het ligt dan ook aan mij;
duurt allemaal retelang, en dat terwijl alle buffels nog ff vol moeten voor t weekend
(boel buffels)
grtz!
duurt allemaal retelang, en dat terwijl alle buffels nog ff vol moeten voor t weekend
(boel buffels)
grtz!
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
jah gaat echt fok!king traag 
ben gister iets van 10 minuten bezig geweest om 2000 wo's te fetchen
ben gister iets van 10 minuten bezig geweest om 2000 wo's te fetchen
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
delft (ivo) en utrecht (kwark) liggen er uit
de Duitse proxy doet 't nog wel (redelijk)
proxy1.mz.rp.de.proxy.distributed.net
de Duitse proxy doet 't nog wel (redelijk)
proxy1.mz.rp.de.proxy.distributed.net
Bij mij ook klote. Ik fetch per e-mail voor een oud beestje dat ook gras moet kauwen, vraag om xxx blocks, en de server stuurt mij xxx wu's! Tot 4 keer toe vandaag!!
Maar i.i.g. blij dat ik geen 1200 koeien op stal heb!
Maar i.i.g. blij dat ik geen 1200 koeien op stal heb!
Ja Blimpie,
keyproxy.tcw.cx is niet vlot, ik flush al een week van half negen tot 5 uur en nog zit ik met een hele voorraad. Maar goed, alles wat ik er nu heen breng, hoeft de 28ste niet meer.
keyproxy.tcw.cx is niet vlot, ik flush al een week van half negen tot 5 uur en nog zit ik met een hele voorraad. Maar goed, alles wat ik er nu heen breng, hoeft de 28ste niet meer.
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Verwijderd
Ik heb nergens last van. Ik heb zo'n keyproxy draaien, maar die werkt eigenlijk maar voor 2 clients. Hij buffert zo'n 2000 wu's. Die blijft desnoods toch wel de hele dag fetchen van de keyserver, heb toch kabel :-). Maar fetchen duurt over het algemeen lang, hoe kan dat, het gaat toch maar om een paar kb?
Bij mij gaat het ook rete traag, zowel naar keyproxy.tcw.cx als fetchen. Ik probeer ook te fetchen via E-mail, maar dat is helemaal geen doen. Ik hoop dat het over een week weer goed komt.
Andy, zijn het hele grote buffers die je moet doen? Als het goed grote buffers zijn, dan kan je er ook wel een paar naar mij sturen, laat ik gewoon de compu een paar nachtjes aan staan. Kan alleen doordeweeks tot vrijdag, daarna ben ik weg bij deze werkgever.
Herman,
ja, met -import naambestand.rc5
zowel buff-in.rc5 als buff-out.rc5
of bedoel je van verschillende emailadressen?
dan zou je in de FAQ's van d-net moeten zoeken...
ja, met -import naambestand.rc5
zowel buff-in.rc5 als buff-out.rc5
of bedoel je van verschillende emailadressen?
dan zou je in de FAQ's van d-net moeten zoeken...
keyproxy.tcw.cx is traag omdat hij op zo'n geweldige Gelrevision-aansluiting draait. Moet je voor de gein eens kijken naar de ping en packetloss op http://lijnmonitor.tcw.cx (draait op dezelfde server)
Pagina: 1