Toon posts:

Plextor 40 Speed SCSI lezer Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Divxjes afspeel heeft ie nogal vaak problemen met schokken van het beeld en vooral het geluid.

Het ligt niet aan de cd ( kan bijna niet ) ik heb 2 x de film gebrand en bijde keren heeft ie kuren op hetzelfde tijdstip, maar als ik deze film afspeel in mijn lite on writer is er niets aan de hand.

Het vreemde is wel dat de film NIET meer schockt als ik de SBLIVE helemaal uitzet (apparaat beheer).

What can it b

oh ja ongeveer alle apparaten zitten op icq9 in win2k

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je hebt zeker een VIA chipset? Doe eens een search hier op GoT.. Dit is al duizenden keer langs geweest :/

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-03 18:36

4POX

Everybody is wired

BalusC schreef op 06 oktober 2002 @ 13:59:
Je hebt zeker een VIA chipset? Doe eens een search hier op GoT.. Dit is al duizenden keer langs geweest :/
Hij bedoelt te zeggen ; Wat voor hardware je nog meer in jouw pc hebt zitten...

Dus wat voor moederbord en je andere pci kaarten.

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb idd een Via bord, en nee ik heb weer eens niets kunnen vinden met die "geweldige" search van GoT, dus als je het zo goed weet, mag jij mij vertellen wat ik er aan kan doen, de latancy patch hielp nix noppes nada.. ander PCI slot .. ... nope ..

Verwijderd

Topicstarter
GVD.....

Shame .. shame.. ik heb het gevonden... 't ligt aan mijn cdr's die ik gebruik... daar kan mijn plextor niet tegen denk ik .. bijna iedere keer op de helft heeft ie een beetje last van leesproblemen.. kut nu zit ik nog met 75 cdtjes .. die het niet goed in mijn plex doen .. naja .. pech..

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-03 18:36

4POX

Everybody is wired

thats write of een vergelijkbaar merk zeker :P

CD's van de aldi doen het perfect in plextors

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Topicstarter
4POX schreef op 06 oktober 2002 @ 16:56:
thats write of een vergelijkbaar merk zeker :P

CD's van de aldi doen het perfect in plextors
Nope Imation van uhm .. waar is dat ook alweer van... wel goed merk zou je zeggen, niet dus :(
Pagina: 1