[XP] Start weg! Explorer.exe gaat naar Mijn Documenten!*

Pagina: 1
Acties:

• Mask
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-02 21:57
Zojuist heb ik een beetje gespeeld met een alternatieve desktop: Talisman. Misschien was dat niet zo'n goed idee... ;)

Na een tijdje te hebben geprutst kwam ik erachter dat het niet was wat ik zocht. Ik heb vervolgens van Shell geswitched: Terug naar Explorer.exe. Vervolgens start de computer opnieuw op en krijg ik "Mijn Documenten" te zien!

Als ik deze sluit dan zie ik geen taakbalk, geen start-knop en kan ik niet op rechtermuis klikken! Alles wat ik kan doen is CTRL+ALT+DEL nieuwe taak en dan explorer.exe. Helaas brengt dat Mijn Documenten weer naar voren en kan ik dus niet terugkomen in "gewoon" Windows XP!

Please help asap!

Verwijderd

System Restore gebruiken en restoren naar het moment voordat je die andere desktop installeerde?

• Mask
En als System Restore is uitgeschakeld? |:(

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Mask schreef op 06 oktober 2002 @ 13:30:
En als System Restore is uitgeschakeld? |:(
De system restore vanaf de cd draaien.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Mask
maw reinstall? NOOOOOOOO! dan denk ik dat ik toch beter eerst een andere shell replacement kan proberen toch? En dan DIE uninstallen en hopen dat de juiste instellingen worden gemaakt.. erm.. hehe sh*t programma :) No more Talisman for me!

• Mask
Ok ik heb zojuist Aston Shell even geinstalleerd en die start wel goed op! Daarna Talisman eruit geknikkerd, maar heb nog niet geprobeerd terug te schakelen naar Windows Explorer.. Dit bevalt me eigenlijk wel! Zal het nog even proberen straks en mijn vindingen posten!
Pagina: 1