He, ik heb 2 computers met Windows XP en ik wil daarover gaan NFS5en, maar als ik gewoon LAN Games doe, zien de PC's elkaar niet en met P2P lopen beide spellen vast met een vage foutmelding. Bij iemand anders, waar ze ook 2 bakken met XP hebben, gebeurd EXACT hetzelfde. Is dit bij anderen ook? Ik heb trouwens wel die gimme.dll verwijderd, anders liepie nie. Moet daarvoor een andere versie in de plaats ofzo?
heb ik geprobeerd, met internet games, maar dan vraagt hij of ik de update wil installeren, mep ik ok Yes, ga ik terug naar windhoos
Als je gimme.dll verwijderd kun je niet meer online spelen.
Je zult dus een andere manier moeten vinden om NFS5 onder XP te laten lopen. Als je even zoekt zul je idd nog een andere oplossing vinden.
Je zult dus een andere manier moeten vinden om NFS5 onder XP te laten lopen. Als je even zoekt zul je idd nog een andere oplossing vinden.
🌞🍃
Dit is pas 1000x gevraagd.
gimme.dll is nodig voor multiplayer en dat is de FOUTE manier om het spel aan de praat te krijgen onder XP. je moet je swapfile locken op een bepaalde hoeveelheid geheugen. Dit doe je door het minimum gelijk te stellen aan het maximum, bijv. 500 mb of 1000 mb, wat je maar wil. Zolang het maar gelijk is (en genoeg
).
NOOIT GIMME.DLL VERWIJDEREN
gimme.dll is nodig voor multiplayer en dat is de FOUTE manier om het spel aan de praat te krijgen onder XP. je moet je swapfile locken op een bepaalde hoeveelheid geheugen. Dit doe je door het minimum gelijk te stellen aan het maximum, bijv. 500 mb of 1000 mb, wat je maar wil. Zolang het maar gelijk is (en genoeg
NOOIT GIMME.DLL VERWIJDEREN
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1