Toon posts:

Waarom nu weer een slotje ?!

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gratis forum hosting

In dit topic stel ik netjes een vraag, waarop vervolgens het topic binnen 5 minuten gesloten wordt. En dan ook nog op een manier waaruit ik opmaak dat het niet eens gelezen is door het modje. Zo moet ik maar ff bij google zoeken, maar in m'n post zeg ik juist dat ik daar niks zinnigs gevonden heb. Graag wat uitleg dus, want dit vind ik nogal belachelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Schop een Modje >> Lieve Adjes

Ten eerste stel je je vraag in het verkeerde forum, ten tweede stel je een vraag die al ontzéttend vaak voorbij is gekomen, ten derde geef je te weinig informatie (als de vraag al legitiem te stellen zou zijn) en ten vierde is het antwoord in de FAQ's van Internet & Telefonie terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

en verder was de sluitmessage duidelijk genoeg dacht ik zo?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Laatst online: 08-10 17:30

Pelle

🚴‍♂️

Quote uit de W&G faq ( Nieuw in W&G? Lees dit eerst.... (Beleid & FAQ) ):
Waar vind ik ...?
Samen met het Programming & Webscripting forum, onze onderburen, vormt W&G de Devschuur, wat er op neer komt dat er allerlei creaties ontwikkeld worden. Dat betekent ook dat het niet de bedoeling is om te vragen naar kant-en-klare onderdelen voor je website, zoals polls, forums, tellers, applets en flash-menu's. Daar zijn namelijk hele sites op gericht zoals bijvoorbeeld www.hotscripts.com, en ook met zoekmachines kun je veel vinden.
Ik snap niet waar je vandaan haalt dat ik je post niet gelezen heb; ik verwijs je door naar webhosters.nl voor webhosters, en google voor een gratis forum. Kijk eens hier: http://www.google.com/sea...F-8&oe=UTF-8&q=free+forum
Tada, about 5.170.000 resultaten. Mij maakt je niet wijs dat je die allemaal al bekeken hebt.

[ Voor 0% gewijzigd door Pelle op 06-10-2002 13:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is gewoon gesloten volgens policy, zie verder dit topic:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Dit soort "verhaal halen" topics worden niet gewaardeerd. Als je zulke vragen wel wil stellen, zijn er fora als www.beginnersweb.nl waar je dat wel mag. Hier niet, helaas.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.