Color Correction Probleempje

Pagina: 1
Acties:

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 18:02
Hey,

Ik heb een probleem met de instellingen van m'n monitor. De monitor is te donker bij sommige spellen. En zelfs als ik met de brightness van het spel heb gekloot zijn ze nog te donker. Dus d8 ik de de oplossing gevonden te hebben door het met Color Correction van de nVidia drivers te doen, maar dat hielp niet want iedere keer als ik dan een game opstart reset hij terug naar de Default Hardware Settings. Dus heb ik alleen een nachtcyclus bij WarCraft III ;)

Specs : Zie sig

Verschillende drivers geprobeerd maar doen allemaal hetzelfde. Ik gebruik nu 23.11

Verwijderd

Ik heb dezelfde videokaart + windows versie en de 29.42 geven alles goed weer, misschien die eens proberen.

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Driverplobleem denk ik toch. Is echt vaker langsgeweest :) . Probeer de alternatieve GoT search eens :)

offtopic:
Zit er trouwens op de Geforce4 Ti4200 met 30.82 drivers "Digital Vibrance" --> volgens mij had ik ergens gehoord van wel, maar ik kan het echt niet vinden. Ik had het namelijk ook op mijn oude Geforce2 MX en zag ik best mooi uit!!!

De meeste mensen deugen!

• Mathizsias
marzzman schreef op 06 oktober 2002 @ 19:58:
Driverplobleem denk ik toch. Is echt vaker langsgeweest :) . Probeer de alternatieve GoT search eens :)

offtopic:
Zit er trouwens op de Geforce4 Ti4200 met 30.82 drivers "Digital Vibrance" --> volgens mij had ik ergens gehoord van wel, maar ik kan het echt niet vinden. Ik had het namelijk ook op mijn oude Geforce2 MX en zag ik best mooi uit!!!
Zoals ik al zei ligt het nie aan de drivers want ik heb verschillende geprobeerd maar ze helpen geen reet. En ik ken de search check info, kom hier al wat langer dan vandaag :)

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En monitordrivers?

Verwijderd

Misschien ligt het te veel voor de hand, maar toch ff checken :) heb je zeker weten de goede kleurcorrectie toegepast? Bij de Nvidia drivers heb je volgens mij 4 opties: -desktop -video -DirectX -OpenGl. Misschien vergist?

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
marzzman schreef op 06 oktober 2002 @ 19:58:
offtopic:
Bij mijn GF4 Ti4400 kan ik het wel instellen (Omega drivers gebaseerd op 30.82).
Display properties -> Advanced -> nView -> Apparaatinstellingen -> Kleurcorrectie.

• Mathizsias
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 12:35:
Misschien ligt het te veel voor de hand, maar toch ff checken :) heb je zeker weten de goede kleurcorrectie toegepast? Bij de Nvidia drivers heb je volgens mij 4 opties: -desktop -video -DirectX -OpenGl. Misschien vergist?
Hij switched van licht naar donker als windows laadt, Als ik het dan terug zet via colorcorrection blijft het zo totdat ik reset. :/
Pagina: 1