Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eind vorig jaar een Ericsson T39m telefoon gekocht, tot februari heb ik die prima kunnen gebruiken, toen ging de ir-poort kapot en het scherm was een beetje de weg kwijt.

Ik mij foon naar het lokale ericsson servicepoint gebracht, en ze hebben hem voor me opgestuurd naar Ericsson.

2 maanden later kreeg ik een nieuwe telefoon, maar na een paar dagen bleek al dat de microfoon in het klepje defect was. Maar weer terug gegaan richting servicepoint, en de telefoon is weer opgestuurd.

2,5 maand later was mijn telefoon eindelijk terug bij het servicepoint, maar ericsson was vergeten de accu mee terug te leveren. Een maandje later was de telefoon weer compleet.

Al na tien minuten bellen bleek dat er helemaal geen reparatie was uitgevoerd, en dat het microfoontje nog steeds even weinig deed.

Maar weer eens teruggebracht naar het servicepoint, en ze hebben weer de telefoon opgestuurd. Ericsson heeft inmiddels laten weten dat ik weer een nieuwe telefoon ga krijgen, maar ze hebben er geen op voorraad.

Ik ben nu echt ten einde raad, van de 10 maanden dat ik in het bezit ben vam mijn T39 heb ik er welgeteld 2 maanden gebruik van kunnen maken, en enig zicht op het terugkrijgen zie ik eigenlijk niet...

Zijn er hier meer mensen die dergelijke problemen hebben gehad met ericsson, en wat kan ik doen behalve elke week bellen naar het servicepoint en het antwoord krijgen dat ze er niks aan kunnen doen... Ik heb al diverse keren naar het customer service nummer van Ericsson gebeld, zij vertellen mij dat ik een brief kan sturen naar een postbusnummer, dit heb ik de laatste 5 maanden al 3 keer gedaan, en ik krijg er geen antwoord op...

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:10
brief sturen naar verschillende mensen binnen dat bedrijf, dus niet alleen naar support maar ook naar sales ed. in de cc vermelden dat je de brief naar verschillende mensen hebt verstuurd (liefst ook nog verschillende vestigingen). Succes gegarandeerd, ze moeten nu wel reageren aangezien ze weten dat een ander binnen het bedrijf nu ook op de hoogte is en ze niet zeker zijn of die persoon niet toevallig met de informatie naar zijn baas stapt.

Zo heb ik ooit eens een probleempje met Siemens opgelost, werd zelfs opgebeld 1000x excuses enzo :)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand hier dan adressen van sonyericsson nederland voor mij, want het is een bijzonder gesloten organisatie, ik krijg buiten het customer support centre en een adres van de afdeling klachtenafhandeling totaal geen respons. Ik heb al geprobeerd om te mailen naar de volgende adressen:

'support@ericsson.nl'; 'info@ericsson.nl'; 'sales@ericsson.nl'; 'klachten@ericsson.nl'; 'support@sonyericsson.nl'; 'info@sonyericsson.nl'; 'klachten@sonyericsson.nl'; 'sales@sonyericsson.nl'

Maar deze mails krijg ik allemaal onbestelbaar terug.

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2025
Sony Ericsson Klantenservice
0900 899 8318

http://www.sonyericsson.com/nl/spg.jsp?page=start
als je op deze site op de contact button klikt kan je een mailtje sturen.

Verwijderd

Topicstarter
en dan krijg ik het volgende bericht:

Your message

To: support.nl@consumer.ericsson.com
Subject: Vraag over: Producten en Diensten, Mobiele telefoons en terminals
Sent: Sun, 6 Oct 2002 17:01:38 +0200

did not reach the following recipient(s):

support.nl@consumer.ericsson.se on Sun, 6 Oct 2002 17:01:40 +0200
Unable to deliver the message due to a communications failure
The MTS-ID of the original message is: c=se;a=400net;p=ericsson;l=ESEALNT6120210061501TR0QBJHW
MSEXCH:IMS:Ericsson:SE0:ESEALNT612 3902 (000B09B6) Host Unknown

Verwijderd

Topicstarter
Ik stuur morgen een aangetekende brief naar de afdeling klantenservice met de sommatie om binnen twee weken een werkend toestel te leveren....

Verwijderd

Topicstarter
Als ik daar geen reactie op krijg, moet er maar eens een advokaat naar gaan kijken..... hier wordt ik dus echt pissed van...

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2025
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 17:07:
en dan krijg ik het volgende bericht:

Your message

To: support.nl@consumer.ericsson.com
Subject: Vraag over: Producten en Diensten, Mobiele telefoons en terminals
Sent: Sun, 6 Oct 2002 17:01:38 +0200

did not reach the following recipient(s):

support.nl@consumer.ericsson.se on Sun, 6 Oct 2002 17:01:40 +0200
Unable to deliver the message due to a communications failure
The MTS-ID of the original message is: c=se;a=400net;p=ericsson;l=ESEALNT6120210061501TR0QBJHW
MSEXCH:IMS:Ericsson:SE0:ESEALNT612 3902 (000B09B6) Host Unknown
wel vaag dat die mailadressen anders zijn, probeer anders een gewoon mailtje te sturen naar support.nl@consumer.ericsson.com en als dat niet lukt naar die andere

Verwijderd

Topicstarter
die doen het beide niet.....

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

GT->I&T

Niet zo postkicken trouwens AUB.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1