuurde dvd moet uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had gister 2 dvd gehuurd bij de filmclub en nu wil ik die eruit halen wat helaas niet werkt meer ps2 is dood:( Stekker en alles zit erin maar die dvd moet terug wat kan ik nu gaan doen?

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
PS2 openschroeven :?

edit: lijkt me meer een hardware probleem :P

Verwijderd

Dit heb ik ook gehad, bij het spelen van f1 2002. Het beeld bevroor en de ps2 deed nix meer. Ik zat nog binnen de garantie dus ik heb gratis een andere ps2 gekregen. Alleen wacht ik nog op het spel dat ze na zouden sturen. Dat opsturen duurt ongeveer 2 maanden dus zal je toch ff langs de filmclub moeten om het daar uit te leggen.

Ik weet niet hoeveel de reparatie kosten zijn als je geen garantie meer hebt.

edit:
De enige manier om hem misschien open te krijgen is schroeven

Verwijderd

op de meeste cd spelers zit een knopje
dat zit meestal onder een gaatje waar je met een paperclip inkan

ik weet niet of die ook op een ps2 zit

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-05 11:01

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 16:42:
op de meeste cd spelers zit een knopje
dat zit meestal onder een gaatje waar je met een paperclip inkan

ik weet niet of die ook op een ps2 zit
Voor zover ik weet niet. Gaat ie ook helemaal niet meer aan trouwens?
Anders wordt het echt opsturen ben ik bang. En natuurlijk de videotheek inlichten :P

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

maybe kunnen ze hem bij de videotheek open krijgen?
ook maar een idee :P

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-05 20:34
Met de garantie zit het toch wel goed neem ik aan, ding is nog niet zo super lang uit :) niet 2 jaar dus moet kunnen.

Verwijderd

buzz schreef op 06 oktober 2002 @ 17:56:
Met de garantie zit het toch wel goed neem ik aan, ding is nog niet zo super lang uit :) niet 2 jaar dus moet kunnen.
Je hebt 1 jaar garantie, maar je kan iig een deel van de reparatiekosten verhalen op de winkel waar je dat ding gekocht hebt.

Verwijderd

Topicstarter
het is al gelukt hij heeft hem helemaal gedonteerd:D en het is een zekeringetje dus morgen nieuwe halen en hij doet het weer:P

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 20:58
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 19:59:
het is al gelukt hij heeft hem helemaal gedonteerd:D en het is een zekeringetje dus morgen nieuwe halen en hij doet het weer:P
wie heeft hem gedemonteerd?
jij, iemand van de winkel, of iemand van de videotheek?

Verwijderd

want anders ben je alsnog je garantie kwijt

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En afwachten of ie niet poef zegt als je het zekeringetje vervangen hebt :( (zekeringetje zal niet voor niets kapot zijn he)
Pagina: 1