Toon posts:

battlefield 1942

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een niet helemaal legale bf 1942, en nou moet ik zo'n patch downloaden en installeren als ik op internet wil spelen
dat is geen probleem
maar omdat het een kopie is (illegaal), moet ik een crack deroverheen zetten, om ut te spelen
maar dan kan ik weer niet over internet...
ik vraag ut toch maar: weet iemand een site ofzo, waarop staat hoe je kunt zorgen dat hij ut wel doet?

Verwijderd

Ja dan moet je de game maar kopen

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Warezachtig-request

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:39
Een quote uit de SGD FAQ die laat zien dat dit dus niet mag:
[quote]• Warez mogen niet he? Maar een no-cd crack is toch geen warez?
Dat is het dus wel of in ieder geval niet gewenst en niet toegestaan op GoT. Wat nog meer in de categorie 'warez' valt zijn uiteraard (abandon)warezlinks zelf (duh ), serials, cracks, no-cd cracks, limited demo cracks en alles wat er enigszins mee overeenkomt.
De reden dat we dit niet willen hebben is simpel, we willen gewoon geen gezeur met allerlei lastige instanties, simpel.
Mocht je het, ondanks dit verhaal, toch nodig vinden om dit soort dingen te posten kun je rekenen op een (officiele) waarschuwing maar ik hoop dat het zover niet hoeft te komen.

The devil is in the details.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Toch altijd grappig dat mensen l33t genoeg zijn om 10 minuten na de release al aan een spel te komen, maar als het erop aankomt het aan de praat te krijgen, snappen ze er niets meer van :{

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online
Check je mail zo maar even.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.