Toon posts:

Creative soundblaster Audigy platinum EX of Audigy 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ha een klein vraagje in verband met geluidskaarten. Ik wil videobewerking gaan doen, en ook de mogelijkheid hebben om zelf muziekfragmentjes te maken en dergelijke, een vriend zei me dat een Creative soundblaster Audigy Platinum Ex (iets meer dan €300 dacht ik) hiervoor zeker geschikt is, nu zag ik op de site van Creative da er al sprake is over een Audigy 2. Weet er iemand of deze kaart beter is dan de audigy 1, en weet er soms iemand wanneer we deze kaart in de winkel kunnen verwachten, en tegen welke prijs?

Alvast bedankt
Tamasius

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
De Audigy 2 is een stuk beter dan 1. De prijs is officieel gelijk, maar de Audigy 1 zul je bij de uitverkoop nu goedkoper vinden. Als je meer wilt doen dan geluid afspelen raad ik je de Audigy 2 aan, de verbeteringen zijn het dan waard.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Euuh, muziek maken doe je nogsteeds met je proc+ram e.d. kaart speelt het alleen maar af.

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar als ik muziek wil maken, en ik wil een teksje inspreken of inzingen, moet ik mijn micro toch ook op deze geluidskaart kunnen aansluiten, en moet de kwaliteit hiervan meer dan aanvaardbaar zijn.